Hop til indhold
Guest UkendtFyr00

ang. sugarmamma's

Recommended Posts

Guest UkendtFyr00

kan det passe at hvis man er boytoy så kan man få sugarmamma's til at betale en ligeså vel at sugardaddys betaler sugarbabes?

er det korrekt eller tager jeg fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UkendtFyr00

ok tak det var mere hvis jeg nu skulle genoprette mig på SD og være boytoy for undersøgte lidt på nettet og læste mig frem til det var sådan

er det værd at oprette sig igen på SD som boytoy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UkendtFyr00
OleJensen skrev, for 1 minut siden:

Ja, det er rigtigt. Hvad skulle det ellers være? Men der er ikke mange så man skal tilbyde et ret godt produkt for at få kunder i butikken.

tror du nogle kvinder vil betale idag for en boytoy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
UkendtFyr00 skrev, for 2 minutter siden:

tror du nogle kvinder vil betale idag for en boytoy?

Som klart udgangspunkt nej, da de fleste kvinder kan få det gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UkendtFyr00 skrev, for 5 timer siden:

tror du nogle kvinder vil betale idag for en boytoy?

Jeg ved nogen vil. 
 

Men der er meget få. Groft sagt kan man dele det ind i to grupper.

Den første gruppe har mange penge til rådighed ( feks +50k pr måned) og vælger at bruge feks 5-10k på 1-2-3 dates, det kan være som erstatning for at have en decideret kæreste i en travl hverdag, men det kan også være som supplement til en kæreste/ægtefælle derhjemme. 
Der er tale om relationer hvor begge parter får noget ud af det både sexuelt men også i form af oplevelse luksus, en hel del af pengene kan gå til selve daten, luksushotel, fin middag, spa og champagne. Der bliver også betalt kontant/givet gaver. Den betalende part sætter pris på at bestemme tid, sted og indhold men finder selvfølgelig en modpart der nogenlunde passer ind. Man finder typisk en der minder meget om den type man ville vælge som kæreste, og kemi ( men også diskretion) er vigtigt.

Den anden gruppe har ikke nødvendigvis særligt mange penge, sparer nogle gange op til oplevelser. Her går man efter et højere niveau end man ville kunne have som kæreste, det kan være skønhed, alder og det kan også være specielle sexuelle ønsker. Kemi er ikke så vigtig og langt størsteparten af pengene går til den modtagene part, der kan dog også være tale om hotel osv, men kun i den billige ende.

 

I den første gruppe kan du godt finde kvinder som den betalende part, i den anden tror jeg næsten ikke det eksisterer.

 

Og hvorfor skulle man gøre det når man kan få det gratis? Well, det kan en hel del af mændene jo også, men det er nemmere, man kan sige præcis hvordan man vil have det og undgå diskussioner. Det er vel det samme man tænker når man går på restaurant fremfor at lave mad derhjemme, man slipper for alt det indledende arbejde, eller rettere sagt, man betaler sig fra det. Så er det op til den modtagene part at få det til at passe ind (eller aflyse)

 

Og hvor finder man dem så? Der er som sagt meget få, og ingen sikre måder, men det kunne være sugardatinghjemmeside, samarbejde med bordel, sexklub og den gode gamle med caféer primært i den nordlige del af København. Alle stederne er chancen lille, men nogen skal jo være heldig. Ellers kan man prøve en karriere som fotomodel og så kommer der måske lidt direkte i indbakken.

Hvis man udvider til mand>mand, mand>par og måske i samarbejde med en kvinde  par> mand og par> kvinde, så er chancen noget større.

Men igen, du skal virkelig tilbyde noget godt OG arbejde for det OG være heldig, så medmindre du vil have det som en hobby ved siden af et job, og er med på det tager tid og kun måske lykkes ( ligesom hvis du gik til lystfiskeri) så vil jeg sige at det er 99% spild af din tid at prøve. Medmindre der dumper en kontakt ned foran dig tilfældigt, men så ville du nok ikke have spurgt som du gør.

 

 

Redigeret af OleJensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...