Hop til indhold

Hvordan kan det være at der ikke er flere mænd som er sammen med en gp

Featured Replies

Skrevet
oros skrev, for 34 minutter siden:

Jeg gætter på, at det samme gør sig gældende for kvindernes vedkommende.

De piger som ikke ligger i toppen får stadig mange henvendelser,  en pige skal dybest set bare være en pige, for at få henvendelser.

• Svar 139
  • Visninger 13.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har været i fast parforhold i det halve af mit voksne liv i to lange forløb. Her har jeg ikke haft sex ved siden af. De få, der er bekendte med mit forhold til købesex, kan ikke se sig selv s

• Jeg tror det som holder nogen mænd tilbage, er at de ikke kan klare tanken om at de skal være sammen med en pige, som er sammen med så mange andre mænd. De har måske et billede inde i deres hoved, at

• Der er stadig langt fra “et spil” til manipulation som er et voldsomt ord.  Reagerer nok selv voldsomt på ordet da jeg er blevet decideret ført bag lyset, manipuleret, min tidligere psykiske svaghed

Postede billeder

Skrevet
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jeg læser jer begge som gode, hyggelige mennesker, med mange tanker og evne at udtrykke dem. Og jeg nægter at deltage i nogen slags ranking om hvem som disser sig selv mest.

For mit vedkommende, er det at være kronisk kæresteløs / kronisk single nok delvist af "udefra kommende grunde", delvist mit eget valg (p. gr. a. kronisk let depression / kronisk let træthed, og et par andre ting)

Jeg har ganske mange kvinder i min omgangskreds, så jeg er egentlig godt dækket ind i forhold til det at snakke med kvinder, og også at få moralsk støtte hvis der er noget ... 
Jeg har ingen problemer overhovedet i forhold til at omgås kvinder .. 

Det, der har undret mig rigtig meget, er at det generelt er så svært så snart det kommer til dating og hvad dertil hører så snart man når lidt op i voksenalderen.... 
Og jeg er mystificeret omkring hvordan andre mænd bærer sig ad ... 
Jeg leder egentlig dels efter forklaringer - i høj grad af nysgerrighed .. (tror dog jeg efterhånden har en idé om een af grundene .. )
Og så noget gensidig inspiration til, hvad gør vi ved det - mænd som @Rejsenetværk og jeg selv, for hvem det jo da er et savn ...

Som skrevet ovenfor, så synes jeg selv jeg klarer det OK godt på mange punkter ... 
Men der er jo bestemte ting, der er 'out of reach' ...  

Redigeret af sneræven

Skrevet

Hvis man ikke tjener så mange penge, så skal man passe på med købesex. Man forfalder jo typisk til det, fordi man af forskellige årsager er dårlig til at score og så oplever, at de ellers så vanskellige kvinder er så imødekommende. Men det er kun for x antal minutter og det koster ;). Personligt har jeg det sådan, at jeg synes jeg har nogle vigtige oplevelser på bagen, men der har været en høj økonomisk pris.

Skrevet

Alt det der med at spille spillet ifht dating, er noget pladder.. JEG selv er egentlig kun interesseret i , at man er ærlig og reel, forventer intet SÆRLIGT, humor, være den man er, ikke alt muligt usagt (skjulte hints) blot helt klare linjer.. 
Selvhævdende,primitive arrogante plattenslager fissekarle TURNOFF..!!HVIS man KUN vil bolle - Hey HAR du egentlig lyst til at bolle med mig ? Altså bare sex intet andet..... Så VED man sgu hvad man har at forholde sig til.. Det der, med at køre et eller andet show af, kun med tanke på (måske) sex forude - GLEM DET..

Jeg er sgu da ligeglad om mænd kun vil sexe uden forhold..
Vil bare vide det på forhånd.. 
Der er langt større chance for gevinst, ved blot at klarlægge intentioner kvit og frit..Al det der spil for galleriet..
Utiltalende , Usympatisk, Ucharmerende pis. 
Det er der fandeme mange mænd, der endnu ikke har fattet..
Mange mænd forestiller sig også, at der er bestemte ting/væremåder, som vi kvinder ønsker, kræver opfyldt - for at i er interessante..NEJ - Vær jer selv, med alt det indebærer, på en ydmyg respektfuld og ærlig måde..

PS pikbillleder er TURNOFF - vi vil IKKE ha dem :D:D:wacko:

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

så synes jeg selv jeg klarer det OK godt på mange punkter ... 

GØR du da også forpokker altså. 

Skrevet

Ingen tvivl om at kvinderne er privilegerede i denne henseende, ellers var kundegrundlaget for denne branche  betydeligt mindre. Gennemsnitskvinden går i byen, og hvis hun smiler og svinger lidt med lokkerne, og klæder sig lidt sexet, så ved hun godt, at mange at de ved baren stående handyr er klar til at springe på hende. Det er jo fint, når hun bare vil have noget pik, og det vil hun nogle gange bare have. Men andre gange, så er hun ude efter mere, og så begynder hun, at sortere. Hun ved, at der skal andet til end et acceptabelt udseende, når det kommer til en egnet partner. Hun så sagtens vælge forkert alligevel for hun kan hverken scanne hans hoved eller se i en krystalkugle. Det er også logik, at den proces og voldsomme opmærksomhed nemt kan gøre kvinderne noget kulrede og skabe det her incil eller hvad det hedder. Det er noget andet for gennemsnitsmanden. Han får typisk et begrænset antal chancer gennem livet, og hvis han ikke forstår at spille sine kort, så er det skidt :)

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, for 4 timer siden:

Hvis man ikke tjener så mange penge, så skal man passe på med købesex. Man forfalder jo typisk til det, fordi man af forskellige årsager er dårlig til at score og så oplever, at de ellers så vanskellige kvinder er så imødekommende. Men det er kun for x antal minutter og det koster ;). Personligt har jeg det sådan, at jeg synes jeg har nogle vigtige oplevelser på bagen, men der har været en høj økonomisk pris.

Ja det en dyr måde det helt sikkert, men ligesom hos dig så giver det mig så meget at det er det hele værd.

Har mere glæde af at bruge mine penge på gp istedet for på ting og sager, som feks. Tøj,tv og  mad, her der meget at spare, men også strøm, vand og varme, eller måske alkohol og cigaretter for nogle, hvis man gennemgår sit forbrug, tror jeg mange vil blive overrasket. Der jo heller nødvendigt at købe en time for 1700 vær gang, der findes mange gode gp til bedre priser.

Har det bare også sådan at med de kærester jeg har haft, og jeg tror det er sådan med de fleste,  at skulle spørge om lov til sex, og blive afvist fordi hun ikke gider,  hun skal lige se Greys anatomi, fuck det bullshit,,  jeg så jo gerne hun havde sagt, "jamen selvfølgelig smid bukserne og lad mig sutte dig, eller hvad du nu har lyst til" hun skal hjælpe mig med glæde, med alle mine behov, når jeg får lyst. Præcis dette er forskellen på en kæreste og en gp. Der altid en gp klar og frisk, og man skal ikke ha en tilladelse fra sheriffen. Jeg nægter at være en soyamand, fordi det jo det vi er når vi underlægger os en kærestes magt over vores sexliv.

Og så vil jeg igen gøre det klart mit skriv handler ikke om incels, eller at føle sig som et offer på nogen som helst måde, men det handler om det positive ved muligheden for at vælge en gp, som jeg var nysgerrig omkring hvorfor der ikke var flere som valgte. En incel vælger jo gp fra, og er fyldt med had til ikke bare pigerne, men alt og alle.

Skrevet
Jonze skrev, for 56 minutter siden:

Det er jo fint, når hun bare vil have noget pik, og det vil hun nogle gange bare have. Men andre gange, så er hun ude efter mere, og så begynder hun, at sortere. Hun ved, at der skal andet til end et acceptabelt udseende, når det kommer til en egnet partner.

Men mon ikke den gennemsnitlige pige hun vælger en med mere end blot et acceptabelt udseende.

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 1 time siden:

Alt det der med at spille spillet ifht dating, er noget pladder.. JEG selv er egentlig kun interesseret i , at man er ærlig og reel, forventer intet SÆRLIGT, humor, være den man er, ikke alt muligt usagt (skjulte hints) blot helt klare linjer.. 
Selvhævdende,primitive arrogante plattenslager fissekarle TURNOFF..!!HVIS man KUN vil bolle - Hey HAR du egentlig lyst til at bolle med mig ? Altså bare sex intet andet..... Så VED man sgu hvad man har at forholde sig til.. Det der, med at køre et eller andet show af, kun med tanke på (måske) sex forude - GLEM DET..

Du har ikke forstået hvad der bliver ment tænker jeg, at bruge charme/manipulere er noget som nogle piger falder for, når de ikke er klar over at de bliver spillet. Eller nogle piger er godt klar over det, men synes han spiller spillet på en god og forførende måde.

Skrevet
sexes skrev, for 6 minutter siden:

når de ikke er klar over at de bliver spillet.

Så formålet er at "narre" til sex - er det, det ? Fordi man så er en fandens karl, el blot en hustler der tænder på scenariet ?? Altså voksne mænd ? Man kan jo sagtens charmere OG spille det såkaldte spil - på en ærlig oprigtig måde.. El er det simpelthen af "nød" fordi man ikke føler, at man kan forføre uden at spille ? Ja jeg spørger fordi jeg er forundret, over mange mænds til til tider groteske tilgang :rolleyes:

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 5 minutter siden:

Så formålet er at "narre" til sex - er det, det ? Fordi man så er en fandens karl, el blot en hustler der tænder på scenariet ?? Altså voksne mænd ? Man kan jo sagtens charmere OG spille det såkaldte spil - på en ærlig oprigtig måde.. El er det simpelthen af "nød" fordi man ikke føler, at man kan forføre uden at spille ? Ja jeg spørger fordi jeg er forundret, over mange mænds til til tider groteske tilgang :rolleyes:

Dit køn er altså forkælet på dette område, og det er du jo i din gode ret til at nyde :D, og som om kvinder ikke bruger seksualitet til at manipulere mænd.

Redigeret af Jonze

Skrevet
sexes skrev, for 33 minutter siden:

Men mon ikke den gennemsnitlige pige hun vælger en med mere end blot et acceptabelt udseende.

Hun vil da helt sikkert optimere, og prøve at negle en flot velklædt velhavende gentleman. Men man kan jo ikke få det hele :P

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, for 2 minutter siden:

manipulere mænd

Nogen gør vel uden tvivl - jeg gør ikke.. Bryder mig ikke om manipulations adfærd.. Er kvinder forkælede ? Tænker jeg ikke overhovedet, men vi behøver jo heller ikke være enige.. Hehe

Skrevet
Jonze skrev, for 2 minutter siden:

optimere

Charme, frækt smil, glimt i øjet er SÅ undervurderet - poleret stodder not så much.. IGEN smag og behag som man sir.. 

Skrevet
sexes skrev, for 50 minutter siden:

Ja det en dyr måde det helt sikkert, men ligesom hos dig så giver det mig så meget at det er det hele værd.

Har mere glæde af at bruge mine penge på gp istedet for på ting og sager, som feks. Tøj,tv og  mad, her der meget at spare, men også strøm, vand og varme, eller måske alkohol og cigaretter for nogle, hvis man gennemgår sit forbrug, tror jeg mange vil blive overrasket. Der jo heller nødvendigt at købe en time for 1700 vær gang, der findes mange gode gp til bedre priser.

Har det bare også sådan at med de kærester jeg har haft, og jeg tror det er sådan med de fleste,  at skulle spørge om lov til sex, og blive afvist fordi hun ikke gider,  hun skal lige se Greys anatomi, fuck det bullshit,,  jeg så jo gerne hun havde sagt, "jamen selvfølgelig smid bukserne og lad mig sutte dig, eller hvad du nu har lyst til" hun skal hjælpe mig med glæde, med alle mine behov, når jeg får lyst. Præcis dette er forskellen på en kæreste og en gp. Der altid en gp klar og frisk, og man skal ikke ha en tilladelse fra sheriffen. Jeg nægter at være en soyamand, fordi det jo det vi er når vi underlægger os en kærestes magt over vores sexliv.

Og så vil jeg igen gøre det klart mit skriv handler ikke om incels, eller at føle sig som et offer på nogen som helst måde, men det handler om det positive ved muligheden for at vælge en gp, som jeg var nysgerrig omkring hvorfor der ikke var flere som valgte. En incel vælger jo gp fra, og er fyldt med had til ikke bare pigerne, men alt og alle.

Jeg kan sagtens følge dine ord, og tak for at skrive så ærligt, rammende og velformuleret. Men hvis jeg kan give lidt dyrekøbte råd, så vil jeg bare sige pas på, at det ikke bliver en kompensation, der tager magt fra dig. For man skal også have penge til lidt lækre møbler, ordentlig mad og drikke, lidt rejser og helst også, at banken ikke går i nul eller minus hver måned før lønnen og gerne også lidt til pensionen. Det er et fandens drug, at eks. få et "megablow" af en skøn udenlandsk modeltype, men det kan så nemt tage overhånd -_-. Personligt med de ting jeg har været igennem, så er jeg lidt stolt af, at jeg ikke er forfaldet til nogen form for misogyni. Jeg forstår, at vi først og fremmest er dyr, der søger at dække vore behov og optimere situationen.

Redigeret af Jonze

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 9 minutter siden:

Charme, frækt smil, glimt i øjet er SÅ undervurderet - poleret stodder not så much.. IGEN smag og behag som man sir.. 

Helt sikkert. Det er så bare ikke alle der er givet de gaver. 

Skrevet
Jonze skrev, for 7 minutter siden:

gaver

Mange har faktisk, SAGTENS også uden at være særlig "køn" altså.. Rigtig Pæne mennesker kan også være totalt ucharmerende ligeledes - manglende charme/glimt.. Tror faktisk, at mænd er suverænt mere visuelle, altså fokus på top udseende.. Kontra kvinder.. Måske også derfor hang til GP's - således også muligheden mhp udvælge liii den WonderWoman man drømmer om..?? :rolleyes:

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 1 minut siden:

Mange har faktisk, SAGTENS også uden at være særlig "køn" altså.. Rigtig Pæne mennesker kan også være totalt ucharmerende ligeledes - manglende charme/glimt.. Tror faktisk, at mænd er suverænt mere visuelle, altså fokus på top udseende.. Kontra kvinder.. Måske også derfor hang til GP's - således også muligheden mhp udvælge liii den WonderWoman man drømmer om..?? :rolleyes:

Charmen og glimtet i øjet er jo også en gave. Jeg tror du har ret i at mænd er mere visuelle og mere tilbøjelige til at vælge en partner, som de egentligt ikke rent visuelt er tilfredse med. Der er helt sikkert mænd, der kan noget magi med kvinder, selvom vi andre har svær ved at se det. Tag eks. den tudegrimme Jack Nicholson. 

Skrevet
Jonze skrev, for 4 minutter siden:

Charmen og glimtet i øjet er jo også en gave

Ja da :rolleyes:

Jonze skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror du har ret i at mænd er mere visuelle og mere tilbøjelige til at vælge en partner, som de egentligt ikke rent visuelt er tilfredse med.

Mmmm

Jonze skrev, for 5 minutter siden:

Jack Nicholson

HAHA i mine øjne TOTALT charmerende i sine yngre dage :rolleyes:

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 2 timer siden:

Tror faktisk, at mænd er suverænt mere visuelle, altså fokus på top udseende.. Kontra kvinder..

Jonze skrev, for 1 time siden:

Jeg tror du har ret i at mænd er mere visuelle og mere tilbøjelige til at vælge en partner, som de egentligt ikke rent visuelt er tilfredse med.

Jeg er l-i-g-e lidt i tvivl om hvad I præcis mener her ... ?
Vedrørende hvilken vægt mænd, hhv. kvinder, lægger på udseendet.
Tænker Jonze måske har skrevet forkert ... synes ikke helt sætningen giver sproglig mening ... 
Spørger fordi jeg har en kommentar omkring min egen situation for mange år siden.
Men skal lige være sikker på at jeg forstår jer rigtigt ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 55 minutter siden:

Jeg er l-i-g-e lidt i tvivl om hvad I præcis mener her ... ?
Vedrørende hvilken vægt mænd, hhv. kvinder, lægger på udseendet.
Tænker Jonze måske har skrevet forkert ... synes ikke helt sætningen giver sproglig mening ... 
Spørger fordi jeg har en kommentar omkring min egen situation for mange år siden.
Men skal lige være sikker på at jeg forstår jer rigtigt ... 

Jeg mener at mænd er mere visuelle, men også mere tilbøjelige til at tage hvad de kan få, og så alligevel ikke være helt tilfredse med en kvinde, som de egentligt ikke finder tilstrækkeligt attraktiv. 

Skrevet

@Jonze
Nå OK - tak - ja, nu giver det mening ... 
Så mente du det, som du skrev det ... :)
Jeg er enig ... 

Så det var egentlig @DetStærkeKøn's bemærkning om at "mænd har mere fokus på udseende kontra kvinder jeg ville kommentere på .. men venter lige og ser om hun vil uddybe ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 46 minutter siden:

uddybe

Ved ikke hvordan jeg kan 'uddybe' mere ? Jonze's besvarelse passer på det jeg mente.. Mænd er mere visuelt styrede.. Tror jeg.. 

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 53 minutter siden:

Ved ikke hvordan jeg kan 'uddybe' mere ? Jonze's besvarelse passer på det jeg mente.. Mænd er mere visuelt styrede.. Tror jeg.. 

Ja, men det er mere de sidste to ord ... kontra kvinder jeg tænker på ... 
Mener du, at kvinder er mindre visuellt styrede, dvs. lægger mindre vægt på udseendet hos en potentiel partner, end mænd gør .. ?

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 21 minutter siden:

end mænd gør

YES. Klart betyder udseendet noget, men det er ikke det primære fokus.Hvor mænd måske "forblændes"af det lange lyse hår, lange ben, blå øjne el hvad de nu har af osv osv osv.. Har selv haft flere kærester, hvor jeg aldrig ville vende mig på gaden, men charme/personlighed der gjorde/gør dem attraktive & derved vækket interessen .. Ligeså vel, som hvis antastet af rasende fræk fyr i byen, med utiltalende personlighed - videre.. Har heller aldrig nogensinde været utilfreds med nogen af mine kæresters udseende øvrigt.. Har personligt heller ikke nogen "type" - vitterlig ingen rød tråd el fællesnævner i mine udvælgelser - bestemte ting der særligt gør mig blød i knæene (grønne øjne f.eks) + hvis de ting opfyldes.. Men ikke noget jeg går ud fra.. Ligeledes gældende KUN sex, udseendet alene, gør det ikke (for mig) ERGO :rolleyes:

Mine veninder same.. Selvfølgelig vægter kvinder også udseendet. Men mænd i langt højere grad..TROR JEG :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.