Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har sagt det før - nu siger jeg det igen; @JenniferRomantica er og bliver en ener. Jeg har ikke tal på hvor mange gange, jeg har besøgt hende, når hun er i Kbh, og det er kun ganske få, der kan tænde så brændende et begær hos mig.

Vi siger stort set ingenting under vores akt; det er som om, vi ved hvad hinanden tænker. Det er blidt, kærligt, varmt, intenst og … ja, romantisk. Vi slutter altid af med pillow talk, hvor vi begge knevrer løs med sjove historier og alt mulig andet. Jeg synes vores kemi er helt unik og i mit hjerte er der en helt særlig plads til hende.

Jennifer er så vanvittig nærværende, at det virkelig føles som om, man er sammen med en kæreste - og det er lige præcis den følelse og det begær, hun vækker i mig. Hun har en karisma og en personlighed, jeg simpelthen falder pladask for hver evig eneste gang. TAK, Jennifer, for endnu endnu endnu en gang for en helt vidunderlig dejlig time. Glæder mig allerede til næste gang <3

https://annoncelight.dk/showad/347937

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.10.2023 at 17:47:

Sååå blev jeg endelig sluppet løs fra min tankepause:wub:..

Har du nu været en slem pige igen? Jennifer :D Nu vare det ikke længe før vi kan være slemme sammen:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

har altid gerne ville besøge jennifer , men troede ikke hun arbejdede i københavn og desuden kun i klinik .

har derfor ikke rigtig fulgt med , men 2 november er hun på nørrebro .. er det nørrebro nørrebro ( københavn ) , eller en jysk version af nørrebro ? hehe

og er det kun på klinik ?

og nogen det ved om oral til hende er med " kondom " ? hvad med fingre ?

@JenniferRomantica mon du ved det ? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Nørrebro København

Har ikke brugt slikkelap eller kondom på fingeren ved oralsex til hende eller blid finger til hende. 

Oralsex til dig og penetrationssex er altid med kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMann
AgentLeman skrev, for 5 minutter siden:

har altid gerne ville besøge jennifer , men troede ikke hun arbejdede i københavn og desuden kun i klinik .

har derfor ikke rigtig fulgt med , men 2 november er hun på nørrebro .. er det nørrebro nørrebro ( københavn ) , eller en jysk version af nørrebro ? hehe

Tydeligt du ikke har fulgt med . Nej Jennifer tilbyder ikke oral uden kondom, ( hun passer på sig selv og gæsterne nemlig ) Mht finger er det de færeste som gør, tænk på hvor mange baktier der sidder på din finger, og den vil du proppe op i en pige :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetMann skrev, for 1 minut siden:

Tydeligt du ikke har fulgt med . Nej Jennifer tilbyder ikke oral uden kondom, ( hun passer på sig selv og gæsterne nemlig ) Mht finger er det de færeste som gør, tænk på hvor mange baktier der sidder på din finger, og den vil du proppe op i en pige :lol:

Det er dig der ikke følger med han spørger om oral til hende :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMann
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Det er dig der ikke følger med han spørger om oral til hende :rolleyes:

Ja okey, men der efterspørges om det er med kondom, svært at slikke fisse med kondom på fissen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetMann skrev, for 2 minutter siden:

Ja okey, men der efterspørges om det er med kondom, svært at slikke fisse med kondom på fissen .

Jeg er enig i at det at skrive kondom i den sammenhæng er forvirrende da det kun er få der smider toppen på tungen:P men nogen klipper kondom op og bruger det som billig slikkelap nok derfor

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er lidt all over the place for at mødes med mine gæster halvvejs:P.. Det sådan en mindre “danmarksturne” hver gang jeg tager på job.. 

Nørrebro er vist mest et privat diskret sted men der er da en hjemmeside osv så det er vist også en almindelig klinik.. Jeg har kun været der en enkel gang indtil videre men det er et virkelig lækkert sted:wub:.. Føler mig total beæret over at måtte anvende stedet da der kun er 3-4 andre piger der arbejder fra stedet.. Sidst kom der en enkel gæst til døren inden jeg fik sat optaget skiltet frem så det er nok kendt som klinik.. 

Man må hjertens gerne slikke mig og fingre er også tilladt så længe man er forsigtig:P..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 18 minutter siden:

Jeg planlægger min første længere aftale med den skønne @JenniferRomanticai løbet af 2024 ^_^ Og det glæder jeg mig rigtigt meget til hun er bare dejlig. <3

Og jeg GLÆÆÆDER mig:wub:.. Det bliver så dejligt at have god tid til snak og flirt<3.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 29.10.2023 at 09:40:

Og jeg GLÆÆÆDER mig:wub:.. Det bliver så dejligt at have god tid til snak og flirt<3.. 

Ser frem til god tid til flirt <3

til god tid til det frække ;)

til god tid til putning og nus <3

og god tid til snak ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

JenniferRomantica skrev, den 29.10.2023 at 09:40:

Ser frem til god tid til flirt <3

til god tid til det frække ;)

til god tid til putning og nus <3

og god tid til snak ^_^

I kan jo eventuelt bare begynde at flirte her i denne tråd, I to turtelduer! :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...