Guest Side99 Skrevet 27. Oktober, 2023 Det længe siden hun er anmeldt, så vil en tur forbi her til formiddag. Det handler om Inessa, virkelig smuk fitnessbabe og håber på hun kan leve op til billederne https://annoncelight.dk/showad/299100 Ved ik hvor den skal placeres her, men vil gerne høre lidt om hvad folk herinde, ønsker jeg evt "tester" af, eller er opmærksom på når jeg mødes med hende Byd endelig ind, jeg samler op og opdatere når hun er besøgt med svar på jeres forespørgsler *OPDATERES SENERE 27 OKTOBER* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 27. Oktober, 2023 Hende kan du roligt besøge. Meget afhænger jo af gensidig kemi. Billederne er retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 27. Oktober, 2023 BaronVonKandis2 skrev, for 28 minutter siden: Hende kan du roligt besøge. Meget afhænger jo af gensidig kemi. Billederne er retvisende Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 27. Oktober, 2023 Side99 skrev, for 36 minutter siden: Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende Prøv anal med hende. Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 27. Oktober, 2023 Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 27. Oktober, 2023 (edited) MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden: Prøv anal med hende. Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved? Anal får jeg ik lov til med min størrelse,har lige forhørt mig Det andet skal jeg nok finde ud af, for regner bestemt med de skal røres ved :)) Redigeret 27. Oktober, 2023 af Side99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 27. Oktober, 2023 Pr1nt skrev, for 12 minutter siden: Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket Tjek, det håber jeg hun er , men nu ser vi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 41 Skrevet 27. Oktober, 2023 Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Næse 1 Skrevet 27. Oktober, 2023 MrLovaLova skrev, for 6 timer siden: Prøv anal med hende. Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved? Gør hun sig i anal? Det står ikke i hendes annonce. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 27. Oktober, 2023 Montgomery skrev, for 8 timer siden: Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge? MEGET forsigtige tantekys, og hun kysser dig, ikke omvendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexanderTheGreat 0 Skrevet 29. Oktober, 2023 var hun cum forskrækket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg