Guest [email protected] Skrevet 5. Oktober Jeg har en mistanke om hvem der stod bag: Latina not done - Generel debat - Eroguide.dk Nu er begyndelsen på slutningen startet: Prekær sigtelse: Erhvervsmand drev bordelforretning – Ekstra Bladet Sigtelse: Ægtepar hjalp udenlandske prostituerede - 112 - Sjællandske Nyheder (sn.dk) Ægtepar sigtet for at drive ulovligt bordel på flere adresser - 112 - Sjællandske Nyheder (sn.dk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 278 Skrevet 6. Oktober [email protected] skrev, for 4 timer siden: Jeg har en mistanke om hvem der stod bag: Spænde er du noget du vil dele eller bare holde for dig selv hvem der står bag tråden. [email protected] skrev, for 4 timer siden: Nu er begyndelsen på slutningen startet: Noget du ved eller bare ud fra dine link. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8871 Skrevet 6. Oktober (edited) Faktisk så mener jeg at denne udvikling kun viser, at annonceportaler med annoncer for købesex, og fora for anmeldelser af og omtale af købesex. Udgør et aktiv for en politisk og samfundsmæssig fokus, på at komme skyggesiderne af prostitution til livs. Det er objektivt betragtet ikke i nogens interesse, uanset ens negative holdning til prostitution. At drive kunder, udøvere og steder under jorden, med nogen former for helt eller delvis kriminalisering i noget led af pipelinen mellem efterspørgsel og udbud! Helt grundlæggende sælger annonceportaler med annoncer for købesex, annoncer for lovlige ydelser. Det gør de på lige fod med ethvert andet medie, der sælger annoncer for lovlige ydelser. De er ikke mere ansvarlige for om deres annoncører driver deres erhverv helt på lovlig vis, end en avis er for at en annoncør for en slikbutik driver sin butik på lovlig vis. Medierne er fyldt med artikler om økonomisk kriminalitet, hvidvask og momssvindel. Hvilket ikke af den grund får dem til at afstå fra at modtage annoncer for hverken banker eller bilforhandlere, for bare at nævne et par erhverv der har haft sine sager. Jeg mener at det er i samfundets og i myndighedernes interesse, at alt køb og salg af sex foregår så offentlig, og synlig for alle som muligt. Myndighederne læser annoncer for købesex, og de læser forbrugernes beretninger om deres oplevelser med køb af sex. Det samme gør journalister og medier. Hvilket derfor også giver myndigheder muligheder for at forlange, at en annonce portal skal være myndighederne behjælpelige i henhold til loven. Platforme med annoncer for salg af sex, og fora om købesex, er et aktiv for myndigheder og medier, i efterforsknings og research øjemed. Det hilser jeg velkommen! Hvis vi tænker tankegangen til ende, om annoncer og anmeldelsers funktion som bindeled mellem et udbud og en efterspørgsel. Så mener jeg at der er nok at gå i gang med fra en ende af! Hvor prostitution på ingen måde sagligt kan betragtes, som en i særklasse kategori for sig. Der i en kontekst af en problemstilling, der gør sig gældende i et utal af andre sammenhænge også. Ikke skal kunne annoncere for sine ydelser, og annoncører ikke skal kunne anmeldes og omtales på et forum til samme. Denne gode kronik illustrerer det på udmærket vis! Det er alt for svært at undgå børnearbejde, moderne slaveri og forurening i indkøbskurven Selv for den bevidste forbruger er det umuligt at overskue alle produktionsled og undgå alle problematiske fødevarer. Politikerne skal stille krav om bedre mærkning og turde gøre kød dyrere -------------------------------------------------------------- Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 6. Oktober af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg