Hop til indhold

Findes der noget ala pussy galore i Jylland?

Featured Replies

Skrevet

Leder efter noget med piger i samme “kvalitet” i Jylland, findes det?

Redigeret af Kinkycouple
Taste fejl

Skrevet

Desværre. Det nærmeste I kommer det er vojensdream.dk. Så vidt jeg ved det eneste "gamle" bordel i Jylland (og på Fyn) med danske piger. Det er virkelig savnet.

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvad du mener med kvalitet, det er nok op til den enkelte kundes opfattelse.

Men der er Svalereden som ikke er decideret det man forstår ved et bordel, og så er der  Pigekollektivet.

Skrevet

De danske bordeller i Jylland døde jo med åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed i EU.

Eller danske piger i Jylland skiftede fra Bordel til Privat Diskret.

Men som jeg har givet udtryk for her i forum, så kan det undre mig at der er jyder der godt kan køre hundrede af kilometer på vejene i Jylland.
For at besøge en dansk glædespige.

Men en tur til København hvor der stadig findes bordeller med danske piger, med en offentlig adresse og et offentligt telefonnummer.
Det er åbenbart et så uoverkommeligt et projekt, at muligheden lades helt ude af ligningen :huh:

Jeg forstår det ikke med de forbindelser mellem landsdelene, som vi har i vores lille land.
Muligheden for billige orange billetter med DSB eller Flixbus, og billige hoteller i København.

Jeg har serveret mulighederne for jer på et sølvfad i disse 2 tråde, læs mine indlæg her:

Sexmesse og korte møder

★❤ PUSSY PARTY - HALLOWEEN EDITION! ★ FRE 27/10 ★ 17-20 ★ 4 PIGER! ❤★

Hvad nøler I for?

Jyderne kan altid finde vej til hovedstaden til en landskamp i Parken, eller en koncert i Royal Arena.
Og hvad med alle messerne i Bellacentret.

Der er tonsvis af alibier for et par nætter i København, så det er bare med at finde vejen herover!
Hvis I virkelig savner at kunne møde danske piger.

Faktisk så behøver I ikke at tage turen længere end til Vordingborg Pigerne i Vordingborg eller Eventyr Pigerne i Fjenneslev.
For nogle der kommer med færgen fra Århus er City Girls i Helsingør måske en oplagt mulighed?

Og hvad gør I når der en gang imellem er danske piger fra de kendte bordeller i hovedstaden, der gæste visitter i Jylland.
Besøger I dem så, eller skriver I bare i forum på EG?
Hvor ærgeligt det er at der ikke længere findes bordeller med danske piger i Jylland?

Hvis flere tog en for holdet og besøgte piger på gæste visit i Jylland, og skrev en anmeldelse af deres besøg i forum på EG.
Kunne det måske fremme en efterspørgsel efter danske piger på turne i Jylland, men når det ikke sker tænker jeg at pigerne mener at det ikke er umagen værd.

Men I har muligheden, og den mulighed er at I selv rejser til København for at I kan opnå oplevelsen.
Og så er København smækfyldt med andre gode oplevelser også, mens I alligevel er i byen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.