Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har hørt, at Siam i Fredensgade er taget tilbage til Thailand for good:-o

Er der nogen, der kan be- eller afkræfte dette? Er der nogen, der har fået massage af Siam inden for den seneste måned eller halvanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Siam for en uges tid siden, og alt virkede som da jeg var der for 4-5 år siden.

Mutter selv viste mig ind i en bås, hvor jeg blev serviceret af en lille skøn yngre pige, som helt sikkert kun er i DK i en kortere periode. Ikke den bedste massage jeg har fået, men hellere ikke noget olie plaskeri. Det startede godt, men blev hurtig klar over, at mutter samtidig med at hun løb rundt overvågede det hele, så betjente hun en gut bag forhænget ved siden af. Ikke særlig fedt synes jeg, men det må have været været for ham.?

Nå, hun fik sendt ham afsted, og kom ind og hjalp med at massere mig. Meget hyggeligt, og jeg blev lidt gladere igen. Sagde ja til FP med den unge, efter forsikring om, at vi ikke plet forstyrret mens det stod på. Det var også rigtigt, men også kun lige. Maks 1 minut efter jeg var kommet, så kom den næste gut ind. Lidt en banegård… ikke lige mig.

Den FP oplevelse jeg havde med den unge pige, var dog mere end godkendt. Jeg tror måske hun havde sin egen annonce på annoncelight. Er der nogen der kan bekræfte, om Siam annoncere der for sine unge medhjælpere? Med den banegård der er der, så må folk da, have set et godt tilbud et eller andet sted? 
 

Nå, tror ikke jeg kommer igen, da jeg fortrækker ro omkring mig ved mine massager..

A.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Addicted to love skrev, den 14.4.2024 at 08:57:

foretrækker ro

Jeg har også prøvet, at vi var én på hver side af forhænget, og det synes jeg også er for underligt. Sutter den unge uden gummi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Addicted to love skrev, den 14.4.2024 at 08:57:

, tror ikke jeg kommer igen, da jeg fortrækker ro omkring mig ved mine massager..

Jeg synes nu det er meget hyggeligt med gymnastik øvelser på den anden af gardinet, har prøvet det flere gange i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, den 21.4.2024 at 09:37:

Jeg synes nu det er meget hyggeligt med gymnastik øvelser på den anden af gardinet, har prøvet det flere gange i Århus.

Det bliver et klokkeklart nej tak herfra..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 5 timer siden:

Det bliver et klokkeklart nej tak herfra..!

Godt vi ikke er ens alle sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...