Hop til indhold
Frøns1

Sanne Aalborg “Spanis”

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/376461

(Link som det første, så jeg ikk’ glemmer det :-))

PS. For at komme alle skeptiker i forkøbet, er jeg blevet nød til at genoprette min profil - efter en ellers lang “medlemskab” over 5 år - da jeg var uheldig og slettede min profil, ved en fejl. Måske kan min gamle profil, stadig findes under “Frøns” og derfor er jeg “ny bruger” Jeg skriver ikke denne anmeldelse for nogens skyld - kun at jeg gerne vil bidrage til fælleskabet herinde.

Indrømmet, jeg hoppede i med begge ben - jeg havde slet ikke set det komme - jeg synes hendes annonce lød meget dansk, med sætninger som “singel mor”  -  “ spændt og nysgerrig på hvad dette fører til“ - fik jeg lavet en aftale på 40 min. 

Det lød meget dansk og derfor var min undring ret stor, da jeg blev taget imod af en ellers smuk kvinde - med dejlige former, som ikke talte dansk (ja alt kommunikation var forgået på dansk, som ikke virkede, på mig som det var “translatedet” ) 

Jeg konfronterede det med hende.! Og sagde!   “ jeg troede du var dansk, sagde jeg… No..No.. Spanis sagde hun og smilede samtid med “velkomst kys” det var så først score..! Jeg kunne godt mærke med mig selv at jeg var ikke helt afklaret (endnu) om jeg skulle vende rundt og gå min vej  men fordælen, hun var jo godt skruet sammen (ja okay fugepistolen havde gjort sit  ) og hun blev ved med at spille op til mig - og var kun iført en meget lille bikini, som intet kunne skjule - jeg var allerede igang med at se på varerne - med mine hænder… og tænke nu må jeg hellere få afregnet 

Vi havde aftalt erotisk massage til os begge - afsluttet med bj og sex (of course ) nu var jeg så spændt på, hvor meget jeg måtte røre hende..?   og efter vi faktisk havde stået op nogen tid, og kærtegnet hinanden  -  hun med ryggen til mig (ja bikini og mit tøj var røget af) med poledance - skulle der ske noget nyt (selvom det var dælme fræk og lækket) hun satte sig herefter på sengekanten og jeg fornemmede at hun ville igang med bj   det ville også ha været fin - men ikke nu, tænke jeg..!

Jeg skubbede hende, lidt kæk tilbage på skuldrenen så hun kom ned på ryggen og ligge, fik hende vendt rundt i sengen - (jeg vidste godt, hvad jeg ville) hun begyndte herefter selv at spille fisse, hvilken var vildt var sexet - jeg sad i mellem hendes ben  jeg spurgte efter noget oile / gelé til mine hænder / hendes fisse, hvorefter jeg tog over (det var hvad jeg ville) - jeg føler mig ret overbevist om (ja det tog lidt tid, og hun begyndte at slappe af og være i det - på den gode måde) at hun nød det så meget at hun til sidst overgav sig om kom - måske ikk’ 120% men så 80  jeg blev belønnet med et anderkende blik..! 

Herefter var det min tur - bj, hvor hun sad vinkelret på mig, men efter nogen tid fik jeg hende drejet rundt - med fisse og røv over mit hovede det - det var ikke mit behov at slikke hende, men holdkæft, hvor jeg nød denne udsigt, med kærtegn til og rundt om hendes åbning - og massage til hendes baller - jeg måtte stoppe hendes bj, flere gange undervejs - ellers var jeg eksploderet  

Hun skulle helt klar kneppes bagfra - med den røv..der, altså for dælen… det var bare for lækker og det blev hun - det kan ingen stå for.!

Alt i alt en dejlig kvinde, jeg fik den fedeste orgasme - som levere varen - og stedet i Ålborg var mere end godkendt - selvom annoncen, er misvisende og billederne nok kun passer delvis..! Det betyder ikke at det er dårlig..! Score i hvertfald 8/9 stykker på 10 skalaen.

Og ja jeg har bemærket der også er en anden tråd med hende - men synes ikke det retfærdiggør kvinden  og den oplevelse jeg blev beriget med.

hygge / Frøns 

Redigeret af Frøns1
Små justeringer af tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 3 timer siden:

Passer alderen nogelunde med de 35? Og hvad er hendes standard timepris? :)

Ja, jeg synes alderen passer “nogenlunde” men allerhelst vil jeg ikke hænges op på det… Hvad timepris angår synes jeg du skal kontakte hende, jeg aner det ikke - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...