Hop til indhold
skrivemabbi

Emmy i Skive - super oplevelse

Recommended Posts

Jeg har besøgt Emmy i Skive:

https://annoncelight.dk/showad/371824

og det blev en super oplevelse.

Bestilte en halv time med analsex - og det kan det nok være, at jeg fik.

Startede med en lækkert blow uden, og så kom regnfrakken på og for at gøre en lang historie kort, så kan man sige "alle stillinger i alle huller", sluttende med cim og efterfølgende en god gang massage.

Emmy er hyggeligt snakkende i en landing af dansk og engelsk, tager sig god tid og er med på alt. Dejlig kvinde, dejlig krop og skønne naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik da også lige aflagt Emmy et besøg - dejlig oplevelse. Hun gav lidt brune kys helt af sig selv (hvilket ikke siger mig noget), men jeg havde ikke noget at klage over. God oplevelse og de 45 min var abolut pengene værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skivefyren skrev, for 4 timer siden:

Passer billederne? For synes på den ene ser hun hammerlækker ud og på de andre er det mere sløret?

Jeg har besøgt hende mange gange, det første billede er et af de model mange piger får taget inden de går ind i denne branche.

Men det og de andre billeder er 100% af Emmy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elskeren 45 skrev, den 11.10.2023 at 14:16:

Hej. Det lyder sgu da lækkert, tror da snart jeg skal til Skive igen. Hvor i byen er det og er det diskret?

Viborgvej - parkering bag huset, hvor også den eneste dør ind er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, den 25.11.2023 at 14:33:

Hvor gammel er hun? Er hun lækker eller?

Hej @CarlosM

Et hurtigt kig på din profil afslører at du ikke har anmeldt nogle piger endnu.

Mht. Emmy nej hun er ikke klassisk lækker i udseende men hvad hun mangler dér opvejer hun til fulde og derudover i engagement og indlevelse.

Jeg har besøgt hende flere gange og er altid vedr tilbage fordi mit indtryk er at hun virkelig kan lide dét hun gør og får retur (penge involveret selvfølgelig) men i modsætning til mange andre thai piger så kan du (hvis du gør de rigtige ting) få en meget aktiv medspiller på lagenet som selv lægger op til/kræver mere sex.

I skarp kontrast til andre piger som bliver kolde/fjerne når det første klimax er overstået ;)

Derfor vender jeg tilbage, for når jeg kører derfra så føler jeg mig mig glad, tømt og rigtig godt tilfreds.

 

Men kom nu ud af busken, besøg en pige eller to og meld ind med dine oplevelser, det gør ikke ondt.:)

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...