Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en længere pause vil jeg gerne besøge en asiatisk pige i københavn igen.

Jeg har tidligere haft gode oplevelser på Vigerslevvej, men efter Ann har overtaget er jeg usikker på hvilke ydelser der er på stedet. Der har været en anmeldelse her af super våd og hed pige, men den blev trukket tilbage så derfor er det lidt uklart, hvad de tilbyder på stedet. Det er uklart om det er grøn sted eller...?

Er der nogen som kan hjælpe med at fortælle hvilke ydelser og hvem som arbejder på der på stedet; Ann Thai Wellness?

Jeg søger en slank pige, gerne med naturlig behåring og som er berøringsvenlig og kan blive ophidset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en meget lang vej hvor der sker noget frækt på minimum 6 husnumre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Far Fra Fyn skrev, for 2 timer siden:

Det lyder spændende, vil du evt. fortælle lidt om de forskellige steder?

Den jeg tænker på er tæt på krydset ved Landlystvej

Jeg har ikke været på nogen af thai-stederne, men har da lagt mærke til dem når jeg har kørt forbi. Har besøgt udenlandske piger på vejen både omkring Ålholm station og et hus tæt på Gammel Køge landevej, og har været på 3 besøg og en fredagsbar i Valbypigernes lokaler. Nogenlunde overfor dem ligger Arokaya Wellness, og lidt længere henne Dokbor thaimassage. forbi jernbanebroen ligger endnu et thai sted, og så kommer Woraya Wellness som må være den du mener. Der er tilmed et par brune værtshuse lige der hvis man skal have oplevelsen skyllet ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan man driver en massage forretning uden telefon nummer …. Det findes ikke.

Men skiltet er sat op på fortovet de gange jeg har kørt forbi …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arokaya og Dokbor kender jeg .. det kommer an på dine forventninger …. 
Slank … ja

Berøringsvenlig … nej (ikke for mig)

Valbypigerne findes den anden side af vejen og er ikke nødvendigvis Thai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, tak for svar. 
Det hjælper jo meget at dele erfaringer, så vi kan finde de rigtige steder som passer til os. 
jeg er interesseret i det gamle woraya fordi jeg har haft rigtig dejlige oplevelser der. 
Mon nogen kan hjælpe med en melding om ydelserne og pigerne pt på det sted?

Redigeret af Far Fra Fyn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Woraya er fortid … hvorfor tager du ikke en for holdet ?

Der koster maks 500 og vi bliver klogere .. måske får du en rigtig god ‘grøn’ massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det har du ret i, men jeg leder ikke efter grøn massage ;-)

Jeg håbede at høre andres erfaringer, da det vel er det, som dette Forum (også) er til for. 

Så altså, er der nogen som har erfaringer fra Ann thai wellness, som engang var woraya? På forhånd tak for hjælpen 

Redigeret af Far Fra Fyn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Far Fra Fyn skrev, for 14 timer siden:

Ja, det har du ret i, men jeg leder ikke efter grøn massage ;-)

Jeg håbede at høre andres erfaringer, da det vel er det, som dette Forum (også) er til for. 

Så altså, er der nogen som har erfaringer fra Ann thai wellness, som engang var woraya? På forhånd tak for hjælpen 

Var der for en måneds tidssiden. Jeg fik massage, b2b, bj og afslutning med hånden. Standardpris. Hyggeligt men ikke det store at skrive hjem efter. Kvinden i 50’erne og lettere overvægtig, hvilket er min præference. Bj ikke hendes kop the og det blev derfor ikke ført igennem. Hun fik en slikketur, ligeså bryster. Hj hellere ikke ført ordentligt i gennem. Så alt i alt under gennemsnit, hvis vi også tager massagen ind i ligningen. God stemning og søde mennesker. Og der var jo så tre andre kvinder i samme aldersklasse, der så søde ud. Da der er et stykke derud for mit vedkomne, så bliver det nok ved denne oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 28 minutter siden:

Var der for en måneds tidssiden. Jeg fik massage, b2b, bj og afslutning med hånden. Standardpris. Hyggeligt men ikke det store at skrive hjem efter. Kvinden i 50’erne og lettere overvægtig, hvilket er min præference. Bj ikke hendes kop the og det blev derfor ikke ført igennem. Hun fik en slikketur, ligeså bryster. Hj hellere ikke ført ordentligt i gennem. Så alt i alt under gennemsnit, hvis vi også tager massagen ind i ligningen. God stemning og søde mennesker. Og der var jo så tre andre kvinder i samme aldersklasse, der så søde ud. Da der er et stykke derud for mit vedkomne, så bliver det nok ved denne oplevelse.

Okay, så man kan godt få B2B og lov til at slikke pigerne på stedet. Lyder fint.  Blev hun slet ikke tændt af det? 

Der er vist også 1-2 yngre (ejer?). Måske de er mere engagerede i arbejdet. Det er jo lidt trist, når man mærker at pigen gør noget der ikke lige er "hendes kop te". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Far Fra Fyn skrev, for 17 minutter siden:

Okay, så man kan godt få B2B og lov til at slikke pigerne på stedet. Lyder fint.  Blev hun slet ikke tændt af det? 

Der er vist også 1-2 yngre (ejer?). Måske de er mere engagerede i arbejdet. Det er jo lidt trist, når man mærker at pigen gør noget der ikke lige er "hendes kop te". 

Som @HrFlint skrev så er de andre der også omkring de 50, så ikke unge piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Far Fra Fyn skrev, for 20 minutter siden:

Det kom ikke som en overraskelse, at bj var poorly executed, da hun trak på det, da jeg spurgte. Generelt var hun noget udbrændt og tilbød mig rødvin, som jeg afslog. 
hvorvidt hun brød sig om slikketuren,  vil jeg jo helst skrive ja til. Men svært at sige - omvendt behøvede hun det jo ikke, da det lå uden for aftalen, så i det lys var det vel fint?

Jeg kunne godt lide hende af uransagelige årsager, på trods af at det jo sådan set ikke var sønderligt godt. Måske fordi det bare var rart at være i hendes selskab og fordi hun gerne vil imødekomme mine ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 1 time siden:

Som @HrFlint skrev så er de andre der også omkring de 50, så ikke unge piger. 

Jeg så et indlæg om Ann i Valby fra 15. februar i år som beskriver en smuk, søg og ung. Nu hedder stedet Ann Thai Wellness, så derfor tænker jeg at der måske er en sammenhæng og at der er ung(e) piger på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, for 1 time siden:

Det kom ikke som en overraskelse, at bj var poorly executed, da hun trak på det, da jeg spurgte. Generelt var hun noget udbrændt og tilbød mig rødvin, som jeg afslog. 
hvorvidt hun brød sig om slikketuren,  vil jeg jo helst skrive ja til. Men svært at sige - omvendt behøvede hun det jo ikke, da det lå uden for aftalen, så i det lys var det vel fint?

Jeg kunne godt lide hende af uransagelige årsager, på trods af at det jo sådan set ikke var sønderligt godt. Måske fordi det bare var rart at være i hendes selskab og fordi hun gerne vil imødekomme mine ønsker. 

Stemningen og personlighed er super vigtigt, så det forstår jeg godt at du blev fanget lidt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...