Hop til indhold
Montesquieu

Tur til Frankfurt d. 5/11

Recommended Posts

Kære logebrødre,

Jeg skal til Frankfurt for at se en NFL-kamp mellem Kansas City Chiefs og Miami Dolphins. 
Har været Chiefs-fan siden 1985, hvor jeg var udvekslingsstuderende i nærområdet og glæder mig for sindssygt til denne kamp mellem to aspiranter til Super Bowl i Las Vegas næste år. 


Mit spørgsmål går på, om jeg kan finde en wingman til besøget?

Jeg vil meget gerne besøge de FKK-klubber, der findes i lokalområdet. 


Men jeg er også åben for eksklusive aftaler på mit hotelværelse med lokale glædespiger. 

Jeg er ret beset ligeglad med valg af piger og stedet. Blot jeg kan dele mine oplevelser med en ligesindet. 


Skriv endelig en PM, hvis du er på Frankfurt-egnen d. 5/11 og har lyst til selskab, hvor vi deler vores passion for det skønneste i denne verden:

Fisse og patter.

Sorry, hvis det sidste lyder vulgært.

 
Men jeg elsker virkelig begge dele herfra og så til himlen. 

Redigeret af Montesquieu
Stavefejl og ortografi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 1 time siden:

Kære logebrødre,

Jeg skal til Frankfurt for at se en NFL-kamp mellem Kansas City Chiefs og Miami Dolphins. 
Har været Chiefs-fan siden 1985, hvor jeg var udvekslingsstuderende i nærområdet og glæder mig for sindssygt til denne kamp mellem to aspiranter til Super Bowl i Las Vegas næste år. 


Mit spørgsmål går på, om jeg kan finde en wingman til besøget?

Jeg vil meget gerne besøge de FKK-klubber, der findes i lokalområdet. 


Men jeg er også åben for eksklusive aftaler på mit hotelværelse med lokale glædespiger. 

Jeg er ret beset ligeglad med valg af piger og stedet. Blot jeg kan dele mine oplevelser med en ligesindet. 


Skriv endelig en PM, hvis du er på Frankfurt-egnen d. 5/11 og har lyst til selskab, hvor vi deler vores passion for det skønneste i denne verden:

Fisse og patter.

Sorry, hvis det sidste lyder vulgært.

 
Men jeg elsker virkelig begge dele herfra og så til himlen. 

Hvis jeg var en mand, havde jeg med glæde taget med :lol: god tur , det lyder som en fed oplevelse ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 4 timer siden:

Hvis jeg var en mand, havde jeg med glæde taget med :lol: god tur , det lyder som en fed oplevelse ! 

Du kan da bare tage med, selvom du ikke er mand. 
Fra hvad jeg kan se på dit profilfoto, så kunne jeg sagtens fristes til at undlade at forlade mit hotelværelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snupper weekenden efter. :D 
Lige bortset fra at jeg skal se Patriots spille så er min fritids plan stort set identisk med din ! ;) 

Jeg er dog delt mellem om jeg skal besøge Mainhatten FKK eller gå på annoncejagt efter min favorit preference fra Sydamerika. 

Rigtig god tur !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, for 9 timer siden:

Jeg snupper weekenden efter. :D 
Lige bortset fra at jeg skal se Patriots spille så er min fritids plan stort set identisk med din ! ;) 

Jeg er dog delt mellem om jeg skal besøge Mainhatten FKK eller gå på annoncejagt efter min favorit preference fra Sydamerika. 

Rigtig god tur !! 

Øv - at vi ikke skal derned samtidig. Kunne have været hyggeligt med en “partner in crime”.

Hav en fantastisk tur og football-kamp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...