Hop til indhold

Besøg hos Mía i Søborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Mía, som netop er kommet hertil fra Spanien. Hun averterede med deepthroat, men min pik viste sig at være for stor.

Hun er en køn, dejlig og meget kærlig og sympatisk kvinde, med mave, men også nogle kæmpe store dejlige bryster, som kun hang minimalt. Hun er lige noget for latina-elskere. At pusle om hendes bryster var en stor del af fornøjelsen. Jeg tror, at hun er i slut-30-erne.

Jeg ved ikke, hvordan hendes engelske er, for vi talte spansk. 

Hendes priser er ret standard. Hun bliver efter sigende november ud.

Jeg kan anbefale en tur til Søborg, hvor der også er mulighed en for en trekant med en af hendes kolleger på
stedet.

• 3 weeks later...
Skrevet

Tak til Senor for den fine anmeldelse, som fik mig til at aflægge et besøg. Jeg kan tilslutte mig de rosende ord. For os brystelskere er det guf, som varm kan anbefales her fra. 

Til info kniber det for hende med det engelske, men er ikke noget problem. Bedst at sms med hende. 

Bedste hilsner til alle brødre.

• 1 month later...
Skrevet

Lyder rigtig lækkert. Elsker også de spanske piger. Hvad er hendes priser?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.