Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/364244

Har lige besøgt Airly (eller Nayli som hun kaldte sig selv). 

Hun har lidt mave, som man ikke helt kan se på fotos, men hold da op en sød thaipige. 

Jeg havde været på 8 adresser inden, men alle var lukket, da klokken var over 20 en lørdag aften. Så hvad den kvikke læser nok kan gætte, var stedet i den lidt snuskede kælder i Havnegade ikke mit førstevalg, men blev valgt da jeg ikke kunne finde andre steder der havde åbent. 

Men jeg har bestemt ikke fortrudt. Pigen var som sagt virkelig sød og super serviceminded. Jeg bad om 1 time, og hun sagde straks “1.200”. Jeg var faktisk kommet mere for sex end for massage, så det var fint nok, og jeg bad hende blot bekræfte, at det dels var OK jeg ønskede 2 x sex og blow uden gummi. Det var helt ok - så pengene skiftede hænder og jeg smed tøjet. 

En lidt tarvelig madras på gulvet var hvad rummet bød på, men jeg var klar på at få pudset rod nu. 

Hold nu op pigebarnet kan sutte pik til den helt store guldmedalje. Masser af sug, slik op og ned af skaftet og leg med nosser. OG helt uden at bruge hænderne - lige som jeg ønsker det. Efter en lang suttetur der gjorde lig tør i halsen af stønneri, måtte der lige gummi på og så op på hesten med Thai’en. 
Fuuuck hun er stram. Vildt faktisk, så der gik ikke lang tid før “generalen” måtte ofre sig.

Så blev det tid til lidt massage som var ok. 

Herefter en ny suttetur hvor der var lejlighed til at kæle for hendes mis imens, og så en tur bagfra indtil Generalen igen måtte spytte i ballonen. 

Og her kom den store overraskelse så, som gør at jeg virkelig godt kan lide hende, foe lige som jeg var ved at rejse mig fra madrassen, siger hun “Nej vent - vil du ikke have lidt mere massage?”  
Jeg undre mig lidt, da jeg min tidsfornemmelse er fuldstændig væk ovenpå 2 fantastiske orgasmer - men hun hun siger vedholdende - der er altså 10 min endnu, så vil du ikke lige have lidt ekstra massage ?

Jo tak siger jeg, imens jeg tænker “wow - det var der sku ikke mange andre der ville have gjort, når jeg tydeligvis var klar på at slutte af. 
Det er virkelig god stil af damen, og er en af årsagerne til, at jeg må besøge hende igen snart. Hun sagde at hun var der en måned endnu, så der skulle være muligheder nok. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 4 minutter siden:

Hun er også anmeldt her, dog ikke nær så positivt.

 

Alt taget i betragtning så har hendes bagmænd/kvinder taget den anmeldelse i betragtning og oppet servicen betragteligt, og det lyder også til at den gode pige er kommet af med en del af hendes mavse så billederne er knapt så misvisende som de var da jeg besøgte hende.

Godt at de har (hvis det er tilfældet) lyttet og strammet op, så vi kan blive mødt med en god oplevelse, dét sagt så bruger jeg ikke flere penge på hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 15.10.2023 at 15:15:

Alt taget i betragtning så har hendes bagmænd/kvinder taget den anmeldelse i betragtning og oppet servicen betragteligt, og det lyder også til at den gode pige er kommet af med en del af hendes mavse så billederne er knapt så misvisende som de var da jeg besøgte hende.

Godt at de har (hvis det er tilfældet) lyttet og strammet op, så vi kan blive mødt med en god oplevelse, dét sagt så bruger jeg ikke flere penge på hende..

Jeg har også fået hende i hænderne ved en fejl en dag, der var noget rod i bookninger. Hun tændte mig slet ikke udseendesmæssigt, ikke køn, og lidt for meget mave. Men jeg gav det chancen. 
Og hun leverede rigtig god service sexuelt. Det var godkendt. Men ingen gentagelse fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...