Hop til indhold

Inessa i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Det længe siden hun er anmeldt, så vil en tur forbi her til formiddag. Det handler om Inessa, virkelig smuk fitnessbabe og håber på hun kan leve op til billederne :)

https://annoncelight.dk/showad/299100

Ved ik hvor den skal placeres her, men vil gerne høre lidt om hvad folk herinde, ønsker jeg evt "tester" af, eller er opmærksom på når jeg mødes med hende :)

Byd endelig ind, jeg samler op og opdatere når hun er besøgt med svar på jeres forespørgsler :)

*OPDATERES SENERE 27 OKTOBER*

Skrevet
BaronVonKandis2 skrev, for 28 minutter siden:

Hende kan du roligt besøge. Meget afhænger jo af gensidig kemi. Billederne er retvisende 

Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende :)

Skrevet
Side99 skrev, for 36 minutter siden:

Jamen det skal jeg også, det var mere for om nogle af jer herinde, havde noget i gerne ville vide om hende. Så det også nemmere for mig, at give en anmeldelse når jeg har haft pikken i hende :)

Prøv anal med hende.

Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved?

Skrevet

Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket :) 

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden:

Prøv anal med hende.

Vil også gerne vide hvordan det kan være hun har kronisk ømme bryster man knap må røre ved?

Anal får jeg ik lov til med min størrelse,har lige forhørt mig :) Det andet skal jeg nok finde ud af, for regner bestemt med de skal røres ved :))

Redigeret af Side99

Skrevet
Pr1nt skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ku godt tænke mig at vide, hvordan hun klarer at komme i munden. Har besøgt hende en gang før, men overvejer mega fransk, hvis hun ikke er for cum-forskrækket :)

Tjek, det håber jeg hun er , men nu ser vi 

Skrevet

Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge?

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 6 timer siden:

Prøv anal med hende.

Gør hun sig i anal? Det står ikke i hendes annonce. :)

Skrevet
Montgomery skrev, for 8 timer siden:

Jeg er mest interesseret i hvordan hun kysser. Bliver der kysset igennem med tunge, der ikke holdes tilbage, eller er det bare tantekys? Åben mund uden tunge? Forsigtig tunge?

MEGET forsigtige tantekys, og hun kysser dig, ikke omvendt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.