Hop til indhold
Ebden_jj

Cristina - petit 20-årig

Recommended Posts

Ebden_jj skrev, for 9 timer siden:

Nogen der kender noget til denne frække spirrevip?

https://nympho.dk/n13379/4225/cristina/

Tjek lige den video hun har lagt op! :P mmh... fristende!

Jeg har haft hende på besøg nogle gange, og er personligt ikke blevet skuffet. Behandler du hende ordenligt, så giver hun dig god service. Men hun kan ikke et pluk engelsk, så det er kun sex ingen dyb samtale ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 13 timer siden:

Jeg har haft hende på besøg nogle gange, og er personligt ikke blevet skuffet. Behandler du hende ordenligt, så giver hun dig god service. Men hun kan ikke et pluk engelsk, så det er kun sex ingen dyb samtale ;)

Det er jo lidt et rødt flag når pigen ikke kan kommunikere, og noget jeg i udgangspunktet går i en bue udenom. Men det kan også nogen gange være enormt frækt, når man kun kommunikere visuelt og med berøring. Den primale Tarzan/Jane-oplevelse... :D

Hvis hun ikke er mut og trist ellers, så kan det være jeg gør en undtagelse. Jeg gør mig altid umage for at begge parter skal få noget ud af det, men det kræver jo bare at hun er modtagelig og gider deltage i legen. Og det kan forstå på dig hun gerne vil?

Hvordan er hygiejnen? Jeg står helt af på dårligt lugt (tobakslugt kan jeg leve med) og dårlige tænder...

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hygiejnen er nu okey. En GP der måske har suttet 3-4 pikke før dig, lugter som hun gør. Tag hende tidligt om morgenen hvis du er tvivl. Personligt gæster jeg GP'ere om morgenen, da jeg har aften/natte arbejde. Hvilket kan være en fordel måske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft besøg af hende...

Lille lækker ung pige... Hun kom nyvasket og velduftende, uden at stinke af perfume, så helt perfekt... 

Giver et rigtig godt blow og er tilsyneladende vild med sex, der var ihvertfald fuld "knald" på i den time hun var på besøg....

Men nej, hun taler ikke et ord engelsk, så vil man andet end knalde hende, så bliver det svært... Men hun giver et godt knald...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, den 18.10.2023 at 13:42:

Hvem er det man skriver med?? 

En telefondame eller chauffør. Det er bestemt ikke Cristina selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JaHatten skrev, for 56 minutter siden:

.. er det ikke en trans?

Tjooo, hvis man har NEJ-hatten på!! (Ironi kan forekomme.)

Mon dog ikke at der var nogen af dem der har været i nærkontakt med hende, der havde nævnt noget, hvis det var tilfældet??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige haft besøg, No Go. Sød, men holder kun halvdelen af aftalen. Havde tilkøbt anal og gagging. Gagging havde hun ondt i halsen og anal var nok mest min egen skyd, kunne simpelthen ikke blive stiv. Hun lugtende af sved, tobak og grillbar. Hun annoncerer med cob, cim og cif, men nej…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft besøg af hende en hel del gange. men åbenbart slut nu. For første gang er jeg blevet afvist, med begrundelse af at jeg er for gammel :huh:

Og jeg er faktisk kun 52.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1Gentleman skrev, den 27.10.2023 at 20:34:

Har lige haft besøg, No Go. Sød, men holder kun halvdelen af aftalen. Havde tilkøbt anal og gagging. Gagging havde hun ondt i halsen og anal var nok mest min egen skyd, kunne simpelthen ikke blive stiv. Hun lugtende af sved, tobak og grillbar. Hun annoncerer med cob, cim og cif, men nej…

“Hun holder kun halvdelen af aftalen”….. men det er jo heller ikke hende, du har lavet aftalen med, når hun ikke kan kommunikere på engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har haft besøg af Cristina inden for de sidste 14 dage?

Jeg spørger pga at hun siger, at hun er syg og modtager behandling. Men har på fornemmelsen at det er en undskyldning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 6 minutter siden:

Er der nogen der har haft besøg af Cristina inden for de sidste 14 dage?

Jeg spørger pga at hun siger, at hun er syg og modtager behandling. Men har på fornemmelsen at det er en undskyldning.

Skrev du ikke længere oppe i tråden du var blevet afvist pga. din alder. ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at set hendes annonce. 
Og de foto taget i tarveligt værelse. på første sal. 
kombineret med at hun ikke kan et kuk engelsk. 
Så tænker jeg mit sorry 

hvem køre hende rundt ? 
bor hun på det værelse   
meget svært at begå sig i dk uden at kunne engelsk eller tysk . 
der må være nogle der styre alt for hende  

Kæmpe rødt flag  herfra  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Skrev du ikke længere oppe i tråden du var blevet afvist pga. din alder. ? 

Jo på det tidspunkt jeg skrev det. Men lidt senere ville hun godt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...