Hop til indhold
Guest Mand-61

Parmassage i Randers

Recommended Posts

Guest Mand-61

Hej - Kunne godt tænke mig at invitere damen med til par massage hos Thai klinik - er der gode bud herpå i Randers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand-61
Bubsi skrev, for 1 time siden:

Tænker Bua i nr 19, - måske også Muan i nr 4.

Har du prøvet det nogen af stederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand-61 skrev, for 21 timer siden:

Hej - Kunne godt tænke mig at invitere damen med til par massage hos Thai klinik - er der gode bud herpå i 

https://thongonnmassage.dk/
Parmassage skal bestilles pr tlf. Jeg har været der alene, 400 for en time, god massage. Ikke noget frækt på stedet. De par gange jeg var der, var der kvindelige kunder før og efter mig.

Hvis det skal være frækt, så måske Siam i Fredensgade, tlf 91966558, men jeg ved ikke, hvordan med parmassage på stedet. De er to for tiden, og fruen selv masserer bedst, assistenten er lidt frækkere. Begge er slanke damer i 50’erne tror jeg.

 

 

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 14.10.2023 at 18:55:

https://thongonnmassage.dk/
Parmassage skal bestilles pr tlf. Jeg har været der alene, 400 for en time, god massage. Ikke noget frækt på stedet. De par gange jeg var der, var der kvindelige kunder før og efter mig.

Hvis det skal være frækt, så måske Siam i Fredensgade, tlf 91966558, men jeg ved ikke, hvordan med parmassage på stedet. De er to for tiden, og fruen selv masserer bedst, assistenten er lidt frækkere. Begge er slanke damer i 50’erne tror jeg.

 

 

Kan ikke lige finde en Siam thai massage på Fredensgade? Hvor er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
Mastager skrev, for 16 minutter siden:

Kan ikke lige finde en Siam thai massage på Fredensgade? Hvor er det?

Der er ikke noget webadresse, hvis du tænker på dette, jeg har besøgt mutter og hun gør et godt arbejde, det er ikke hård massage, hun vil så til gengæld gerne ride dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 7 minutter siden:

Der er ikke noget webadresse, hvis du tænker på dette, jeg har besøgt mutter og hun gør et godt arbejde, det er ikke hård massage, hun vil så til gengæld gerne ride dig

Tænker på en fysisk adresse evt? Kan ikke finde noget der hedder det når jeg Googler nemlig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 4 timer siden:

Hvor er det?

Fredensgade 13. Der er flag ude, når der er åbent, men jeg ved ikke om hun stadig har ferie. Tlf.nr 91966558 er heller ikke hemmeligt, det står på huset. Kan ses på Google maps streetview.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...