Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369361
 

Ruby i vejle

25 år, slank så langt så godt.med naturlige ungpige bryster, nope hun har ingen bryster..
Hun vild og med på det hele, hendes  speciale er våde og dybe Blowjob det bliver så et nej igen.vådt nope dybt nej igen hendes mis er glat,ikke den dag jeg var forbi der var der væg til væg tæppe på…men så er hun vel stram og altid våd og jeg nyder at få den fyldt ud. Se ja det må i jo så afgøre hvis i ønsker at besøge hende.
Kommer jeg igen nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at gøre det hele værre, så fortsætter hun på Anna’s annonce det forpligter altså.

Når det er sagt, selvom jeg kan se at det er Anna’s gamle annonce så er der intet på de 3 billeder som giver  mig lyst til at besøge hende, alt det sjove er gemt væk bag sorte blonder som intet viser eller pirrer ens fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også så tosset at besøge hende, som en af de første. Jeg har været hos mange Thai i både Vejle, Kolding, Fredericia, Anna, Tina, Meena, Tukta, Bee osv.

Aldrig har jeg følt mig så snydt, som da jeg var hos Ruby. Vi havde aftalt 1 time med B2b, Kys, sex og finger i numsen.

Hun er ikke særlig køn, meget små bryster, kæmpe busk omkring fissen og så kan hun overhoved ikke finde ud af at give massage. Lette tryk, der overhoved ikke har noget med massage at gøre. 

Det blev til 5 min trykken på ryggen og så lidt håndjob. 20 min efter sad jeg i min bil. Ingen massage, ingen kys, meget lidt sex. Aldrig har jeg følt mig så snyt.

Og at hun bruger Annas profil er jo en skænsel for både Anna og for huset. Det er godt nok utroligt at de vil lægge navn til det. Jeg sætter ikke mine ben i det hus igen, svindel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...