Hop til indhold
Drews

Kvaliteten er virkelig for nedadgående...

Recommended Posts

Har netop besøgt 

https://annoncelight.dk/showad/368614

Havde ikke så meget tid så bad om 30 min FP. Efter en meget slap massage i ca. 10 minutter kælede hun lidt for boller og mellemkød, turn around, gummi på, BJ og HJ i nogle minutter, så kastede hun sig på ryggen og jeg kunne mosle på. Efter 3 minutter gjorde hun mig færdig med hånden. Jeg forsøgte at få lov at kæle for hendes bryster, no go, og 20 minutter efter stod jeg på gaden.

For en uge siden besøgte jeg en anden i Viby, samme skuffende oplevelse.

Er jeg den eneste der synes at tidligere tiders gode massager og indlevende skønheder er en fortid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Drews skrev, for 13 minutter siden:

Har netop besøgt 

https://annoncelight.dk/showad/368614

Havde ikke så meget tid så bad om 30 min FP. Efter en meget slap massage i ca. 10 minutter kælede hun lidt for boller og mellemkød, turn around, gummi på, BJ og HJ i nogle minutter, så kastede hun sig på ryggen og jeg kunne mosle på. Efter 3 minutter gjorde hun mig færdig med hånden. Jeg forsøgte at få lov at kæle for hendes bryster, no go, og 20 minutter efter stod jeg på gaden.

For en uge siden besøgte jeg en anden i Viby, samme skuffende oplevelse.

Er jeg den eneste der synes at tidligere tiders gode massager og indlevende skønheder er en fortid?

Jeg synes der er masser af skønheder og gode massage oplevelser - og ja oveni er der også dårlige oplevelser, men sådan synes jeg jo altid det er og det må være. Derfor har denne site jo også sin værdi. Jeg besøger sjældent nogen uden at tjekke her først. Og gør jeg det "og tager en for holdet", så skriver jeg om det var godt eller skidt. 

Så med andre ord - tænker du bare har været uheldig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er da fuldstændig enig med dig -for bare 5 år siden -var det betydelige flere steder, man kunne få god massage. Det hele er blevet så råt og drejer sig kun om -hurtig betjening og bliv pumpet for, hvad du har... -også hurtig videre til næste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 7 minutter siden:

Hvad forventer I, prisen presses mere og mere så ikke så sært at I får en dårlig kvalitet 

-Kan du uddybe? -prisen presses kun en vej, og det er opad... -flere tager 600kr. for 1 times ½dårlig massage -og bliver sure hvis man ikke køber ekstra... Heldigvis er der få der forsat kan finde ud af, at give massage og til en rimelig pris;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 13 minutter siden:

Hvad forventer I, prisen presses mere og mere så ikke så sært at I får en dårlig kvalitet 

Det synes jeg ikke er sandt. Mange thaipiger tager i mine øjne endda overpris for ydelser.  Der er thaipiger, der nu tager 600 kr. for en times massage (uden ekstra) og som bestemt ikke er noget særligt.

Drews skrev, for 47 minutter siden:

Når jeg læser anmeldelser herinde, så ser det da bestemt ud til, at det findes - f.eks i vejle-området og i KBH. Jeg bor selv midt i landet og her synes jeg at udbuddet er ualmindelig sløjt. Det har sparet mig mange penge. Jeg bor endda i gåafstand til en thaiklinik :lol:. Jeg har i efteråret fået erotisk massage i flere andre lande og her har jeg bare fået value for money.

Men jeg håber da snart at finde "noget", der vækker min interesse - uden at jeg skal over Storebælt eller ud af landet.

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Drews skrev, for 1 time siden:

Det er ikke det jeg oplever. Eneste ændring er at pigerne generelt er ældre. Priserne har slet ikke fulgt inflationen, så jeg har fuld forståelse for at mange nu hæver priserne 10% så´en ca. 
Når jeg tænker tilbage på de seneste 15 år så har jeg kun følt mig snydt 2-3 gange, og der har også været en håndfuld fesne oplevelser. Men det er også en succesrate på over 90%. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...