Hop til indhold
Brandmand

Salo - 24 timers fornøjelse i Sommerhus i Hals 28/29 Okt

Recommended Posts

God ide, det lyder som et herligt arrangement! Har I allerede lejet sommerhuset og sat et minimum af tilmeldinger for at det bliver afholdt?
Jeg spørger, da jeg gerne vil deltage. Kan ikke modstå fristelsen ved at bruge 2 tøser og se dem blive brugt. Og så over så lang tid, det er pragtfuldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak,
Det tænker vi også det bliver: mad, kvinder, behovsopfyldelse - det er vel nærmest Wellness :-) 

Sommerhuset er lejet, kørselsinformation bliver sendt ud som kvittering på indbetalingen.
Derefter udsender vi en reminder SMS lørdag d 28 kl 10.00 så ingen glemmer aftalen :-)

Og ligesom sidste gang jeg skrev om denne ide havde vi arbejdet med en mimimums tilmelding på 5 - den ER nu nået.

Desværre kan vi ikke svare på SMS om andre ting - men svarer gerne alle tilmeldte på de spørgsmål de måtte have. (SMS eller PB)
 

Mvh,
Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et fabelagtigt arrangement.
Hvis det ikke havde været så langt væk, så havde jeg meget gerne deltaget.
Håber at I får en fantastisk tur i sommerhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, 1 time siden:

Lyder som et fabelagtigt arrangement.
Hvis det ikke havde været så langt væk, så havde jeg meget gerne deltaget.
Håber at I får en fantastisk tur i sommerhus.

www.norwegian.com :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som fantastisk arr. 
Det ville da være interessant om I holder sådan et arr i sommerhus omkring Hivedstaden / Nordsjælland 

Bare en ide hvis I mangler

 

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har nu udvidet konceptet til 25 timers Gangbang.
Der er sommertid slut lørdag nat :-)

Der har været forskellige spørgsmål - så vi har lavet en lille FAQ - mangler der noget så spørg løs.
Læs evt annoncen mht setup: https://annoncelight.dk/showad/387746

FAQ
Spørgsmål: "Må man være alene med en af tøserne?"
Svar: "Vi forventer at oplevelsen starter med et gangbang. Når det er sagt er 25 timer lang tid så vi forventer at der bliver rigeligt tid til Spa, Sauna, en tøs med på et værelse, to tøser foran brændeovnen osv. osv.
Pigerne skal tjene, det reguleres ved at man hiver lidt forsigtigt i kæden og har derefter pigen en stund - er der andre der også vil til må man enten dele eller videregive efter en passende tid.

Du må faktisk gerne blive alle 25 timer - det er jo sommertid slut den nat :-)"

Spørgsmål: "Hvad betyder Salo?"
Svar: "Det er en henvisning til de Sades "120 days of Sodom". Vi har desværre kun 24(25) timer :-)"

Spørgsmål: "Må man dyrke hård SM med pigerne?"
Svar: "Pigerne er veltrænede slavetøser. Dog skal de holde alle 25 timer så vildere ting må vi undlade denne gang. Dette er f.eks. urin, hård pisk (der er dog en kæde i loftet tæt ved brændeovnen til ophængning), fistning, kvælning og andre ting som udfordrer fysikken unødigt.
Send evt. PB med spørgsmål. Under seancen spørger man en af de tre Masters som vil være til stede."


Spørgsmål: "Hvad får vi at spise?"
Svar: "Der bliver høfligt tag-selv bord i køkkenet. Desuden forventer vi at holde en kulgrill kørende. Har man fat i en kæde kan man fint få tøsen til at servere - mange har jo den såkaldte bøf og BJ drøm :-). Ønsker du specielt mad - så tag det med."

Spørgsmål: "Må man blive alle 24 timer?"
Svar: "Ja, kom og nyd tiden med os. Bliver man træt er der sikkert en madras et sted - og når man vågner er der en kæde at hive i :-).
Du må faktisk gerne blive alle 25 timer - det er jo sommertid slut den nat :-)"

Spørgsmål: "Bliver det til noget denne gang?"
Svar: "Ja, vi har allerede forbi det mindste antal tilmeldinger vi ville have for at afvikle eventet. Sommerhuset er lejet, vi er SÅ klare :-)"

Spørgsmål: "Hvorfor får jeg ikke svar på SMS/Opringninger kl 3 om natten?"
Svar: "Det er kun tilmeldte vi kan nå at svare på SMS - skriv på eroguide.dk for andre ting. Især får vi mange henvendelser om andre setups, enetimer osv. Skriv PB på eroguide.dk så skal vi dirigere forespørgslen det rigtige sted hen"

slavetøser gangbang Salo 24timersfornøjelse flatrate allebehovdækket 2gbpigerlaverevent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg på vej til sommerhuset for at varme det overordentligt godt op :-)

Der falder sikkert et billede af ved starten i morgen ved middags tid!

Lidt spændende hvordan denne ide folder ud - der er i hvert fald megen entusiasme at spore på de mange spørgsmål jeg får :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 43 minutter siden:

Så er jeg på vej til sommerhuset for at varme det overordentligt godt op :-)

Der falder sikkert et billede af ved starten i morgen ved middags tid!

Lidt spændende hvordan denne ide folder ud - der er i hvert fald megen entusiasme at spore på de mange spørgsmål jeg får :-)

 

Hej Brandmand. 
Det lyder også virkelig spændende og interessant!

Jeg følger så gerne med og læser om jeres arr. 
Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da bare tager derover, så kan du være med. Jeg planlagde at tage derover her fra Faxe , men blev forhindret af sygdom.

Sådan et oplæg her er suverænt, og som i Michelin hvor 3 stjerner betyder at restauranten er en rejse værd får dette 3 stjerner her hos mig.

Omkostningerne er faktisk aldeles spiselige, for ikke at sige i den billige ende, så en flytur til Åborg eller brobizz og brændstof oveni gør det overhovet ikke dyrt.

PS Du kan jo også tage toget, men jeg har hørt at det er rasende dyrt.

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at være et nydeligt arr, ville ønske at jeg kunne deltage<3 Velkommen at sige fra hvis en af pigerene kommer forbi København en tur, og Masteren vil leje hende ud for en rimelig pris:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Robby skrev, den 29.10.2023 at 21:39:

Ser ud til at være et nydeligt arr, ville ønske at jeg kunne deltage<3 Velkommen at sige fra hvis en af pigerene kommer forbi København en tur, og Masteren vil leje hende ud for en rimelig pris:)

Skriv PB så sender jeg den det rigtige sted hen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...