Hop til indhold
Guest Hetero

Vidunderlige Paula fra Glostrup…..

Recommended Posts

Hvilken en af dem i Glostrup er det? Den på hovedvejen, den ved siden af Bauhaus eller den på Sydvestvej ved rockerborgen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
OleV skrev, for 2 timer siden:

Hvilken en af dem i Glostrup er det? Den på hovedvejen, den ved siden af Bauhaus eller den på Sydvestvej ved rockerborgen?

500 meter øst for Glostrup station i fugleflugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
OleV skrev, for 6 minutter siden:

Det er alle 3 steder.

I så fald bruger vi ikke samme hverken måleenhed eller verdenshjørner…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 22 timer siden:

I så fald bruger vi ikke samme hverken måleenhed eller verdenshjørner…

Lidt useriøst det der. Men fair nok, jeg tror lidt det er den samme jeg besøgte, hvor jeg gik igen. Hun var måske i slut 30’erne i 2000! Jeg er i start 40’erne og vil skyde hende til at være mindst 20 år ældre end mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
OleV skrev, for 37 minutter siden:

Lidt useriøst det der. Men fair nok, jeg tror lidt det er den samme jeg besøgte, hvor jeg gik igen. Hun var måske i slut 30’erne i 2000! Jeg er i start 40’erne og vil skyde hende til at være mindst 20 år ældre end mig!

Åh…….:rolleyes: såmænd ikke mere useriøst end din bemærkning om, at de tre steder, du nævner alle ligger 500 meter øst for Glostrup Station i fugleflugt.

Jeg kender de tre steder, du nævner, og INGEN af dem passer på afstandsbedømmelsen…..:huh:

Hvad angår din bedømmelse af alder, synes den ligeså imaginær, som din bedømmelse af afstand og verdenshjørner.

Og skulle den hypotetisk set være rigtig, så er hun den mest lækre, vidunderlige, dejlige, skønne, smukke, ikke-alderssvarende 60-årige thaikvinde, jeg til dato har mødt….<3

Yderligere er hun en vidunderlig erfaren kvinde, der kender sine kunders behov og ønsker….:wub:

Hvis du - 20 år yngre som du påstår - er bare halvt så lækker en mand som Paula er kvinde, skal du være mere end tilfreds….

Men jeg har stærkt på fornemmelsen, at dét absolut ikke er tilfældet, og at det er dér, grunden til din nedrakning, skal findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, den 21.10.2023 at 12:18:

I så fald bruger vi ikke samme hverken måleenhed eller verdenshjørner…

750 meter på gåben fsva den af de 3, der ligger længst væk.   Det passer derfor nok med 500 m i fugleflugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Klipklap skrev, for 3 timer siden:

750 meter på gåben fsva den af de 3, der ligger længst væk.   Det passer derfor nok med 500 m i fugleflugt. 

Klinikken på Sydvestvej ligger 1.7 km - svarende til 1,5 km i fugleflugt - VEST for Glostrup Station.

Klinikken ved Bauhaus ligger 1.6 km - svarende til 1,2 km i fugleflugt - VEST for Glostrup Station

Klinikken på Hovedvejen ligger 950 meter - svarende til 500 meter i fugleflugt - NORD for Glostrup Station.

Nogen der stadig vil påstå, at OleV m.fl. og jeg bruger samme måleenhed og verdenshjørner….??:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 21.10.2023 at 09:16:

Hvilken en af dem i Glostrup er det? Den på hovedvejen, den ved siden af Bauhaus eller den på Sydvestvej ved rockerborgen?

Paula holder ikke til på nogen af disse tre steder.  Læg mærke til Ole V, at Hetero skriver ØST for Glostrup Station. Ingen af disse tre ovennævnte steder ligger øst for Glostrup station.

Hetero skrev, den 21.10.2023 at 11:52:

500 meter øst for Glostrup station i fugleflugt.

 

OleV skrev, den 21.10.2023 at 12:09:

Det er alle 3 steder.

Det er de jo så objektivt ikke.

Hvad angår Paula, så giver jeg Hetero ret i, at hun er en smuk, vidunderlig og dejlig moden kvinde. Hvad angår alderen, må I nok mødes på midten. Paula er omkring de 50, men stadig smuk og holder sig godt.

Og lige et hint til OleV, der gerne vil vide hvor Paula holder til. Vi må jo ikke nævne vejnavne eller adresser, men ØST kan jo være et nøgleord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, 1 time siden:

Klinikken på Sydvestvej ligger 1.7 km - svarende til 1,5 km i fugleflugt - VEST for Glostrup Station.

Klinikken ved Bauhaus ligger 1.6 km - svarende til 1,2 km i fugleflugt - VEST for Glostrup Station

Klinikken på Hovedvejen ligger 950 meter - svarende til 500 meter i fugleflugt - NORD for Glostrup Station.

Nogen der stadig vil påstå, at OleV m.fl. og jeg bruger samme måleenhed og verdenshjørner….??:rolleyes:

Du mener nok nord øst men skidt. Pyt

fsva dokkun.   Kan du ikke fortælle lidt om dem ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Klipklap skrev, for 2 timer siden:

Du mener nok nord øst men skidt. Pyt

fsva dokkun.   Kan du ikke fortælle lidt om dem ? 

Det kan jeg godt - men ifølge reglerne er det ikke tilladt i denne tråd.

Derfor har jeg oprettet en ny.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
OleV skrev, for 9 minutter siden:

Hmm havde ikke set der stod øst… 

Ha ha…. det er jo, hvad der sker….:lol:

Så fik jeg også øvet mig lidt med Google Mads……;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
forkæleren skrev, for 18 timer siden:

Paula holder ikke til på nogen af disse tre steder.  Læg mærke til Ole V, at Hetero skriver ØST for Glostrup Station. Ingen af disse tre ovennævnte steder ligger øst for Glostrup station.

 

Det er de jo så objektivt ikke.

Hvad angår Paula, så giver jeg Hetero ret i, at hun er en smuk, vidunderlig og dejlig moden kvinde. Hvad angår alderen, må I nok mødes på midten. Paula er omkring de 50, men stadig smuk og holder sig godt.

Og lige et hint til OleV, der gerne vil vide hvor Paula holder til. Vi må jo ikke nævne vejnavne eller adresser, men ØST kan jo være et nøgleord.

Vil også tro hun er sidste 50-erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker at Paula der ganske rigtigt er oppe i alderen ( 40 plus) har en ug pige på menuen 

Linda er også lige flyttet ind, de har det bagenden op i to små hyggede kneppe undskyld massage huler ;)

Linda er også en moden dame men hun ved hvad hun laver( være i Søborg enkelt periode)

Linda sige hun ikke vil FP mere men lad os nu se for det sker jo de skifter mening pigerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Happy69luke skrev, for 1 time siden:

Det sker at Paula der ganske rigtigt er oppe i alderen ( 40 plus) har en ug pige på menuen 

Linda er også lige flyttet ind, de har det bagenden op i to små hyggede kneppe undskyld massage huler ;)

Linda er også en moden dame men hun ved hvad hun laver( være i Søborg enkelt periode)

Linda sige hun ikke vil FP mere men lad os nu se for det sker jo de skifter mening pigerne 

Jeg finder din tone provokerende nedladende og helt uacceptabel… :angry::evil:

Dog finder jeg, at der både er en forklaring og ikke mindst en undskyldning for din infantile ordflom… :-P

…. for din måde at udtrykke dig på, og ikke mindst forsøge at stave på, vidner klart om en meget kort skolegang, samt at din sociale status skal findes i aller nederste segment…:biggrin:

Jeg håber virkelig de dejlige, smukke og indtagende kvinder blokerer dig… :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 4 timer siden:

Jeg finder din tone provokerende nedladende og helt uacceptabel… :angry::evil:

Dog finder jeg, at der både er en forklaring og ikke mindst en undskyldning for din infantile ordflom… :-P

…. for din måde at udtrykke dig på, og ikke mindst forsøge at stave på, vidner klart om en meget kort skolegang, samt at din sociale status skal findes i aller nederste segment…:biggrin:

Jeg håber virkelig de dejlige, smukke og indtagende kvinder blokerer dig… :geek:

Du skulle måske bare passe dig selv …… hvis du ikke har andet end brok at levere !! Find et Forum der gode høre på dig … det er ikke herinde 

Jeg er enig i det er to søde og venlige dame og derudover er jeg blot afklarende på tidligere dialoger … du derimod temmelig ligegyldig 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Happy69luke skrev, 1 time siden:

Du skulle måske bare passe dig selv …… hvis du ikke har andet end brok at levere !! Find et Forum der gode høre på dig … det er ikke herinde 

Jeg er enig i det er to søde og venlige dame og derudover er jeg blot afklarende på tidligere dialoger … du derimod temmelig ligegyldig 

Det er jo næppe noget du bestemmer…

Og faktisk tror jeg, der er flere med samme mening som mig - og at du står ret alene med dine synspunkter. 

Du aner helt klart ikke hvad det vil sige at være gentleman - tvivler lidt på du kender ordet.

Jeg har faktisk medlidenhed med dig. For jeg er sikker på du ikke selv kan gøre for det… 

Dét er en forklaring - men ikke en undskyldning for dine nedladende bemærkninger… 

Redigeret af Hetero

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hetero og Happy69Luke har fået advarsel. De kommer ikke tilbage til tråden - og nu tilbage til emnet.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...