Hop til indhold

Edging/lingam massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter et diskret sted hvor man kan få penis/lingam massage med edging, altså hvor man holdes hen i længere tid og med meget pirring undervejs.

Det virker ikke til at thai-stederne kan dette, så jeg ønsker et sted hvor der er fokus på dette. Kan nogen anbefale noget sted?

Skrevet
  • Author

Det ser meget spændende ud tak. hvad hvis man gerne vil have en udenlandsk kvinde?

Skrevet

Du skal vel bare browse enten her eller andre hjemmesider for at se, om du kan finde en udenlandsk kvinde. Men jeg kan næsten garantere, at den følelse, du vil få med @Lemongrass Lingam, ikke vil være den samme af nogen anden på grund af hendes uddannelse, baggrund og hvordan hun kender sig til en "lingam" ;)
Hun er også et af de sødeste mennesker, du nogensinde vil møde, så hvis du er bekymret for kemien, så lad være :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.