Hop til indhold

100% real Mia, Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne ikke finde nogen anmeldelser af Mia, så jeg tænkte at jeg ville tage een for holdet i Rødovre. Men det blev så een for mig selv, for ikke alene var Mia 100% pigen på billederne, hun var også sød, lækker og imødekommende.

Jeg ringede og fik derefter adressen på SMS og drog afsted mod Rødovre på grænsen til Herlev. Mia ventede nyvasket og smilende og gav mig en dejlig tur på 30min startende med et fint blow - endda med et medbragt Skyn kondom, som blev nydeligt rullet på, efter kalorius havde opnået den rette begejstring. De fleste pige plejer at fucke den del af indledning op på den dårlige måde.

Mia er slank og lækker med nogle virkeligt flotte, naturlige bryster og en skøn glat hud og en ungdommeligt fasthed i flæsket (som der for øvrigt slet ikke er noget af). Efter at kælet og blæst lidt, trængte jeg forsigtigt ind i hende, og selv om hun er i den stramme ende af skalaen, tog hun pænt imod og da vi skiftede til missionæren, spredte og løftede hun godt op for benene, så jeg kunne knalde igennem. Undervejs kom hun med indlevende lyde uden at det virkede skævt og til sidst måtte jeg overgive mig og aflevere min payload.

Det var altså et virkeligt dejligt besøg og jeg kommer højest sandsynligt igen. Hun bliver her angiveliget et stykke tid og hun får hermed min bedste anbefaling!

Skrevet
meUsex skrev, for 2 minutter siden:

No link?

Prøv at klikke på det blå Mia navn…….

Redigeret af Srixon

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.