Mrblue70 2 Skrevet 7. Oktober, 2023 (edited) Hej ny i dette forum .. Og vil gerne møde/prøve gerne moden kvinde til lidt fræk hygge ...er nok ikke til direkte samleje , ikke altid jeg bliver lige stiv , kan nogen anbefales ..ved godt jeg bare kan læse alle igennem ..men kunne være nogen der kunne anbefales mere end andre .. Vi snakker om Sjælland Hilsen Mrblue Redigeret 7. Oktober, 2023 af Mrblue70 Mangler sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 7. Oktober, 2023 Mrblue70 skrev, for 12 minutter siden: anbefales mere end andre .. For dovent ikke engang at skrive HVOR men i og med du kigger på Sjælland, tænker jeg specifik efterlysning i dén tråd med bedre overskrift er bedre for dig selv - kender en moden (37 år) fra Thailand på Fanø: var det noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. Oktober, 2023 Velkommen. Efterlysninger Jylland-Sjælland- Fyn ? prøv en af dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 1 minut siden: For dovent ikke engang at skrive HVOR men i og med du kigger på Sjælland, tænker jeg specifik efterlysning i dén tråd med bedre overskrift er bedre for dig selv - kender en moden (37 år) fra Thailand på Fanø: var det noget? @Martijes du erfarne super bruger, vis nu lidt hensyn til nye brugere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 7. Oktober, 2023 (edited) Mrblue70 skrev, for 48 minutter siden: moden kvinde til lidt fræk hygge ...er nok ikke til direkte samleje , ikke altid jeg bliver lige stiv Jeg tror du skal prøve thaimassage med hj eller bj. Lige hvem det skal være på Sjælland ved jeg ikke, men det kunne være noget i den retning. Se om der er en anmeldelse af én, som giver sig ordentlig tid, og ikke bare skal have dig hurtigt ud af døren. Evt nøjes med masssagen og så se om lysten kommer inden du aftaler og betaler for mere. Jeg kom lige i tanker om Basia https://annoncelight.dk/showad/350995. Hende har jeg besøgt et par gange. Sød, stille og rolig. Dejlig dame. Hun er helt med på, at det er bj/hj, hvis man ikke lige er til sex. Bare jeg var i Herlev nu Redigeret 7. Oktober, 2023 af fila 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 8. Oktober, 2023 Mrblue70 skrev, for 13 timer siden: ved godt jeg bare kan læse alle igennem det behøver du såmænd ikke. Det kræver ikke lang tid at læse en række anmeldelser igennem og få nogle nye gode input og anbefalinger. Dertil er det måske lidt for dovent bare at sige : "giv mig noget" uden du har fortalt hvad du har brug for. Du risikerer jo at folk i den bedste mening giver dig nogle foreslag, som slet ikke passer i din smag og så har du spilt fleres tid. Jeg foreslår at du laver noget forarbejde først. Søger eventuelt nogle frem, som du ikke kan se har fået nye anmeldelser - så lav en ordentlig overskrift "navn, by", så vil folk gerne hjælpe, hvis du kender hende. Hvis du så ikke har fundet noget, så laver du en rigtig efterlysning, igen i en sigende overskrift "Slank blondine til GFE, Sjælland" - hvis det altså er det du leder efter. Hvis du havde brugt mere end et par minutter på dit forehavende vill du havde fundet ud af disse råd - men du får du dem alligevel. God søgning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg