Hop til indhold

Arrangementet

Featured Replies

Skrevet

Tænker lige på om der er nogen her fra der har prøvet at arrangere en komsammen for folk på eroguide ????? 

Jeg tænker bare en komsammen hvor man mødes og spiser og drikker sammen ? 

Jeg går med tanke om at lave et arrangement for 6-8 menesker hjemme ved mig, for folk der har lyst til at lave et netværk for folk her fra eroguide.... 

Lad mig høre hvad i tænker ??

Skrevet
hanrej2411 skrev, for 57 minutter siden:

Tænker lige på om der er nogen her fra der har prøvet at arrangere en komsammen for folk på eroguide ????? 

Jeg tænker bare en komsammen hvor man mødes og spiser og drikker sammen ? 

Jeg går med tanke om at lave et arrangement for 6-8 menesker hjemme ved mig, for folk der har lyst til at lave et netværk for folk her fra eroguide.... 

Lad mig høre hvad i tænker ??

Alle tiders initiativ, og det samme har jeg forsøgt mig med over flere år på EG.

Som oftest helt uden at have held til det, men nogle få gange er det lykkedes, og det var en succes.

Hvis du vil ses med mig til en snak, om hvad vi måske kunne tage af initiativer sammen, så send mig gerne en pb.

Dog så håber jeg ikke at du med "hjemme ved mig" mener din helt private adresse til et selskab på 6 - 8 mennesker.
At gøre det kræver en tillid til andre fra forum på EG.
Hvor det ikke er nok, at de alene med EG som afsæt tilkendegiver deres interesse i at deltage.

Det er helt nødvendigt som det første at mødes i et neutralt rum, hvor dem der deltager ikke behøver andet end at deltage i egen person.
Og hvor de kan holde sig til at fortælle nærmest absolut intet om dem selv, der fortæller hvem de i virkeligheden er.

Det i sig selv vil være grænseoverskridende for mange at gøre!
Og i en tid med sociale platforme, hvor den mindste åbning i tillid til andre, som bliver svigtet.
I værste fald kan bruges af andre med ondt i sinde, til at opklare hvem vi er i virkeligheden.

Der skal der mod til at mødes flere sammen fra EG, som man aldrig før har mødt i virkeligheden.

Men for flere år siden var vi dem der gjorde det til brunch, og fiskebuffet i Nordsjælland.

Men det er min erfaring at jo færre vi er, der som de første mødes på 2 eller måske 3 mands hånd.
Desto større er chancen for at det lykkes at få det til, at vi som de første ses sammen.
Der kun kender hinanden fra forum på EG.

I reglen er det mest mænd der er singler, der tør og vil ses med andre.
Mens dem der ikke er det, i reglen er mere tilbageholdende med at ville deltage.

Men København er fyldt med cafeer og kaffebarer, hvor det snildt vil kunne lade sig gøre at lægge op til at vi mødes i et neutralt rum.

Her vil den største risiko bestå i andre gæsters lange ører, og interesse for det hvis vi kommer til at tale sammen med en for tydelig reference til den interesse der forener os.
Men det kan vi også forsøge at tage i betragtning, ved valg af en lokation hvor vi kan mødes.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

Tak for nogle gode tanker .... Nu er jeg ikke selv den mest bekymrede person .... Men forstår hvad du mener .... Jeg er udemærket klar over at det kun vil være mænd ... Tænker faktisk også det er fint .... Når man er i det her forum er det jo ikke noget man diskuterer med sine venner og kolleger... Ikke fordi jeg skammer mig over det ... Men gider ikke blive dømt af andre 

Måske vi skulle slå hovederne samme og finde et koncept der kan ramme så bredt som muligt ...

Skrevet
hanrej2411 skrev, for 11 minutter siden:

Måske vi skulle slå hovederne samme og finde et koncept der kan ramme så bredt som muligt ...

Det synes jeg bestemt vi skulle gøre, vi kan aftale nærmere hvis du sender mig en pb.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

God idé!

Jeg forsøgte tidligere en enkel version med øl på Bar M på Vesterbro torg. Dog ingen success.

Jeg tænker at det er fint at gøre det hele lidt enkelt for at se om kemien er der.

Redigeret af Karsteng

Skrevet
Karsteng skrev, den 19.10.2023 at 20:20:

God idé!

Jeg forsøgte tidligere en enkel version med øl på Bar M på Vesterbro torg. Dog ingen success.

Jeg tænker at det er fint at gøre det hele lidt enkelt for at se om kemien er der.

Jeg og tråd starter kom ikke ud over rampen sammen, som jeg håbede at vi ville.

Du er selvfølgelig velkommen til at sende mig en pb Karsteng, hvis du er interesseret i at du og jeg tager et initiativ  sammen.

Vi kan gerne mødes på Bar M på Vesterbro Torv.

Jeg holder mig til at drikke Nordic's, forhåbentlig diskvalificerer det mig ikke :)

Er du sikker på at den bar ikke er lukket?

Bar M
Vesterbrogade 47
1620 København
https://maxim-s.business.site/ 

Søger man på Google maps får du dette resultat!

La Petite Mort
https://www.google.com/maps/place/La+Petite+Mort/@55.6720089,12.5530076,17z/data=!4m16!1m9!3m8!1s0x46525374d218dab1:0x1e83be9c7c9f28f7!2sVesterbrogade+47,+1620+København!3b1!8m2!3d55.6720059!4d12.5555825!10e3!16s%2Fg%2F11c2gqqdv7!3m5!1s0x4652530a5a3c7519:0x2dbe7a7aaddf84ad!8m2!3d55.672001!4d12.5556148!16s%2Fg%2F11v0ljn8vd?entry=ttu 

Inaktivt domæne
http://lapetitemortcph.dk/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Hej  @hanrej2411, @Rejsenetværk og @Karsteng + andre interesserede. Pøj pøj med "Arrangementet". :)

Byder egentlig kun ind her i tråden, fordi: 

Rejsenetværk skrev, den 22.10.2023 at 14:50:

Vi kan gerne mødes på Bar M på Vesterbro Torv.

Er du sikker på at den bar ikke er lukket?

Jo, Bar M er (desværre) lukket. :(

Jeg skrev lidt om det i tråden/anmeldelsen: "SEXY NANCY" fra 6/10-23:

"Den største overraskelse var, at Maxim bar på Vesterbros Torv også tidligere kendt som Budda bar og før det Vesterbro kro, var lukket og omdannet til en fancy vin og cocktailbar. Tidligere har dette sted været flittigt besøgt af gadens løse fugle". 

Nu er det blevet til: "La petite mort" (den lille død) en måske hyggelig vin & cocktailbar = noget af af forvandling i forhold til, hvordan stedet ellers har været eller rettere sagt, hvordan klientellet har været, især da "Tæppe-Flemming" og senere hans datter havde stedet. For ca. 2 år siden (selv under covid) kunne man endda møde nogle søde og flotte latina værtinder, der hyggede om de tørstige gæster og sørgede for en god stemning mm :-P, hvilket havde været oplagt for et arrangement i dette regi.

Der findes dog stadig nogle (brune) værtshuse i nabolaget som f.eks:

"Skammekrogen"  (Vesterbro Torv)  &

"Freddys bar" (Gasværksvej)  ...ellers er der et væld af caféer at mødes på.

Redigeret af Cruise
Glemte "den lille død" oversættelsen

Skrevet

Tak for info

Ja det er jo ikke fordi at der mangler fancy steder i forvejen, som det stedet nu skulle være blevet omdannet til.

Men det er da trist at et sted hvor hvor der også kom let levende damer, som kunne besøges for menneske penge nu er lukket.

Jeg har suttet i alkoholfri øl der, men mødte en dame med forventning om et ret så eksorbitant honorar.
Så det blev ved den promille fri øl.

Cruise skrev, for 28 minutter siden:

+ andre interesserede. Pøj pøj med "Arrangementet. :)

Hvis det skal lykkes, ser det ud til at det bliver sammen med + andre interesserede?

Det ser så ikke ud til at det er realistisk som status er pt.

Jeg skal vænne mig til efter min tilbagekomst, at der tilsyneladende er sket et generations skifte på EG?

De tider er muligvis derfor forbi, hvor vi kan blive nogle der netværker om at skabe et eller andet IRL fællesskab.

Skulle det være tilfældet vil jeg forlade mig på gode minder fra en tid, der derfor kan være fortid for altid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Alene på navnet turde "La petite mort" (metafor på fransk for orgasmen) jo ellers være perfekt til forehavendet... :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Brugeren 
Guest hanrej2411

Er nu slettet og han havde tilsyneladende blot oprettet sig for at genere mig med denne tråd.

Via pm aftalte vi at mødes til brunch, og jeg mødte op bare for at vente forgæves i 20 minutter.
Hvorefter jeg gik hjem med uforrettet sag.

Efter mit lange fravær på EG, karantæne først i 5 måneder og derefter selvvalgt eksil i ca 1,5 år.

Der har jeg gjort mig en trist ny erfaring til forskel fra tidligere tider.

Jeg oplever at blive kontaktet af interesserede på skrømt, hvorefter at min tillid bliver kvitteret eksempelvis med en oplevelse som denne.

Jeg tænker at formålet er at underminere det initiativ jeg udviser, og at få mig til at miste troen på andre mennesker?

Ellers der har jeg over mange år tidligere kun mødt ordentlige mennesker, når jeg er blevet kontaktet for omsætte tanker til handling.

Det er trist at jeg ikke længere kan regne med at jeg kan stole på alle mennesker, jeg engagerer mig med som jeg træffer via EG.

Men hvis håbet hos nogle, det er at få mig til at opgive at tage initiativer der kan bringe os sammen om at dele oplevelser sammen.
Alt fra fællesrejser til FKK klubber, til en brunch i København.

Så tager de fejl, jeg opgiver ikke!

Men hvis det kan glæde dem, så kan jeg godt erkende at de formåede at gøre mig ked af at de svigtede den tillid jeg viste dem.

Små mennesker i små sko små glæder :(

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Er nu slettet og han havde tilsyneladende blot oprettet sig for at genere mig med denne tråd.

Træls. Det kan være en god idé, at tale i telefon med folk,  inden du laver en aftale, det kan måske sortere snydepelse fra….

Skrevet

@Rejsenetværk har  du  overvejet at  sletning af  profilen  ikke  har  noget  med dig at  gøre?

Ts  lavede  et  opslag  som  du  reagerede på,  så  at ts  hensigt  blot  er  at  genere  dig,  tror  jeg  ikke  du  skal  ligge  i det.  Men det  er  selvfølgelig  træls at  blive  brændt af. 

Jeg har  været  i dialog  med  ts i anden  sammenhæng,  og  det  er  ikke  min  opfattelse  at  han skulle  være  beregnede  eller  have  skjulte  hensigter. 

Skrevet

Det kunne jo også tænkes at der var andre årsager, ikke alt munder ud i "at nogen er efter mig"

Skrevet
lejogbrug skrev, for 4 minutter siden:

Rejsenetværk har  du  overvejet at  sletning af  profilen  ikke  har  noget  med dig at  gøre?

Ts  lavede  et  opslag  som  du  reagerede på,  så  at ts  hensigt  blot  er  at  genere  dig,  tror  jeg  ikke  du  skal  ligge  i det.  Men det  er  selvfølgelig  træls at  blive  brændt af. 

Jeg har  været  i dialog  med  ts i anden  sammenhæng,  og  det  er  ikke  min  opfattelse  at  han skulle  være  beregnede  eller  have  skjulte  hensigter.

Jeg kan kun konstatere at jeg ikke kan have grund til at tro andet end at aftalen blev indgået, og at jeg blev brændt af med fuldt overlæg.

Både  på baggrund af forudgående dialog, at jeg blev brændt af!

Og forgæves forsøg på efterfølgende kontakt på pm, der blev læst inden at brugeren så nu er slettet.

Det er ikke den eneste useriøse kontakt jeg har oplevet siden at jeg vendte tilbage til EG.

Det er aldrig nogensinde sket tidligere, hvor alle jeg har været i personlig kontakt med altid viste at de var seriøse.

Hvis nogen anser det som en succes, så må jeg bittert erkende at jeg ikke længere helt så umiddelbart kan nære den tillid til enhver som jeg kommer i kontakt med.

Som jeg ellers altid har kunnet.

Det er trist at måtte erkende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Altså hvis ens verden er så lille, at man tror profiler bliver slettet pga en selv, så har man en del andre problemer

Skrevet
Cords skrev, for 50 minutter siden:

Altså hvis ens verden er så lille, at man tror profiler bliver slettet pga en selv, så har man en del andre problemer

Jeg er ikke idiot, det er mig der nøjagtigt kender kronologien i forløbet af denne tråd.

Og i øvrigt ikke kun denne tråd, siden mit comeback på EG efter først min karantæne, og siden mit længerevarende frivillige eksil.

Jeg kan ikke længere nære en så umiddelbar tillid til hvem som helst jeg kommer i kontakt med, som jeg tidligere kunne over mange år på Hedomax og nu EG.

Men midt i denne oplevelse er det opmuntrende, at jeg pt har kontakt til 2 nye bekendtskaber via EG.

Efter alt at dømme ordentlige mennesker, med et langsigtet potentiale for fælles initiativ af gensidig interesse.

Hvis det viser sig at holde stik over det kommende år 2024, så er de her mennesker der gerne vil genere mig uendeligt ligegyldige i det store billede.

For så opnår jeg igen om alt går vel rejsefæller til at tage på FKK klubber i udlandet, og måske også andre gode oplevelser, brunch, kultur osv.

Sådan som jeg tidligere har haft netværk til.

Men som jeg ikke længere har et netværk til.

Det er et langsigtet projekt i en helt indledende fase, hvor det endnu har lange udsigter at mødes og lære hinanden at kende.

Men godt begyndt, kan om alt går vel være halvt fuldendt :)

Du har ret i at jeg har en del andre problemer, men min verden er ikke så lille at det er grunden til at jeg tror at profiler bliver slettet på grund af mig selv.

Tro det eller lad være, men jeg er samtidig et menneske med et drive og et overskud til at søge løsninger på de problemer jeg har!

I bedste fald fører det drive og det overskud jeg har, til at nye mennesker lærer hinanden at kende som eller ikke ville have gjort det.

Om alt går vel afstedkommer det også nyt kvalitets indhold i forum på EG, af værdi for EG og læseværdigt for brugerne på EG.

Det er bare at gå langt nok tilbage i arkivet!

Så kan alle se hvad jeg og de netværk jeg tidligere selv har været en del af, har bidraget med af kvalitets indhold i forum på EG.

At jeg så de senere år på EG er endt med at få advarsler der har ført til karantæner, har selvfølgelig samtidig givet mig selv stof til eftertanke.

Det har været tid til at se indad, og derfor valgte jeg også selv at forlænge min ufrivillige pause på EG med ca 1,5 år.

Man er den man er på godt og ondt!

Udfordringen er at vise mere af ens bedste side, end af ens værste side.

Får se om det lykkes mig fremadrettet ?

Og hvis ikke så er der jo en rød knap som EG kan trykke på, så du er ude for godt.

Det er sket for andre før mig, nogle mener måske at det burde være sket for mig også?

Men indtil videre, så går det vist sådan helt overordnet godt :huh: :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Uden at dømme nogen for hvorfor de forrige arrangementer ikke endte med nogle vellykkede sammenkomster, så kan jeg da deltage i debatten ved at indskyde, at de gange jeg har mødtes med andre herindefra,  har det været på baggrund af besøg hos en GP'er. 

Det være sig fordi de skulle mødes med en pige jeg har skaffet dem (eller omvendt), eller bare fordi vi har fælles interesser mht. En specifik pige som vi skulle mødes sammen med.

Med andre ord har jeg ikke mødtes med andre mænd herindefra kun for at snakke, det har været for også at være sammen med det vi har tilfælles, nemlig sex med en GP'er.

Men held og lykke fremover med at mødes med andre herindefra, ideen er god.

Redigeret af Blækspruttemanden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.