Hop til indhold
Joan

Smuk frodig ung dansk pige 18 år

Recommended Posts

Har været der. Ekstrem dårlig oplevelse. Sød pige, men det virker som om hun ikke kan lide det og måske derfor at oplevelsen var dårlig. Tror også det er samme sted der er thai piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kneppefyren

Jeg har været på hende. Svært at sige om hun kan anbefales, det er helt afhængigt af hvad man er til. Er man til en ung buttet trunte, med et par Ok patter tænker jeg bare man skal springe på. For mit eget vedkommende var den en blandet oplevelse, jeg oplevede nok det samme som en længere oppe i tråden der skriver det er som om hun ikke kan lide det. Indlevelsen er lig nul og man skal være forberedt på en ret ejendommelig ung pige. Hun er dog stort set med på hvad som helst. Hun sagde f.eks ikke noget til at jeg trykke min 17cm pænt tykke javrtus helt ned i halsen på hende ud over de lyde der normaltvis  kommer når man har sådan en krabat i munden :-). Som afslutning fik jeg også lov til at komme i munden på hende. Hvilket også var en venlighed, fra min side, til ham der skulle på hende efterfølgende. Du kan nemlig omkostningsfrit vælge at fylde hendes fisse uden gummi :-). Om jeg kommer igen, tjaaa?. Skulle jeg en dag være megaliderlig og have lyst til en ung flæsket pige, så hænger de jo ikke på træerne. Så måske.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
kneppefyren skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været på hende. Svært at sige om hun kan anbefales, det er helt afhængigt af hvad man er til. Er man til en ung buttet trunte, med et par Ok patter tænker jeg bare man skal springe på. For mit eget vedkommende var den en blandet oplevelse, jeg oplevede nok det samme som en længere oppe i tråden der skriver det er som om hun ikke kan lide det. Indlevelsen er lig nul og man skal være forberedt på en ret ejendommelig ung pige. Hun er dog stort set med på hvad som helst. Hun sagde f.eks ikke noget til at jeg trykke min 17cm pænt tykke javrtus helt ned i halsen på hende ud over de lyde der normaltvis  kommer når man har sådan en krabat i munden :-). Som afslutning fik jeg også lov til at komme i munden på hende. Hvilket også var en venlighed, fra min side, til ham der skulle på hende efterfølgende. Du kan nemlig omkostningsfrit vælge at fylde hendes fisse uden gummi :-). Om jeg kommer igen, tjaaa?. Skulle jeg en dag være megaliderlig og have lyst til en ung flæsket pige, så hænger de jo ikke på træerne. Så måske.
 

Hej Kneppefyr

Jeg håber du lige vil læse dit indlæg igennem og overveje om du ikke kan rette det lidt til? Uanset hvad man gør, hvem man er og hvor man kommer fra, så  fortjener man at blive omtalt med respekt!  

Venligst 

Hest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 8 minutter siden:

Hej Kneppefyr

Jeg håber du lige vil læse dit indlæg igennem og overveje om du ikke kan rette det lidt til? Uanset hvad man gør, hvem man er og hvor man kommer fra, så  fortjener man at blive omtalt med respekt!  

Venligst 

Hest

Ja hold da ualmindelig mangel på respekt og empati. 
håber da det er en af de typer der har det hele i kæften. 
For hvis han behandler piger som han skriver om dem så tak for kaffe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bojangles skrev, den 3.11.2023 at 21:21:

Hun er desværre fake. Havde en aftale med "hende" her til aften. Da jeg kom til stedet, skrev jeg til hende at jeg var uden for døren. Intet svar. Skrev igen om hun ville lukke op, ellers ville jeg gå.

Ca 10min senere (jeg var gået) blev der skrevet "ring på" af ren nysgerrighed, gik jeg tilbage og kiggede ind i opgangen. Der stod en sort fyr ved døren. Jeg smuttede bare igen...

https://annoncelight.dk/showad/388104

Er da ægte skat?

Ja alle er velkommen hos mig, sorte, gule og hvide.

Han var en gæst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...