Hop til indhold

Recommended Posts

Guest James bond 007

Hvor er hun henne i kbh ? Hvis hun ikke er i hørdumsgade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ok nu fik jeg på plads hvad hørdumsgade er for en størrelse. Det virker til at være et fint og spændende sted pigerne har bikset sammen.

Ikke sidste gang jeg prøver en polsk kvinde ad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg har besøgt den unge dame... Sød og venlig ung dame, hvor det dog er hendes meget store bryster, der løber med opmærksomheden.

Udmærket fransk, men ikke det store knald.. De store bryster kalder dog på en gentagelse.

Klodshans1972

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu besøgt Sussi. Hun er en stor og ret høj pige. Jeg synstes hun var for stor og bastant for min smag. Det eneste som jeg syntes var spændende var hendes gigantiske ægte bryster. De bryster er de største jeg nogensinde har set irl. Hun er sød at snakke med, og skynder ikke på én. Jeg tror faktisk hun keder sig alene i den lejlighed og nyder når der er gæst at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke rigtig at beskrivelsen i annoncen passer med de meget store bryster og beskrivelse fra andre af, at hun er en stor pige.

Er der nogen, def kan give lidt opklaring?

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Hun er en tyk pige med meget store bryster meget tyk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Medmindre at hun har taget meget på de sidste to måneder, så er hun altså ikke tykkere end. Der er så godt og vel til gården og i overflod til gaden ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende man møder er ca 175 cm høj og vejer nok 80-85 kg... Det er hende som er på billederne.

Tak for svaret - hun skal nok besøges ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Jeg mødte hende ca. Et år tilbage i Hørdumsgade, og sød og smilende var hun.

Lige ind til hun fandt ud af at jeg ikke var hendes kunde ;-) hun ventede en.......

En der er til rigtigt store naturlige patter og et dejligt smil på en 'lidt' stor pige!

Faktisk er hun meget stort en ren tønde størrelse på den lidt sexede måde,

Nåh det er ikke lige mig med en størrelse der kræver en løftevogn at tumle!

Næh. Niki, Sara, eller Jenny ... Er sagen ... Og gid Hørdumsgade må genopstå!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret - hun skal nok besøges ;)

,så kom dagen, hvor jeg havde besluttet mig for at besøge Sussi. Tiden var der og alt var klart. Jeg ringede til hende for at lave en aftale. Hun svarede hurtigt telefonen og havde en rigtig dejlig stemme, sød at snakke med. Det eneste problem var, at hun ikke var der lige nu, så jeg må se, om jeg kan finde tid i næste uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Jeg mødte hende ca. Et år tilbage i Hørdumsgade, og sød og smilende var hun.

Lige ind til hun fandt ud af at jeg ikke var hendes kunde :wink: hun ventede en.......

En der er til rigtigt store naturlige patter og et dejligt smil på en 'lidt' stor pige!

Faktisk er hun meget stort en ren tønde størrelse på den lidt sexede måde,

Nåh det er ikke lige mig med en størrelse der kræver en løftevogn at tumle!

Næh. Niki, Sara, eller Jenny ... Er sagen ... Og gid Hørdumsgade må genopstå!!

 

Ja hun er megatyk desværre. Jeg har besøgt hende én gang i en lejlighed tæt på hørdumsgade. Det var sgu en fed nok oplevelse at lege med hendes store patter og kneppe dem, men hendes tissekone lugtede dengang noget surt og fælt, så den holdt jeg mig fra. Giver ellers ALTID oralsex til pigerne. Der er andre og bedre end hende, men som en isoleret oplevelse er hun nu fræk nok. Hun har desværre også altid et korset på pga et kejsersnit og et stort ar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at knalle sussi det er som de andre skriver dejlige kæmpe store kasser meget berøringsvenlige

det du skriver om at hun lugter kan jeg ikke genkende. Jeg fik ellers hele pakken til en time med 69 jeg lå øverst ;-) måske har du været uheldig hun holder meget af at tale og jeg ved hun har et rengørings job i Sverige måske kom hun lige derfra godt svedige. He he. Nået måske ikke badet. Nej jeg har kun positivt at sige bestemt en gentagelse vær. Meget kønt ansigt og skønne patter. Er bestemt ikke berøringsangst. Dufter dejligt ;-) bliver også dejlig våd i misen hvis man giver sig lidt tid. Hun går ikke op i tiden så en time med hende kan hurtigt blive til en en halv time . God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at knalle sussi det er som de andre skriver dejlige kæmpe store kasser meget berøringsvenlige

det du skriver om at hun lugter kan jeg ikke genkende. Jeg fik ellers hele pakken til en time med 69 jeg lå øverst :wink: måske har du været uheldig hun holder meget af at tale og jeg ved hun har et rengørings job i Sverige måske kom hun lige derfra godt svedige. He he. Nået måske ikke badet. Nej jeg har kun positivt at sige bestemt en gentagelse vær. Meget kønt ansigt og skønne patter. Er bestemt ikke berøringsangst. Dufter dejligt :wink: bliver også dejlig våd i misen hvis man giver sig lidt tid. Hun går ikke op i tiden så en time med hende kan hurtigt blive til en en halv time . God aften.

 

Ja men vi har forskellige oplevelser og godt det samme. Hverken din eller min oplevelse er der nogen garanti for, og sådan er det altid når man besøger kvinder. Vi har sgu ikke garanti for noget som helst, en masse ting skal flaske sig først.

Hun er som alle de andre polakker af et godt væsen og en sød naturlig personlighed, men jeg fik ikke noget ud at at bolle hende den aften desværre.

Men sådan er der så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge,

Jeg mødte hende ca. Et år tilbage i Hørdumsgade, og sød og smilende var hun.

Lige ind til hun fandt ud af at jeg ikke var hendes kunde :wink: hun ventede en.......

En der er til rigtigt store naturlige patter og et dejligt smil på en 'lidt' stor pige!

Faktisk er hun meget stort en ren tønde størrelse på den lidt sexede måde,

Nåh det er ikke lige mig med en størrelse der kræver en løftevogn at tumle!

Næh. Niki, Sara, eller Jenny ... Er sagen ... Og gid Hørdumsgade må genopstå!!

 

Måske dine bønner er blevet hørt!?

 

Jenny og Niki står til at komme til Rubinsteinsvej.

 

De er også i luften i en ren Hørdumsgade kopi *G*

 

www.rubinpigerne.mono.net

 

/S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider lige lidt liv i en gammel tråd. 

Vil lige høre om nogen har været hos "Sussi" for nyligt?

For efter hendes billeder at dømme, så vil jeg meget gerne besøge hende:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...