Hop til indhold
salgshans

Bangkok oktober 2023

Recommended Posts

:)
Bare lige en kvik opdate på Bangkok her d.11-10. Jeg er ikke til bar’er og Soi Cowboi , men er på ThaiFriendly …udvalget er mega stort og en masse der vil tage ST og LT hvis man er til det , priserne er ca 1500-2500 baht for Short og 3000-4000 bath for Long. Tog de rosende ord op og besøgte Tulip massage …og det var som tidligere skrevet super fint og jaa.. her er reglerne få om hvad du kunne tænke dig ..1900 full service i 1 time. Skal prøve af komme med Update på spændende oplevelser jeg møder …blir i Bangkok de næste 7 dage ps…. Er lidt rookie her i Thailand , da det kun er min anden tur hertil .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salgshans skrev, for 27 minutter siden:

priserne er ca 1500-2500 baht for Short og 3000-4000 bath for Long. Tog de rosende ord op og besøgte Tulip massage …og det var som tidligere skrevet super fint og jaa.. her er reglerne få om hvad du kunne tænke dig ..1900 full service i 1 time

OK - tror jeg bliver i Pattaya - har netop kun betalt 2000 bath for LT - og vi skal ud at spise sammen i aften - og ellers koster ST her normalt kun 1000 ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

OK - tror jeg bliver i Pattaya - har netop kun betalt 2000 bath for LT - og vi skal ud at spise sammen i aften - og ellers koster ST her normalt kun 1000 ;-)

Det er samme priser i BKK hvis man ved hvor og med lidt skandinavisk charme... ;) - har ALDRIG betalt mere end max 2000 THB for LT i BKK.....(jo med to Ladyboys selvfølgelig) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
salgshans skrev, for 4 timer siden:

:)
Bare lige en kvik opdate på Bangkok her d.11-10. Jeg er ikke til bar’er og Soi Cowboi , men er på ThaiFriendly …udvalget er mega stort og en masse der vil tage ST og LT hvis man er til det , priserne er ca 1500-2500 baht for Short og 3000-4000 bath for Long. Tog de rosende ord op og besøgte Tulip massage …og det var som tidligere skrevet super fint og jaa.. her er reglerne få om hvad du kunne tænke dig ..1900 full service i 1 time. Skal prøve af komme med Update på spændende oplevelser jeg møder …blir i Bangkok de næste 7 dage ps…. Er lidt rookie her i Thailand , da det kun er min anden tur hertil .

 

 

Send pictures 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11.10.2023 at 17:43:

OK - tror jeg bliver i Pattaya - har netop kun betalt 2000 bath for LT - og vi skal ud at spise sammen i aften - og ellers koster ST her normalt kun 1000 ;-)

Jeg er her også, og ja, udbudet er enormt. Cruisede lidt rundt i de små gader her til aften og jeg har i mine mange år som besøgende, aldrig set en så overflod af piger i forhold til mændene. Det er noget med 10 piger til 3 indere og 2 "ikke indere". Ifølge pigerne selv står inderne meget lavt på ønskesedlen, så vi kan vælge og vrage.

Jeg slapper lidt af her på førsteaftenen, efter 3 fantastiske nætter I BKK med 3 meget forskellige ThaiFriendly piger (1 dog kun ST).

PS. Efter jeg ændrede min lokation til Pattaya på ThaiFriendly vælter det ind med likes og gode tilbud, der skal surfes til morgenmaden i morgen

Redigeret af FKK4Ever
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, den 27.10.2023 at 20:17:

Måske lidt misundelig her i kolde dk. :biggrin:

Ja for f.... Men så har vi jo også nogle søde piger heroppe, men desværre ikke til samme lave priser som ovre i Asien...

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager lige en smut til thailand I 16 dage fra den 23 november første 4 dage alene om dagen, om aften og resten af ferien sammen med kæresten hun har fri ved 20 tiden.

Hvis man nu skulle have en god gang massage og lidt a la fp i Danmark kender i så stedet i pattaya.

Har prøvet 5 gange de 3 år jeg har været der nede men har åbenbart valgt steder hvor det kun er traditionelt thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dc0306 skrev, den 7.11.2023 at 12:18:

Tager lige en smut til thailand I 16 dage fra den 23 november første 4 dage alene om dagen, om aften og resten af ferien sammen med kæresten hun har fri ved 20 tiden.

Hvis man nu skulle have en god gang massage og lidt a la fp i Danmark kender i så stedet i pattaya.

Har prøvet 5 gange de 3 år jeg har været der nede men har åbenbart valgt steder hvor det kun er traditionelt thai massage

Det er min erfaring at kommer man tidligt på dagen, hvor der ikke er så mange piger på vagt, der er færre kunder, klinikken lidt sådan lidt  i en sidegade - og  især hvis man bestiller oliemassage og man selv tager underbukserne helt af, så de nemmere kan komme til de ædlere dele - så er der større sandsynlighed for at blive tilbudt ekstra eller special massage.

Hvis du så finder en sød, dygtig og flot massagepige, der også er nem at kommunikere med -  så er det med at få hendes LINE (udtales [lie] i Thailand, da de ikke kan sige "N"), så du evt. kan invitere hende hjem på hotellet og få bedre tid evt. Long Time og lidt mere end blot special massage: shower together + sex in the shower - evt. uden, hvis du betaler lidt ekstra - eller du kan få det til en bedre pris, da pigen så ikke skal dele med mamasan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Godsejer skrev, den 26.2.2024 at 19:00:

Kun en måned siden jeg kom hjem fra 3 fantastiske uger i PTT. Jeg kunne tage afsted igen i morgen ;-)

Jamen fortæl fortæl, vi er nogle bleghvide gutter der hungrer efter nogle steamy beretninger dernedefra :x

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...