Prøver-igen 269 Skrevet 3. Oktober, 2023 Ved hun du er gift, ellers fortæl det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 3. Oktober, 2023 -Tjaah behøver du tag beslutningen nu? Hvorfor ikke lade tiden arbejde for dig -og nyde det i fulde drag -hvorfor skal noget det er så dejligt ødelægges af alvor og mistænkliggørelse af motiv, og andres dårlige erfaringer... Kan du tåle at være uafklaret en tid... -bliver du stærker, og mere afklaret i den tid der går, hvor i lærer hinanden bedre at kende... -og nogen gange er afgørelsen/beslutningen lige til højrebenet på det tidspunkt;-) Men lad være, at love hende en hel masse -være dig selv og ærlig, ikke bange for, hvad det vil ske... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1880 Skrevet 3. Oktober, 2023 Møffe skrev, for 8 minutter siden: -Tjaah behøver du tag beslutningen nu? Hvorfor ikke lade tiden arbejde for dig -og nyde det i fulde drag -hvorfor skal noget det er så dejligt ødelægges af alvor og mistænkliggørelse af motiv, og andres dårlige erfaringer... Kan du tåle at være uafklaret en tid... -bliver du stærker, og mere afklaret i den tid der går, hvor i lærer hinanden bedre at kende... -og nogen gange er afgørelsen/beslutningen lige til højrebenet på det tidspunkt;-) Men lad være, at love hende en hel masse -være dig selv og ærlig, ikke bange for, hvad det vil ske... Et virkelig godt råd. "Lad tiden arbejde for dig." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Mook skrev, for 5 timer siden: Jeg lyver nogle gange hvis samtalen går ind i mit privatliv, Det kan jeg godt forstå, men at du lyver om dit privatliv har jo ikke noget at gøre med TS´s påstand om at han har fået vide at; Gæste-besøg skrev, for 6 timer siden: thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester. @Gæste-besøg, en del gør da, ja, i den henseende, men bestemt ikke alle! Redigeret 3. Oktober, 2023 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 3. Oktober, 2023 Det er rigtigt svært at komme med gode og konstruktive råd, når man kun kender en lille del af konteksten og situationen. Er du i et ellers godt ægteskab, er der (små) børn involveret, kan du leve med din “kærestes” arbejde på længere sigt, hvor godt kender i egenligt hinanden osv osv. Umiddelbart skal mit råd lyde, at du skal passe på dig selv og give det tid. Pas på det ikke eksploderer i jalousi og ødelagte forhold, så står du pludselig alene uden nogen. Min mavefornemmelse siger “pas på” og “ikke drop dit ægteskab”. Men det afhænger som nævnt meget hele situationen. Pøj-pøj med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusianerPåAfveje 33 Skrevet 3. Oktober, 2023 ok...Hvis du virkelig mener det når du skriver: "Mit største problem er, at jeg er gift..." -så er det vel der, du bør tænke dig grundigt om... Din venindes (eventuelle) motiver viser sig jo på et tidspunkt uanset. Du er ikke den første der blæser med mel i munden, vær vis på det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg ville også gå alle scenarier grundigt igennem på hvad der kan være af konsekvenser og udfordringer hvis du vælger Thai GPen over din kone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 3. Oktober, 2023 For guds skyld, send hende ikke penge. Lige meget hvad du gør og hvad der sker. Been there... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Løb skrigende væk det kan da kun gå galt, det er en thai GP du har med at gøre, og før hun kom til DK har hun sikkert betjent mange farang der nede, og fået lidt fornemmelse for hvad penge er for noget. Selv om thai kvinder kan være flotte og søde, så ser de også farang som pengemaskiner når de har levet i Bangkok eller andre af de røde turiststeder der er dernede, men en thai kvinde der ikke er oplært nogle af disse steder kan være en kvinde for livet. Redigeret 3. Oktober, 2023 af [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 3. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 7 timer siden: Som overskriften siger! Min gp er forelsket i mig, eller er hun? Hun er meget overbevisende. Vi ses hver dag og taler over FaceTime og sms når vi ikke sammen. Jeg er faldet for hende. Hun er selvfølgelig ked af sit arbejde men hun har en massiv gæld hjemme i Thailand. (Hun gjorde fra starten mig klar over er der ikke skulle være penge imellem os) Jeg har altid fået at vide at thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester. Mit største problem er at jeg er gift. Men når man er ramt og det er gensidigt så er man sgu på røven. kom med nogen konstruktive løsninger. Jeg ved godt de fleste skriver at jeg skal komme over det og komme videre. jeg skriver anonymt da jeg allerede har en profil herinde Prøv at betal hende gæld og se om hun stadig er forelsket i dig eller din penge pung. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 3. Oktober, 2023 Gløden skrev, for 2 timer siden: thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester. Lige præcis den sætning i hans perspektiv forstås alle Thai prostituerede gør. Jeg siger min mening, og forventer ikke at der vil komme en skal rette mig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 3. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 8 timer siden: Mit største problem er at jeg er gift. Hvis du vil skilles - så undlad i første omgang at fortælle at det er pga. du har fundet en anden - og slet ikke at det er en thaipige - hellere sig at du f.eks. gerne vil "bo lidt alene" - og vent til skilsmisse, bodeling, evt. samvær med børn mv., evt. salg af hus, fraflytning er faldet på plads - din eks. evt. er begyndt at gå lidt i byen/har fundet en anden, før du lader ballonen sprænge - hvis du vil undgå at alt for meget brænde falder ned over dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 22 timer siden: Hun er selvfølgelig ked af sit arbejde men hun har en massiv gæld hjemme i Thailand. Den her del giver mig røde flag og advarselssirener på hele linien. Hvordan gav hun udtryk for at hun var ked af sit arbejde ? Har hun givet udtryk for det mere end en gang ? Hele den sætning med at være ked af sit arbejde men at have massiv gæld giver en motivation til at søge lykken med mænd der kan bringe hende ud af den situation (og jeg skriver mænd i flertal for i den slags situationer kan der spilles på mere end en hest). Jeg ville tænke mig meget grundigt om mere end en gang her og træde meget varsomt med bitte bitte små museskridt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæste-besøg 1 Skrevet 4. Oktober, 2023 Tak for alle indspark. Jeg vil her forsøge ar skrive svar til alle: Hun ved jeg er gift, og har også et stort problem med muligvis at ødelægge mit ægteskab, det har ført til gråd begge steder. Hun har sagt at der ikke er penge imellem os. Hun vil selv afvikle sin gæld, fordi hun ved hvordan thaipiger bliver opfattet. Hun “lokker” heller ikke med sex, når vi er sammen er det som helt almindelige mennesker. Selvfølgelig har vi sex! Jeg giver hende selvfølgelig gaver men aldrig penge, det har hun frabedt sig. Jeg ved jeg fucker op, lige nu er det svært. Men hun har også sagt at hun vil vente også selvom det ville tage et par år. Lige nu tror jeg vi begge er forelsket og har besluttet mig for at ride med på bølgen og så må vi se hvad der sker. Enten går det hendes vej eller fortsætter jeg i min vante gænge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 4. Oktober, 2023 pacer skrev, den 3.10.2023 at 08:20: @Gæste-besøg Gå på youtube og find "Thai talk with Dan" og lyt til nogle at de mange fortællinger om thaipiger og deres agendaer. Så kan du i alt fald ikke sige du ikke var advaret. Det er sgu helt vildt at høre, hvor naiv og godtroende mænd er, og hvor skruppelløs mange af de "barpiger" er -tragikomisk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 27 minutter siden: Lige nu tror jeg vi begge er forelsket og har besluttet mig for at ride med på bølgen og så må vi se hvad der sker. Enten går det hendes vej eller fortsætter jeg i min vante gænge. Lyder fornuftigt i den givne situation at se tiden an. Det lyder til, at du er bevidst om, at forelskelsesfasen jo aftager på et tidspunkt. Samtidigt virker du ikke afklaret omkring hvad der skal ske med dit ægteskab. Måske kan det hjælpe dig at gøre dig nogle tanker om, hvordan hverdagen for dig ville se ud, hvis du og konen gik fra hinanden. I forhold til børn og anden familie, økonomisk, boligmæssigt, det praktiske. Overvej, om det er noget, du kan forlige dig med, eller om det virker forkert. Gæste-besøg skrev, for 33 minutter siden: Jeg giver hende selvfølgelig gaver men aldrig penge, det har hun frabedt sig. Enten er hun stolt og principfast og mener, at hun selv skal slås med sin gæld og ikke belaste dig med det, netop for ikke at blive stemplet som “en af den slags piger”. De piger findes. Eller også er hun mere beregnende og netop klar over, at du (og andre) er opmærksom på, om du bare bliver brugt som pengeautomat. I så fald kan det ske, at hun udadtil opretholder princippet om, at du ikke skal betale, men at der desværre er opstået sygdom i familien i Thailand, som kræver en dyr behandling. Og hun har da ikke godt med at fortælle dig det, men omvendt har hun ikke selv mulighed for at klare situationen… tænk selv situationen videre. De piger findes også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæste-besøg 1 Skrevet 4. Oktober, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 56 minutter siden: Lyder fornuftigt i den givne situation at se tiden an. Det lyder til, at du er bevidst om, at forelskelsesfasen jo aftager på et tidspunkt. Samtidigt virker du ikke afklaret omkring hvad der skal ske med dit ægteskab. Måske kan det hjælpe dig at gøre dig nogle tanker om, hvordan hverdagen for dig ville se ud, hvis du og konen gik fra hinanden. I forhold til børn og anden familie, økonomisk, boligmæssigt, det praktiske. Overvej, om det er noget, du kan forlige dig med, eller om det virker forkert. Enten er hun stolt og principfast og mener, at hun selv skal slås med sin gæld og ikke belaste dig med det, netop for ikke at blive stemplet som “en af den slags piger”. De piger findes. Eller også er hun mere beregnende og netop klar over, at du (og andre) er opmærksom på, om du bare bliver brugt som pengeautomat. I så fald kan det ske, at hun udadtil opretholder princippet om, at du ikke skal betale, men at der desværre er opstået sygdom i familien i Thailand, som kræver en dyr behandling. Og hun har da ikke godt med at fortælle dig det, men omvendt har hun ikke selv mulighed for at klare situationen… tænk selv situationen videre. De piger findes også. Hun har netop en syg mor i Thailand. Det lægger hun ikke skjul på. Jeg har været med over FaceTime. Og hun insisterer stadig på at hun selv skal klare gælden. Tænker måske stadig der findes reelle mennesker derude. Jeg er fanme i tvivl denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 28 minutter siden: Jeg er fanme i tvivl denne gang Et tankeeksperiment: Vi er nu fem år ude i fremtiden. Du valgte efter noget betænkningstid at blive skilt fra din kone. Den indledende forelskelse med din thaiveninde var dejlig, men er nu væk. Måske er I stadig sammen, måske er I gået hver for sig, men du må erkende, at du alt i alt nok blev ført lidt bag lyset undervejs i de forgangne år. Hvordan ville du forholde dig til det? Nogen vil tænke pyt, vi havde det godt undervejs, og man kan jo alligevel aldrig vide, hvad morgendagen bringer. Andre vil tænke over, om skiftet for fem år siden nu også var det hele værd. Måske med et stænk bitterhed. Og nogen vil mene, at dette tankeeksperiment er latterligt, og at det ikke giver mening at fokusere på en negativ udvikling i jeres parforhold, men at man bare skal nyde turen, mens den står på. Du kan jo give det en tanke, hvor på spektret, du ligger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 4. Oktober, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 23 minutter siden: Et tankeeksperiment: Vi er nu fem år ude i fremtiden. Du valgte efter noget betænkningstid at blive skilt fra din kone. Den indledende forelskelse med din thaiveninde var dejlig, men er nu væk. Måske er I stadig sammen, måske er I gået hver for sig, men du må erkende, at du alt i alt nok blev ført lidt bag lyset undervejs i de forgangne år. Hvordan ville du forholde dig til det? Nogen vil tænke pyt, vi havde det godt undervejs, og man kan jo alligevel aldrig vide, hvad morgendagen bringer. Andre vil tænke over, om skiftet for fem år siden nu også var det hele værd. Måske med et stænk bitterhed. Og nogen vil mene, at dette tankeeksperiment er latterligt, og at det ikke giver mening at fokusere på en negativ udvikling i jeres parforhold, men at man bare skal nyde turen, mens den står på. Du kan jo give det en tanke, hvor på spektret, du ligger. Man skal også nogen gange "stoppe sig selv" med alt det grublerri og prøve at leve sit liv, og få det bedst ud af det i mens man kan... -så kan man udsætte grublerriet til man bliver gamle, og ikke kan andet;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæste-besøg 1 Skrevet 4. Oktober, 2023 Jeg vælger at køre med endnu, og så må vi se hvad der sker. Jeg kan ikke gøre andet. Jeg forlader ihverfald ikke min kone og mine børn (store børn) nu. Jeg tænker jeg prøver at give det et års tid. Hvis hun stadig er frisk og frejdig på det tidspunkt må vi se hvad der sker. Det kan være det er slut på mandag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 1 minut siden: Jeg vælger at køre med endnu, og så må vi se hvad der sker. Jeg kan ikke gøre andet. Jeg forlader ihverfald ikke min kone og mine børn (store børn) nu. Jeg tænker jeg prøver at give det et års tid. Hvis hun stadig er frisk og frejdig på det tidspunkt må vi se hvad der sker. Det kan være det er slut på mandag. Ja så kan jeg godt se det er den store kærlighed. så du venter lige et år og ser om det bliver til noget og venter med at skippe konen hvis det holder. Eller når du har leget nok med hende så skipper du thai pigen og bliver hos konen. Hold da op du er virkelig forelsket. tror mere du er forelsket i det sex hun giver dig end i selve personen. hvis du virkelig elskede hende ville du sgu ikke vente og se om det går. Du spiller på 2 heste og en af dem bliver taber i dit kyniske spil. ved sgu ikke hvem jeg har mest ondt af konen eller thai pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 44 minutter siden: Det kan være det er slut på mandag. Måske, måske ikke... Det kommer an på hvor dygtig forretningskvinde hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 4. Oktober, 2023 Gæste-besøg skrev, for 10 timer siden: Tak for alle indspark. Jeg vil her forsøge ar skrive svar til alle: Hun ved jeg er gift, og har også et stort problem med muligvis at ødelægge mit ægteskab, det har ført til gråd begge steder. Hun har sagt at der ikke er penge imellem os. Hun vil selv afvikle sin gæld, fordi hun ved hvordan thaipiger bliver opfattet. Hun “lokker” heller ikke med sex, når vi er sammen er det som helt almindelige mennesker. Selvfølgelig har vi sex! Jeg giver hende selvfølgelig gaver men aldrig penge, det har hun frabedt sig. Jeg ved jeg fucker op, lige nu er det svært. Men hun har også sagt at hun vil vente også selvom det ville tage et par år. Lige nu tror jeg vi begge er forelsket og har besluttet mig for at ride med på bølgen og så må vi se hvad der sker. Enten går det hendes vej eller fortsætter jeg i min vante gænge. Nu kender jeg en hel del asiater, både thai, vietnamesere. Og jeg må bare sige at jeg desværre har kendskab til alt for mange historier som denne: Du finder en sød asiat med eller uden børn. Alt kører på skinner....I har det godt sammen. Alt er stadig godt. Så bliver i måske gift og hun får permanent opholdstilladelse i DK.....OG, så tak for denne gang. Ja, der er desværre nogle som har denne agenda, men selvfølgelig ikke alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet 4. Oktober, 2023 Big3lover skrev, for 27 minutter siden: Nu kender jeg en hel del asiater, både thai, vietnamesere. Og jeg må bare sige at jeg desværre har kendskab til alt for mange historier som denne: Du finder en sød asiat med eller uden børn. Alt kører på skinner....I har det godt sammen. Alt er stadig godt. Så bliver i måske gift og hun får permanent opholdstilladelse i DK.....OG, så tak for denne gang. Ja, der er desværre nogle som har denne agenda, men selvfølgelig ikke alle. Spot on.. Big Og som du skriver, så er det ikke alle asiater der har den agenda.. Nok kun 99% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 4. Oktober, 2023 Glem den Thai fjams. Hun bliver et dyrt bekendtskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg