Hop til indhold
Sjovleg1

Mikki I Randers Super oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/379512

Besøgte Mikki i onsdags, og ville lige have besøget til at bundfælde sig i kroppen, for det var en af de bedste oplevelser jeg har haft med en GP,

 

Jeg skrev en SMS til hende i sidste uge med spørgsmål om priser, og fik hurtigt en tilbage, med priser og lidt flere billeder af hende, og JA det er hende på billederne.

Fik aftalt et møde i onsdags til 45 min FP med flere udløsninger, og jeg spurgte om hun tilbød Golden Showet til mig, hvilket hun godt kunne give.

 Da jeg ankom til den lille ensrettet gade hun bor på, og fik parkeret skrev jeg en SMS om at jeg var landet og der var et par minutters gang, fik hurtigt en SMS retur hvor der stod at døren var åben og jeg bare skulle gå ind, som skrevet så gjort.

Tip, det kan være en fordel og parkerer ved banegården og gå de ca 5 min det vil tage.

Da jeg kom ind i entreen, stod Mikki i døren til stuen og tog imod og bød velkommen på hendes ganske fine danske sprog. fik lagt tøjet og så den tur i bad på et fint og rent badeværelse som var istandsat for nyligt, i øvrigt er den lille lejlighed i stueplan fin og ren, Mikki har en dansk stil i sin indretning, det er privat son hun skriver.

Når men efter endt bad så mig tilbage i stuen, hvor der også står en dejlig stor seng, med et spejl strategisk ophængt på væggen ved siden af, Mikki havde nu smidt sin trøje og stod i en Bodystrømpe vil jeg kalde det, Strømper sat fast i en net Body med åben bund lækkert, hun er buttet, som det kan ses på billederne, et kønt ansigt, med en del makeup, og jeg syntes der godt kunne være nogle Japanske træk i hendes ansigt, for en køn og lækker pige.

Vi startede med jeg lagde mig på maven og fik en gang super god dejlig og hård massage, vil godt kunne komme der "bare" for massagen en anden gang, hun taler en del men det betyder ikke noget for mig, syntes vi kom godt u af det sammen. Da jeg blev vendt om fik lille manden lige til dejligt håndjob med olie, hvor efter han massereder vider på ben og sluttede med overkroppen og til sidst fik jeg hendes fantastiske dejlige og store bryster i ansigtet.

Nu gik vi over til den mere sjove del, stadigvæk med mig på ryggen Mikki satte sig og gave et fantastisk håndjob, og jeg kom ret hurtigt, hvilket desværre er en af mine udfordringer, dette generede ikke Mikki, hun mente bare at nu var det hendes tur til at ligge og nyde lidt, så mig ned mellem hendes ben og slikke hendes lærke fine fisse, den smagte dejlig og var helt ren, jeg både slikkede og fingerkneppede hende og hendes fisse føltes virkelig stram, efter et stykke tid hvor Mikke også havde vredet sig undervejs, var det igen min tur til at modtage, Mikki startede med at sutte min pik, også dette mester hun og hun tog den helt til roden, jeg måtte stoppe hende et par gange, efter lidt tid satte hun sig så hun kunne masserer min pik med hendes fødder, det havde jeg ikke prøvet. før men det var vildt fedt det skal prøves igen:P, Mikki spurgte om jeg var klar til Golden Showet, så vi gik ud på badeværelset, og her spurgte hun om hvordan jeg ville have det, da hun aldrig havde udført det før, mig siddende på gulvet i bruseren og hun stolte sig hen over mig og løftede det ene ben, så jeg kunne slikke hendes fisse, og langsomt begyndte hun at lade sine gyldnede safter løbe, hvis man er til det , så smagte de dejligt salt, jeg sad og spillede den af imens og kom endnu en gang.

Så afsluttede jeg med bad og kom inde i stuen for at få tøj på igen, mens vi talte lidt sammen, hvor jeg spurgte om jeg måtte lave en anmeldelse, hvilket hun ikke havde noget imod. Mikki havde taget et håndklæde om livet så hendes store bryster lige kunne berøres endnu engang inden vi fik afregnet, og jeg forlod lejligheden efter 75 min.

gentagelsesfare JA helt sikkert

Pas godt på hende, hun er dejlig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fin oplevelse og beskrivelse, må man spørge hvad at du gav for sådan en omgang, du siger at du bookede 45 min. men først kom ud efter 75 min, gav du ekstra for det eller var det en del af servicen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, 1 time siden:

Super fin oplevelse og beskrivelse, må man spørge hvad at du gav for sådan en omgang, du siger at du bookede 45 min. men først kom ud efter 75 min, gav du ekstra for det eller var det en del af servicen?

Tror det har noget at gøre med kemi, og bad før og efter 

pris spørger du bare hende om på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg var forbi i dag, det var en yngre, ikke Mikki
Hun ville have 500 for massage og, hold nu fast, 500 for hj
Så jeg sagde nej tak og det gjorde så at jeg besøgte Nina i Hadsund - det var ikke noget dårligt valg, jeg fik rigtig god massage og det efterfølgende var også dejligt
Det er ikke sidste gang jeg kommer der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest yaho04

Hej, jeg tror det er forkert sted jeg er kun mig selv. Ikke arbejde som med nogle andre. Du må ser på tlf nr. At er det rigtige?? Jeg lukket igår og i dag ang håndværk er lavet noget i naboens lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
yaho04 skrev, for 16 timer siden:

Hej, jeg tror det er forkert sted jeg er kun mig selv. Ikke arbejde som med nogle andre. Du må ser på tlf nr. At er det rigtige?? Jeg lukket igår og i dag ang håndværk er lavet noget i naboens lejlighed

Hej Mikki

Det er ok, jeg kan se du har skiftet nummer, jeg skrev til det gamle, der hvor du sendte billeder til, det var også en helt anden kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 5 minutter siden:

Hej Mikki

Det er ok, jeg kan se du har skiftet nummer, jeg skrev til det gamle, der hvor du sendte billeder til, det var også en helt anden kvinde

Tror du forveksler hende med en anden.  Hun har da samme nummer i dag , som hun havde, da jeg havde rigtig dejlig besøg hos hende for 14 dage siden. Hun sagde også at hun arbejder alene der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Det kan godt være du tror det, jeg har været hos Mikki før og svarede på det nummer hun brugte til at sende mig billeder af hende selv
Det var tilbage i juni, der står også den adresse jeg besøgte igår, og det var bestemt ikke Mikki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 3 timer siden:

Det kan godt være du tror det, jeg har været hos Mikki før og svarede på det nummer hun brugte til at sende mig billeder af hende selv
Det var tilbage i juni, der står også den adresse jeg besøgte igår, og det var bestemt ikke Mikki

Tænker du har ret, sandsynligt at Mikki er startet nede ved mutter i kælderen lige ved siden af, men nu har hun fået sit eget sted og nok også nyt nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkermand skrev, for 56 minutter siden:

T

Nok sådan det hænger sammen. Jeg endte i kælderen på det gamle tlf.nr. fra annoncen, hvor der var billeder af Mikki. Det var i sommer. Nu er hun så åbenbart gået solo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Er der nogen der ved hvad der er blevet af Mikki. Jeg kan ikke finde hendes annonce mere. Hendes telefon er slukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...