Hop til indhold

Mine meget stærke varme møder Sydsjælland

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 29 minutter siden:

Hmm, nu er linket ikke aktivt.....?, her 16 minutter efter du poster

Ja det kan jeg godt se, tror også det er fake, desværre

Skrevet
  • Author

Hun svare den mail der var i annoncen, og der skal betales med paysafecard, det er jeg nu ikke meget for

Skrevet
hotshot skrev, for 2 timer siden:

der skal betales med paysafecard

Jeg har ikke den store erfaring i paysafecard, men som jeg har forstået det er det ok, hvis man træffer sine forholdsregler

Du skal IKKE sende den kode der er på kortet, eller sende noget billede af kortet til hende med mindre du dækker koden af

Ret mig gerne hvis jeg har misforstået "paysafecard-conceptet"

Skrevet
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke den store erfaring i paysafecard, men som jeg har forstået det er det ok, hvis man træffer sine forholdsregler

Du skal IKKE sende den kode der er på kortet, eller sende noget billede af kortet til hende med mindre du dækker koden af

Ret mig gerne hvis jeg har misforstået "paysafecard-conceptet"

Det sikreste er bare at holde sig fra det ville jeg mene.. Men hvis man absolut insisterer på at tage chancen så ja man skal huske at dække koderne til.. Normalt vil de så bede om koden så de kan tjekke at kortet ikke er brugt.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Normalt vil de så bede om koden så de kan tjekke at kortet ikke er brugt.. 

- Og så kan man som kunde trække i land, hvilket ville være indlysende, og fortælle pigen, at den får hun når man mødes^_^

Skrevet
Gløden skrev, for 5 minutter siden:

- Og så kan man som kunde trække i land, hvilket ville være indlysende, og fortælle pigen, at den får hun når man mødes^_^

Ja hvis man gider bøvlet med at enten anvende kortet efter man er blevet "snydt" eller få penge tilbage fra kortet så skal man da bare gøre det^_^.. For mig ville det være mere bøvl end jeg gad når sandsynligheden for snyd er 98%..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 10.10.2023 at 07:12:

For mig ville det være mere bøvl end jeg gad når sandsynligheden for snyd er 98%..

Hvis man først giver kortet, når man ankommer hos pigen, bliver man ikke snydt jo. Jeg bruger PaySafe som en ekstra betalingsmulighed og er glad for det.

Skrevet
Liv skrev, for 23 timer siden:

Jeg bruger PaySafe som en ekstra betalingsmulighed og er glad for det.

Nu ved jeg ikke, hvor ofte dine gæster betaler med PaySafe, men har du nogensinde oplevet, at din gæst har forsøgt at snyde dig med det?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Nu ved jeg ikke, hvor ofte dine gæster betaler med PaySafe, men har du nogensinde oplevet, at din gæst har forsøgt at snyde dig med det?

Det er ikke ofte jeg modtager PaySafe. Det har både været IRL og online, ingen har prøvet at snyde, jeg har ordentlige gæster ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.