Hop til indhold

"besat" af kvinde kroppen

Featured Replies

Skrevet

Ja.... jeg er besat ! :D  manges behov er at pumpe løs i en gudinde og gå glad hjem. Jeg er helt anerledes og måske derfor også en "dum" irriterende" kunde. Jeg vil nyde hende fra top til tå, kysse og slikke gudinden over hele kroppen, hun kan så krydre seancen med B2B - det er bare nummer ét i min bog - Desværre er der ikke mange ( ingen ) Danskere der tilbyder det - kun Thai / Østeuropæiske damer  har det på listen

Skrevet

Det er jeg uenig i. Jeg har en del gange haft held med GFE, massage til pigen, bad sammen, forspil, kys og gensidig kærlig behandling. Jeg kan normalt ikke få udløsning ved købesex, men nyder både det kropslige og den mentale forbindelse. Jeg har primært besøgt danske piger, og der er også dominaer der har "queening" på menuen. B2B kan jo gå begge veje.

Skrevet

Jeg er heller ikke interesseret i at pumpe løs, men er besat af noget helt andet.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 35 minutter siden:

Det er jeg uenig i. Jeg har en del gange haft held med GFE, massage til pigen, bad sammen, forspil, kys og gensidig kærlig behandling. Jeg kan normalt ikke få udløsning ved købesex, men nyder både det kropslige og den mentale forbindelse. Jeg har primært besøgt danske piger, og der er også dominaer der har "queening" på menuen. B2B kan jo gå begge veje.

hmm.... du er ikke heeelt uenig :D

Skrevet
69er skrev, for 6 timer siden:

hmm.... du er ikke heeelt uenig :D

Jeg er uenig i at jeg bare vil pumpe løs, og at din tilgang er meget anderledes. 

Skrevet

Tjaah det er jo begrænset, hvor meget man kan nå på en ½ til en time -tidsfaktoren og pris spille jo en afgørende rolle. Med de koncepther de fleste kører med skal, man jo være rig for, at have god tid til, at nå hele vejen rundt... Jeg kunne godt ønske mig, at få lov til at dyrke en lækker kvinde krop, hvor tiden og prisen ikke er en så dominerende faktor -Det er meget lang tid siden her i dk. -men heldigvis tager jeg til thailand, hvor mulighederne er der...  

Skrevet
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Jeg er uenig i at jeg bare vil pumpe løs, og at din tilgang er meget anderledes. 

Præcis, der er masser af gæster med den tilgang :) Heldigvis!

Skrevet
69er skrev, for 11 timer siden:

Ja.... jeg er besat ! :D  manges behov er at pumpe løs i en gudinde og gå glad hjem. Jeg er helt anerledes og måske derfor også en "dum" irriterende" kunde. Jeg vil nyde hende fra top til tå, kysse og slikke gudinden over hele kroppen, hun kan så krydre seancen med B2B - det er bare nummer ét i min bog - Desværre er der ikke mange ( ingen ) Danskere der tilbyder det - kun Thai / Østeuropæiske damer  har det på listen

Et er "listen", noget andet virkeligheden, ikke mindst når man får opbygget tillid, sympati og tryghed efter flere besøg. Bliver fast kunde. Så er det mere naturligt at "nyde fra top til tå", som du skriver, og lade tingene udvikle sig spontant som de vil.

Jeg deler langt hen ad vejen din smag og især din beundring af kvinden. Det smukkeste, der nogensinde er skabt.

Skrevet
69er skrev, for 21 timer siden:

Nej, du er bestemt ikke alene ... 
Du giver en meget god og præcis beskrivelse af det også jeg tænder allermest på ... 
Det jeg kalder 'kysse-kæle-nusse ... '

Tænker det er OK med mange af pigerne - de skal måske bare huske at være stille, men aktivt til stede, og tage imod ... 
Det har de nogle gange l-i-d-t svært ved, de kan være en anelse for verbale, i den bedste mening ... :D:D
Det de kan øve sig i, er at være h-e-l-t afslappet, ude af hovedet og nede i kroppen ....
Indtil videre har jeg mødt een der virkelig kan det ... (tror godt de ærede medskribenter ved fra tidligere indlæg hvem jeg tænker på :wub:

Har i øvrigt opdaget, at jeg er mere selektiv end jeg egentlig troede ...
Det er dejligt med alle piger ... 
M-e-n der er lige een eller to med hvem det er ganske særlig dejligt ... :wub:

Hvad kan man kalde det, i øvrigt ... ?
Body Worshipping ... Woman Worshipping ... måske lige lidt for højtravende ... ??

Med hensyn til B2B så har du ret ...
Det er der ikke mange danske der tilbyder .. 
Det er ikke helt så enkelt, jeg tror det er bedst hvis det gøres gennemtænkt og bevidst ... 
Det kræver teknik ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 10 timer siden:

Jeg deler langt hen ad vejen din smag og især din beundring af kvinden. Det smukkeste, der nogensinde er skabt.

Personligt synes jeg at den sorte panter er noget af det smukkeste der er skabt. Selv om jeg ikke tænder seksuellt på dem. Men at se dem løbe og anfalde sit bytte... Gud var i sin bedste form den dag.

Jaguar E-type 1964 er også en uhyre smuk skabelse.

Kvindekroppen? Ja da. Den kan også være smuk. Især hvis den rummer et dejligt væsen. I det fald samvirker emballagen og inholdet i høj grad.

Skrevet

Delfinen den elegante svømmer kolibrien den fantastiske flyver der er guskelov mange smukke emner og vil da være en skarnsknægt hvis ikke jeg skrev kvindekroppen - kan blive helt afhængig af den og vil da også mene, at med den rigtige tilgang kan du da få dit behov dækket både dansk og udenlands 

Skrevet

B2B…. Må indrømme at det, på mig, virker som det rene tidsspilde…. 
Vil gerne være tæt og røre, og udforske hinandens kroppe…. Men at blive plasket ind i olie og få gnubbet en fisse rundt på kroppen, det fatter jeg intet af….

Sådan er vi så forskellige….:D

Skrevet

Har reflekteret lidt over det at du er “besat” det er jo som drug svært vanedannende og nok lige så farligt og svært at gå tilbage til en Joly cola - det kan også pludseligt blive meget svært at gå tilbage til den person du har kendt i evigheder når der findes 1000 vis af skønne kvinder der bare venter på dig ;)

Skrevet
Bananas skrev, for 14 timer siden:

Ja, det en fantastisk æstetisk smuk automobil. Mener den også blev kåret som den smukkeste produceret bil i "Top Gear" af Jeremy Clarkson og Co. (men ok de er jo selvfølgelig også britiske som bilen).

Nok om køretøjer og ingen grund til at sammenligne "Jaguaren" med kvindekroppen - der skulle gerne være forskel på en fremstillet maskine og en naturskabt skønhed.

Man kan både fascineres og blive forblændet og måske ligefrem besat af (smukke) kvindekroppe, især hvis de 

Bananas skrev, for 14 timer siden:

rummer et dejligt væsen. I det fald samvirker emballagen og inholdet i høj grad.

En kvindes krop kan virke som et mysterium (især hendes ædlere dele), og det samme kan vel siges om hendes væsen / personlighed. Skrevet i den største beundring og fascination. :razz: <3 

...fik et indre billed af en skattejæger / opdagelsesrejsende, der er på vej mod "Bermuda-trekanten" eller på vej ind i junglen. ;) :rolleyes: :D

Skrevet

Glemte lige at nævne mht:

Bananas skrev, for 16 timer siden:

...at Enzo Ferrari (grundlægger af Formel 1-teamet Scuderia Ferrari og bilmærket Ferrari) engang har udtalt; "at denne Jaguar er den smukkeste designet, udformet og konstruerede bil" (i hans samtid).

Tilbage til "besættelsen" af kvindekroppen mm. 

Skrevet
Kubrick skrev, den 16.10.2023 at 04:08:

B2B…. Må indrømme at det, på mig, virker som det rene tidsspilde…. 
Vil gerne være tæt og røre, og udforske hinandens kroppe…. Men at blive plasket ind i olie og få gnubbet en fisse rundt på kroppen, det fatter jeg intet af….

Sådan er vi så forskellige….:D

Enig, fatter det simpelthen ikke. 

Jeg mistænker altid GPer der tilbyder det, for ikke at gide sex, nem indtjening.

Men hungrer efter kvindens krop.. 

Godt at folk er forskellige...

Skrevet
Fluefisker skrev, den 16.10.2023 at 13:01:

det er jo som drug svært vanedannende og nok lige så farligt og svært at gå tilbage til en Joly cola 

Du skulle prøve med Johnnie Cola hvor du blander med Johnnie red. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, den 15.10.2023 at 11:39:

Præcis, der er masser af gæster med den tilgang :) Heldigvis!

Lauersen skrev, den 15.10.2023 at 08:26:

Så har du ikke forstået indlægget :) 

Skrevet
69er skrev, for 12 minutter siden:

Så har du ikke forstået indlægget :) 

Jeg har ikke mulighed for at forstå andet end hvad du rent faktisk skriver, hvilket er:

69er skrev, den 15.10.2023 at 00:11:

Ja.... jeg er besat ! :D  manges behov er at pumpe løs i en gudinde og gå glad hjem. 

Hvilket vi efterhånden har fastslået ikke er hverken mit eller så mange andres behov. 

Jeg er helt anerledes og måske derfor også en "dum" irriterende" kunde. Jeg vil nyde hende fra top til tå, kysse og slikke gudinden over hele kroppen,. 

Du er ikke så anderledes. Vi er mange der synes at sex er andet og mere end ind-ud. Det er der generelt ikke så mange af de danske glædespiger der synes er så mærkeligt. 

Desværre er der ikke mange ( ingen ) Danskere der tilbyder det - kun Thai / Østeuropæiske damer  har det på listen

https://www.eroguide.dk/forum/topic/112886-mødtes-med-emmalie-på-cassiopeia-jeg-er-helt-varm-og-lykkelig-indeni/?tab=comments#comment-1056431

https://www.eroguide.dk/forum/topic/173463-skønt-besøg-hos-karoline-i-valby-gensidig-dominans-og-indlevende-omsorg/?tab=comments#comment-1537286

Skrevet

Jeg vil ikke påstå at jeg er besat af kvinde kroppen, men jeg er betaget af den , syntes den kan være utrolig smuk at se på. 

Her snakker jeg alle størrelser og former , ved ikke om det er fordi vi mænd er født af en kvinde og at det derfor er som “at komme hjem” når vi nu er så heldige at få lov at fornøje sig med sådan en :-) 

Langt de fleste mænd finder ro , glæde tryghed , lyst og liderlighed , ved at studere kvinde kroppen, hvis den selvfølgelig sidder på en fornuftig kvinde :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.