Hop til indhold

Nogle klar på at prøve Melinda sammen?

Featured Replies

Skrevet

Ellers tak. Vil kun bolle med kondom. :idea:
Og jeg tror hun tilbyder det hele

Redigeret af Grandland

Skrevet
Grandland skrev, for 1 time siden:

Ellers tak. Vil kun bolle med kondom. :idea:
Og jeg tror hun tilbyder det hele

Jeg tror faktisk godt , at du kan få lov at bruge kondom ..

Skrevet
Vendelboen skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror faktisk godt , at du kan få lov at bruge kondom ..

Ha ha - ja, men skal man slikke ved man jo ikke hvad man får næsen i 

Skrevet
Liderbassen skrev, den 11.10.2023 at 18:38:

Gad sgu godt ordne hende ! Gør hun det uden da ??

Ja hun gøre så for 500kr ekstra tror jeg. Har selv prøvet hende uden

Skrevet
haze92 skrev, for 15 timer siden:

Ja hun gøre så for 500kr ekstra tror jeg. Har selv prøvet hende uden

Gad jeg sgu godt prøve !

Skrevet

Jeg røvpulede hende engang uden kondom og sendte 5 dages oplagret sæd op i hende. Bagefter fik jeg hende til, at sprede ballerne og "fise" sæden ud, så det løb ned af hende flotte solbrune ben. Fuck det var frækt!!!!

Skrevet
MisterX skrev, for 9 timer siden:

Jeg røvpulede hende engang uden kondom og sendte 5 dages oplagret sæd op i hende. Bagefter fik jeg hende til, at sprede ballerne og "fise" sæden ud, så det løb ned af hende flotte solbrune ben. Fuck det var frækt!!!!

Ja frækt -

sidder også og møg ærgrer mig at hun ikke fes den sæd ud i hovedet på mig som kom på besøg bagefter ….
så havde alt gået op i en højere enhed :roll:

Redigeret af Grandland

Skrevet

Mon ikke hun lige skyller sig ren inden næste gæst?

Skrevet
MisterX skrev, den 15.10.2023 at 15:52:

Jeg har gjort noget lignende, da jeg ved et besøg spermede godt og grundigt i fissen på hende. Havde over 1 uges opsparet jysk arvemasse der efter afslutning i doggy bare løb ud af hende. Fuck det var frækt…

Skrevet
Grandland skrev, for 16 timer siden:

Ja frækt -

sidder også og møg ærgrer mig at hun ikke fes den sæd ud i hovedet på mig som kom på besøg bagefter ….
så havde alt gået op i en højere enhed :roll:

Præcis derfor jeg altid starter med et bad med hende hvor jeg ser efter om hun skyller sig godt og rengør begge huller :-) 

Skrevet
stiffy skrev, for 20 timer siden:

Hun behøver ikke for min skyld - jeg kommer der ikke mere. Samme beslutning tog jeg på en restaurant hvor jeg så kokken nøs ned i mad

Skrevet
Martin M skrev, den 16.10.2023 at 17:54:

Præcis derfor jeg altid starter med et bad med hende hvor jeg ser efter om hun skyller sig godt og rengør begge huller :-) 

Du mener, at hun er frisk på, at skylle røven og presse vandet ud mens man ser på ? ;)

Skrevet
MisterX skrev, den 18.10.2023 at 13:32:

Du mener, at hun er frisk på, at skylle røven og presse vandet ud mens man ser på ? ;)

Måske ikke lige det :) Men efter jeg snakkede med hende om, hvor mange der egentlig besøgte hende og bestilte uden kondom, har jeg altid startet med bad, hvor jeg er meget opmærksom på at fissen bliver grundigt skyllet. Jeg er ikke så meget til analleg så det skal bare være så det ikke siver ud af røven på hende… Sidst jeg kneppede hende i doggy var anus meget åben på hende så tror der har været en kæmpepik derinde lige inden mit besøg :-) 

Skrevet
stiffy skrev, den 16.10.2023 at 05:57:

Tja sidst jeg var ved hende tog hun lige og tørrede sig mellem benene med en vådserviet, på med trusserne, slidte gamache bukser og klip klappere. Tilrettede det brugte håndklæde på sengen så det var klart til næste gæst.

jeg skyndte mig hjem i meget langt bad, og behøver ikke at komme igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.