Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg bliver ved med at vende tilbage til Ying fra Næstved på annoncelight. Men tør ikke rigtig tage chancen med et besøg, da jeg er blevet skuffet så mange gange i forhold til billeder på thaistederne. Og at der desuden ikke er ret mange anmeldelser af hende.

Kan nogle gøre mig klogere på en fræk oplevelse med Ying?

https://annoncelight.dk/showad/343008

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hende for 1½ år siden og kan se billederne nogenlunde er de samme, den gang var hun top lækker og monster dejlig, så med mindre hun er gået amok i spisning eller andet, så stemmer billederne overens med det du møder...klar anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lickinglover skrev, for 1 time siden:

Hej alle

Jeg bliver ved med at vende tilbage til Ying fra Næstved på annoncelight. Men tør ikke rigtig tage chancen med et besøg, da jeg er blevet skuffet så mange gange i forhold til billeder på thaistederne. Og at der desuden ikke er ret mange anmeldelser af hende.

Kan nogle gøre mig klogere på en fræk oplevelse med Ying?

https://annoncelight.dk/showad/343008

 

Hun er bestemt ikke gået all in på at spise. Hun er smuk og dejlig, og du bliver ikke skuffet i forhold til udseende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 7 timer siden:

Hun er skøn og frabeder sig at blive omtalt herinde :)

Ja, men nu er det her forum netop til omtale :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, 1 time siden:

Ja, men nu er det her forum netop til omtale :P

Ikke desto mindre så bør man, hvis man kan respektere dette!!

Hvis jeg har besøgt i pige, og lader hende vide at jeg har haft en fed oplevelse med hende, og hun så siger til mig "Jeg håber ikke du skriver om det på EG" så vil jeg respektere det 100%.

Men hvis hun ikke beder mig om at lade være, (og generelt ikke ønsker opmærksomheden herinde) ja så er det naturligvis ikke til at vide for mig.

Jeg ved da at der er en GP der direkte på hendes profil netop gør opmærksom på at hun IKKE ønske anmeldelser herinde. Som hun udtrykker det; "Det går altid op i hat og briller"

Så når @Skiderik tilsyneladende kender pigen og hendes ønske om ikke at blive omtalt herinde, så synes jeg det er fint at han gør opmærksom på det.

@Milner, ville du skrive om pigen du havde haft en fed oplevelse med,......... hvis hun bad dig om ikke at gøre det??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 9 timer siden:

Hun er skøn og frabeder sig at blive omtalt herinde :)

Som @Gløden også siger så bør man respektere hvis en pige ikke ønsker omtale, uanset hvad forummet er til eller ej. Så tak til @Skiderik for information og jeg håber folk respekterer pigens ønsker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 1 time siden:

Ville du skrive om pigen du havde haft en fed oplevelse med,......... hvis hun bad dig om ikke at gøre det??

Hvis det var en god oplevelse kunne jeg måske overtales til ikke at svare hvis nogen spurgte, - men var det en dårlig oplevelse ville jeg da fortælle det til jer andre, uanset hvad pigen kunne tænke sig :roll:

Er det ikke det vi har det her forum til?? 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 12.10.2023 at 09:51:

men var det en dårlig oplevelse

Nu snakker vi jo kun om den gode oplevelse!! Det er jo også netop DET som pigen har frabedt sig, og det synes jeg man bør respektere.

En saglig anmeldelse af en mindre god oplevelse, er noget helt andet, i forhold til det emne vi diskuterer lige nu og her......

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

De to gange jeg har skrevet med hende, da er det blevet akavet… jeg forsøger at booke 30min med HJ, men det er ligesom hun ikke vil forstår det og oplyser kun om FP? Tør derfor ikke rigtig at besøge hende, da jeg er bekymret for om det er en anden pige end Ying eller, hvis det er Ying, om så servicen er lige som hendes retorik = dårlig oplevelse?

Måske er det derfor hun ikke ønsker omtale herinde for så kan hun opføre sig som hun ønsker?

Håber jeg tager fejl og bare har været uheldig for jeg vil virkelig gerne besøge hende. Men jeg tager altid massage først for at se om der er kemi og der er noget værd at komme efter på en FP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal tage ned og besøge hende ? Hun er sød, smilende og snakkesalig IRL.  Bestil massage i en halv eller hel time, og så se hvad det kan blive til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har jo været her i flere år og hvis det havde været et dårligt sted var der helt sikkert skrevet om det her selv om hun frabeder sig omtale her. Hun er turen værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, for 23 timer siden:

for jeg vil virkelig gerne besøge hende

Jamen så kom da afsted, men indstil dit mindset til at du kun har den gode massagemæssige oplevelse i focus, og intet andet, ganske som du jo selv siger at du normalt gør!

Så kan det vel ikke gå helt galt og du sparer disse evindelige diskussioner med dig selv om hvorvidt det er værd at bruge tid/penge på øvrige ydelser hos Ying.

Men lige meget hvordan din oplevelse bliver så respekter hendes ønske om ikke at blive omtalt.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hver gang en bruger vælger at svare på spørgsmål i denne tråd om at hun ikke ønsker omtale, for hun jo præcis endnu mere af det hun åbenbart ikke ønsker. ... :lol: Fantastisk... :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 11.10.2023 at 22:34:

Hun er skøn og frabeder sig at blive omtalt herinde :)

Og det kan hun da så fint bede om…. Og så er det op til den enkelte at vurdere om man vil det eller ej. 
For mig, så bliver det aldrig pigen der skal vælge om jeg skal omtale hende, her eller andre steder. Det skal jeg nok selv afgøre.

Det svarer lidt til en butik der ikke vil anmeldes på trustpilot. Hvis en butik yder en ekstra ordinær dårlig service, og frabeder sig anmeldelser, ville du så overholde det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 3 timer siden:

Og det kan hun da så fint bede om…. Og så er det op til den enkelte at vurdere om man vil det eller ej. 
For mig, så bliver det aldrig pigen der skal vælge om jeg skal omtale hende, her eller andre steder. Det skal jeg nok selv afgøre.

Det svarer lidt til en butik der ikke vil anmeldes på trustpilot. Hvis en butik yder en ekstra ordinær dårlig service, og frabeder sig anmeldelser, ville du så overholde det?

 

Det er rigtigt, ligesom det er frit for pigerne at lægge info og billeder af deres kunder ud til frit skue. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 4 timer siden:

Det er rigtigt, ligesom det er frit for pigerne at lægge info og billeder af deres kunder ud til frit skue. 

Det er vist ikke lige det, meningen med dette website er :)  Jeg tvivler måske også lidt på levedygtigheden af en klinik som konsekvent lavede offentlige anmeldelser af kunderne     

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 1 time siden:

Det er vist ikke lige det, meningen med dette website er :)  Jeg tvivler måske også lidt på levedygtigheden af en klinik som konsekvent lavede offentlige anmeldelser af kunderne     

Det var nu heller ikke lige det her forum jeg havde i tankerne :)

Det kunne jo være at der fandtes noget hvor kvinder kunne stalke deres utro mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 10 timer siden:

Det er rigtigt, ligesom det er frit for pigerne at lægge info og billeder af deres kunder ud til frit skue. 

Og det skal de da bare gøre hvis de lyster det…. Jeg pisser ikke i bukserne over det. 
Men gad vide om det giver flere eller færre kunder i biksen. 
Så dit irritations svar, faldt relativt meget på gulvet…. Så træk igen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...