Hop til indhold
Guest Side99

Inessa i Horsens

Recommended Posts

Guest Side99

Det længe siden hun er anmeldt, så vil en tur forbi her til formiddag. Det handler om Inessa, virkelig smuk fitnessbabe og håber på hun kan leve op til billederne :)

https://annoncelight.dk/showad/299100

Ved ik hvor den skal placeres her, men vil gerne høre lidt om hvad folk herinde, ønsker jeg evt "tester" af, eller er opmærksom på når jeg mødes med hende :)

Byd endelig ind, jeg samler op og opdatere når hun er besøgt med svar på jeres forespørgsler :)

*OPDATERES SENERE 27 OKTOBER*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
BaronVonKandis2 skrev, for 28 minutter siden:

Hende kan du roligt besøge. Meget afhænger jo af gensidig kemi. Billederne er retvisende 

Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 36 minutter siden:

Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende :)

Prøv anal med hende.

Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden:

Prøv anal med hende.

Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved?

Anal får jeg ik lov til med min størrelse,har lige forhørt mig :) Det andet skal jeg nok finde ud af, for regner bestemt med de skal røres ved :))

Redigeret af Side99

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
Pr1nt skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket :)

Tjek, det håber jeg hun er , men nu ser vi 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 6 timer siden:

Prøv anal med hende.

Gør hun sig i anal? Det står ikke i hendes annonce. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 8 timer siden:

Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge?

MEGET forsigtige tantekys, og hun kysser dig, ikke omvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...