Hanse18 11 Skrevet 26. Oktober, 2023 Jeg besøgte Melanie i Bording i dag, og det var en super god oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/387956 Melanie er en både smuk og sympatisk pige. Det er hende på billederne. Som man kan se på nogle af de sidste billeder i serien, har hun i dag flere (flotte, synes jeg) tatoveringer end hun har på de fleste af billederne. Uden hun på nogen måde er “overtatoveret”. Hun er dansk, høj, slank og smuk. Naturlig pige uden diverse operationer, hvilket jeg sætter pris på. Tænker det passer med, at hun er i midten af 20’erne. Virkelig en super lækker pige! Men det bedste ved at besøge hende var uden tvivl hendes indlevelse, og at det også virkede til, at hun kunne lide det, der foregik (jeg gjorde mig nu også umage). Hun var nem at snakke med, sjov og smilende. Både fransk og dansk foregik med gummi - hvilket også var helt i orden med mig. Jeg spurgte ikke ind til superfransk. Jeg kan kun anbefale et besøg. Men hvis I besøger hende, skal I fandeme behandle hende ordentligt og passe på hende! Det fortjener hun (Også selv om jeg i øvrigt har indtryk af, at hun godt ville kunne sige fra, hvis det var - vi havde dog kun positive vibes imellem os - som man forhåbentlig kan fornemme på denne anmeldelse:)). 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brian99 Skrevet 27. Oktober, 2023 Havde en god besøg men blev snydt for en time jeg havde købt en time og så var det 30 minutter Så sagde hun vi kan rykke det til en anden dag eller senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian100 1 Skrevet 27. Oktober, 2023 Hej Undskyld det var ikke til dig det var til en anden egentlig kom til at skrive forkerte sted hos dig Var det godt og det var super kan helt bestemme anbefale hende igen og den gammel bruger der hedder Brian 99 Det var min så jeg er nødt til at have lavet en ny en for at kunne skrive det her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg