Hop til indhold
Guest MushRoom

Mafiaen

Recommended Posts

Det er formentlig en som har kontrol over hackede konti på pokersites eller lignende som skal bruge en kanal til at sende pengene ud af landet med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er formentlig en som har kontrol over hackede konti på pokersites eller lignende som skal bruge en kanal til at sende pengene ud af landet med.

 

 

Vedkommende skal bruge et mulddyr til at modtage penge, som stjæles fra div. konti og som vedkommende ikke selv kan modtage uden at det for nemt kan ses, hvor pengene er forsvundet hen. Muldyret skal så hæve pengene og sende dem videre kontant eller overdrage dem til en som kommer og afhenter dem efter mørkets frembrud.

 

Og hvem kommer til at stå med aben og må se frem til fængsel og ruin? - det gør mulddyret, som er nem at spore sig frem til - og vedkommende kender selvfølgelig ikke hvem, han har givet pengene videre til - og hvis han røber det, så ved han ikke hvad, der kan ske med ham selv eller hans nærmeste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Vi kan kun tænke os til hvad gutten skal bruge konto'en til.

Svaret får vi sikkert aldrig, men jeg håber virkelig ikke der sidder nogen der benytter sig af den nemme og risiko fyldte løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold endelig fingrene fra den slags. Man skal heller ikke svare på de såkaldte Nigeriabreve med "business proposals"

Det kan gå grueligt galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinde hjalp kriminelle - skal betale 400.000 kroner

Danske Bank har vundet sag mod kvinde, der havde et usædvanligt job med at overføre penge til Østeuropa.

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/26984927

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedkommende skal bruge et "mulddyr" til at modtage penge, som stjæles fra div. konti og som vedkommende ikke selv kan modtage uden at det for nemt kan ses, hvor pengene er forsvundet hen. Muldyret skal så hæve pengene og sende dem videre kontant eller overdrage dem til en som kommer og afhenter dem efter mørkets frembrud.

 

Og hvem kommer til at stå med aben og må se frem til fængsel og ruin? - det gør mulddyret, som er nem at spore sig frem til - og vedkommende kender selvfølgelig ikke hvem, han har givet pengene videre til - og hvis han røber det, så ved han ikke hvad, der kan ske med ham selv eller hans nærmeste.

 

Brug af såkaldte "Mulddyr" er et relativt nyt fænomen forbundet med IT-svindel og økonomisk kriminalitet. Det er fint forklaret her:

http://www.forbrugerbloggen.dk/svindelgalleriet/muldyr/

 

Vh./TH :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Godt nok er det nemme kr og tjene uden at røre en finger, men lige her ville jeg aldrig hoppe på det nr han prøver og udstille. Så hellere sælge min røvlækre krop ligesom pigerne gør. Det er trods alt lovligt og pengene falder direkte i hånden på mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om det er mafiaen der rykker ind her og forsøger at vaske sorte penge hvide ?

 

https://annoncelight.dk/annonce/96628/kan-du-modtage-penge-pa-bank-konto-kig-her

 

KAN DU MODTAGE PENGE PA BANK KONTO? KIG HER

Hej jeg soger 2 fyre der kan modtage penge pa sin bank konto belobenee er mellem 1000-5000 kr

og du far 20% af belobet pr gang

hvis du er den rette

Jeg har anmeldt annoncen til AnnonceLight.dk som "hvidvaskning af sorte penge"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har anmeldt annoncen til AnnonceLight.dk som "hvidvaskning af sorte penge"

 

Endnu engang er jeg blevet bekræftet i min modvilje mod AL. Nu er det så bare spændende at se, om der sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

AL er lige til at lukke op og skide i. Den hjemmeside er kørt af sporet for længst og ejeren ved det godt.

Hvor længe har der ikke stået på siden:

Ydelser kommer snart

Bedømmelse kommer snart

Hvor mange annoncer er blevet meldt, men står der forsat dagen efter ?

Det betaler du sølle 129 kr for, gud fri mig vel.

Så kan jeg godt udpege andre steder hvor servicen er bedre og til en mere fair pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er det ikke gratis at oprette een annonce pr. døgn?

I den henseende kan det være ok for primært privat/diskret pigen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jo det er gratis og oprette. Er det ikke nok med en annonce, så opretter man bare en profil mere og så er der pludselig 2 af samme annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...