Hop til indhold
Bubsi

sj-wellness, østergade i Randers

Recommended Posts

Hey, og tak for svar. Så må jeg jo finde en anden massør i Randers,  - gerne under 30 år, men det bliver vist ikke nemt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, den 21.10.2023 at 03:57:

Hey, og tak for svar. Så må jeg jo finde en anden massør i Randers,  - gerne under 30 år, men det bliver vist ikke nemt..

Tror heldet er med dig. Check Enjoy Thai massage på Vestergade 37 i Randers. Hun er ung. Ikke over 20 tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, 1 time siden:

Tror heldet er med dig. Check Enjoy Thai massage på Vestergade 37 i Randers. Hun er ung. Ikke over 20 tror jeg.

Har du mødt hende? Jeg havde aftale med hende den nye. Da jeg spurgte om det så var hende, fik jeg at vide, at hun ikke var der dén dag. Jeg kunne ikke få svar på, hvornår hun så var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Har skjult lidt i tråd. Ingen private oplysninger om pigerne skal respekteres. 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 13 timer siden:

Check Enjoy Thai massage

Hende du mener er omkring 30 år og har været der flere år. Hende med skjult ansigt i annoncen skal forestille at være ny på stedet, men jeg tvivler som sagt på, at hun er der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, for 13 timer siden:

Napoleon69, - mener at du skal lægge 4 x moms oveni den alder du skriver.

Hvis vi antager, at hende den unge på billederne ellers er massør på dette sted, så tror jeg ikke vi skal lægge moms på hendes alder medmindre billedet er gammelt. Der står jo nystartet UNG smuk sexet pige. Ung må vel betyde 25 eller nedefter, eller hvad...? Og ifølge stedets egne oplysninger hedder klinikken Enjoy Thai massage v/Nok. Ergo er der en chance for hun hedder Nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 2 timer siden:

Ergo er der en chance for hun hedder Nok. 

Ja, chancen for, at hun hedder Gertrud er i hvert fald mindre. Hende den unge med skjult ansigt, som ikke tidligere var i annoncen, er IKKE chefen. Det er den anden, som  har været der flere år. Hun er ikke ung og ny. Så vi venter stadig på om nogen har mødt den nye.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 5 timer siden:

Ja, chancen for, at hun hedder Gertrud er i hvert fald mindre. Hende den unge med skjult ansigt, som ikke tidligere var i annoncen, er IKKE chefen. Det er den anden, som  har været der flere år. Hun er ikke ung og ny. Så vi venter stadig på om nogen har mødt den nye.

Faktisk kunne det være lidt forfriskende og nytænkende med "Gertrud". Man er jo nærmest nødt til at undersøge sagen, og om der kunne være ligheder med "The Julekalender"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 12.12.2023 at 21:29:

Jeg besøgte hende nogle gange, da hun startede op for et par år siden. Det er hende på billederne hvor ansigtet fylder det meste af billedet. De 30 år er nok meget passende, og hun ser ud som på billederne. Som jeg skrev i min tidligere anmeldelse, så havde jeg nogle helt ok oplevelser med hende. Hun er sød og behagelig at være sammen med, og har fokus på, at man får en god oplevelse. Det er lidt paradoksalt, men dette fokus er nok grunden til at det er noget tid siden jeg sidst besøgte hende. Jeg nyder egentlig at være pleaser typen, og vil ofte hellere give massage og slikke end have et blowjob som optakt. Det er ikke sådan at hun er afvisende over for dette, men jeg følte aldrig at vi kom helt i mål med den arbejdsfordeling. Dette er skrevet ud fra mine lyster, og skal bestemt ikke afskrække nogen fra at besøge hende. Hun er sød og rar og helt nede på jorden.

Om der er kommet flere fisk i dammen, det er lidt svært at gennemskue. Åbningstiden er i hvert fald blevet udvidet en del.

Hun havde en veninde, der kunne låne lokalerne, når hun selv passede sit aftenjob. Måske er det hende der er kommet med i den faste turnus.

På den anden side skal man nok ikke forvente at møde pigen på billederne med sløret ansigt. Det er ¨delebilleder¨ som jeg har set før. I øjeblikket kan de også opleves her. https://annoncelight.dk/showad/389137

Så helt klart en opfordring til at undersøge sagen, det burde ikke kunne gå helt galt. Og de fleste steder kan du jo nok få lov til at kalde pigen det du vil, bare du selv kan holde styr på det. De er jo så søde og rare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...