Hop til indhold

Modne glædespiger der arbejder på klinik

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fået det indtryk at de lidt mere modne kvinder i branchen, de søger væk fra vagter på klinik.
For i stedet at gå over til at drive deres forretning som Privat Diskret.

Sad og kiggede lidt i galleriet hos Pusssy Galores, og blev lidt overrasket over at der udover alle pigerne i alderen mellem først i tyverne til først i tredverne.

Der er der faktisk kvinder i vagtplanen som er sidst i tredverne, og til min store overraskelse er der også en kvinde på 51 år i vagtplanen hos Pussy Galores.

Anne Louise 100% Dansk moden Q

Alder: 51 år.

Ikke at modne piger har min interesse, for jeg er til de yngre modeller.

Men denne tråd har mere til formål at vise at de modne kvinder stadig findes i vagtplanen på klinikker, og ikke kun som Privat Diskret.

Tilføj gerne denne tråd flere tips om modne glædespiger i vagtplanen på klinikker, med en offentlig adresse og et offentligt telefonnr.

Måske det vil interessere nogle at vide hvor de stadig kan gå på klinik, med en præference for modne glædespiger?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeg møder ikke så mange modne glædespiger efterhånden, men har da skrevet lidt sammen med June i Ahornsgade på Nørrebro. Hun er vel nok omkring de 50 år.

Skrevet

Min personlige erfaring er at angivelsen af damernes alder kan smutte med op til -15 år ca. Starter når du er 25+ 

Og det er absolut nødvendig - Se blot på trådstarterens preference

Skrevet
  • Author
Gamle hest skrev, for 18 minutter siden:

Og det er absolut nødvendig - Se blot på trådstarterens preference

Mener du at aldersreferencen på 51 år som angivet alder, hverken står til hel eller delvis troende?

Jeg troede faktisk, og det måske fejlagtigt?

At underdrivelse af alder forekommer mest når kvinder endnu ikke kan betegnes som midaldrende, og ønsker at bliver opfattet og oplevet som yngre end de er.

Mens at det udgør en selvstændig præference at efterspørge aktuelt midaldrende kvinder, der af samme grund derfor ingen grund har til at angive at de er yngre end deres rigtige alder?

Tager jeg fejl, og er det mere kompliceret end som så?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

Jeg må indrømme at der er inflation (eller rettere deflation) i aldersangivelsen. Gennem mit lange live har jo altid gået efter modne kvinder, gerne 10 til 15 år ældre en jeg selv. Da jeg nu er 71 kan i regne ud at der nok ikke er såå mange der er 85 i branchen mere. Ny yngre kan også gøre det, men I vil blive forbavset over hvor mange kvindelige GP'er der er i 60 erne og 70'erne.

How do I know, jo kære med købere jeg har gennem mange år fulgt udvalgte GP'er  der var i 30'erne da jeg var start 20. erne og de er stadig aktive. Så læg 50 år til 35 og vupti.

Nogle har jo også bekendt deres rigtige alder til mig.

Og ja i får ikke at vide hvem det er, men jeg kan blot sige at de stadig er dejlige, at de stadig kan sutte pik så englene synger, at de stadig kan liste en to tre fingre op i min røv , at de stadig er lige grådige efter pik, at de stradig er lige stamme i kussen, og aalt det andet der er dejlig ved dem.

Og hvem skal klage over kvindernes alder når mans selv er 71, og de stadig tager imod med et stort kram, i frækt undertøj, kysser som en drøm og lader mig være donner johannes for en time eller 2.

Så rejsenetværk, de er der stadig, camoufleret under lidt yngre aldersbetegnelser. :-) 

Og Captain du har fuldstændig ret Junes samling af skønne kvinder i Damernefordig er second to none,  been there, done that, and got the t-shirt

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet

Hos Valbypigerne er de fleste i en moden alder. Det var her jeg havde et skønt møde med Karoline. 

http://www.valbypigerne.dk/

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Jeg har fået det indtryk at de lidt mere modne kvinder i branchen, de søger væk fra vagter på klinik.
For i stedet at gå over til at drive deres forretning som Privat Diskret.

Sad og kiggede lidt i galleriet hos Pusssy Galores, og blev lidt overrasket over at der udover alle pigerne i alderen mellem først i tyverne til først i tredverne.

Der er der faktisk kvinder i vagtplanen som er sidst i tredverne, og til min store overraskelse er der også en kvinde på 51 år i vagtplanen hos Pussy Galores.

Anne Louise 100% Dansk moden Q

Alder: 51 år.

Ikke at modne piger har min interesse, for jeg er til de yngre modeller.

Men denne tråd har mere til formål at vise at de modne kvinder stadig findes i vagtplanen på klinikker, og ikke kun som Privat Diskret.

Tilføj gerne denne tråd flere tips om modne glædespiger i vagtplanen på klinikker, med en offentlig adresse og et offentligt telefonnr.

Måske det vil interessere nogle at vide hvor de stadig kan gå på klinik, med en præference for modne glædespiger?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Synes det er et ret intetsigende indlæg. Du er til yngre gp'er, men laver et opslag om midaldrende gp'er, hvor medlemmerne skal linke til steder med disse kvinder?

Du har for meget fritid :)

Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, for 2 timer siden:

Synes det er et ret intetsigende indlæg. Du er til yngre gp'er, men laver et opslag om midaldrende gp'er, hvor medlemmerne skal linke til steder med disse kvinder?

Du har for meget fritid :)

Jeg har ferie i 6 uger :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har ferie i 6 uger :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Åhhh nej! :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.