Hop til indhold

samvittighedsfuld- så drop mbabe Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/387213

Lavede aftale med hende og fik adressen via mobil, og ok aftale med alt til rimeligt beløb for en halv time. Så langt så godt, da jeg kom til adressen var det et slags bofællesskab. Et sted for misbrugere og socialt udsatte. Så da trådte jeg lige på bremsen og skrev nej tak til hende. Synes ikke jeg havde samvittighed til at "udnytte" hendes situation. Selvfølgelig synd for hende ikke at få det ventede beløb. Hun havde elelrs stedet, men jeg så en del mennesker, der var i og omkring stedet, så nej tak!

Skrevet

Hun laver nye annoncer konstant. Der er en masse dårlige anmeldelser. Jeg kan ikke lige huske hvilke navne hun har brugt, men der er sikkert andre der kan dele nogen anmeldelser af hende.

Skrevet

Godt gået Slikkeprins. Det kan være svært at navigere der ude, men dit tilfælde var helt klart.

Vh.. Pregman

Skrevet
Kiillii skrev, for 4 timer siden:

Hun laver nye annoncer konstant. Der er en masse dårlige anmeldelser. Jeg kan ikke lige huske hvilke navne hun har brugt, men der er sikkert andre der kan dele nogen anmeldelser af hende.

Bla. Isa, den Tyrkiske prinsesse fra Skødstrup (som så måske er havnet i Århus?) Hende er der mange tråde om og forskellige navne, hvorvidt hun er en prinsesse, må være op til de som har besøgt hende, men selve læsningen om hende er ikke for børn :ph34r:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 6 timer siden:

Bla. Isa, den Tyrkiske prinsesse fra Skødstrup (som så måske er havnet i Århus?) Hende er der mange tråde om og forskellige navne, hvorvidt hun er en prinsesse, må være op til de som har besøgt hende, men selve læsningen om hende er ikke for børn :ph34r:

Jeg har besøgt Isa for 3 år siden på et kollegie/bofællesskab. 

Hun var ikke misbruger på det tidspunkt,  men havde været anbragt siden hun var barn. 

Hun var egentlig sød nok og levede op til aftalen.  Men hygiejnen er en by i Rusland.  Derfor kom jeg aldrig tilbage. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.