Hop til indhold
Gæste-besøg

Min GP er forelsket i mig

Recommended Posts

Som overskriften siger! Min gp er forelsket i mig, eller er hun? Hun er meget overbevisende. Vi ses hver dag og taler over FaceTime og sms når vi ikke sammen. Jeg er faldet for hende. Hun er selvfølgelig ked af sit arbejde men hun har en massiv gæld hjemme i Thailand. (Hun gjorde fra starten mig klar over er der ikke skulle være penge imellem os) Jeg har altid fået at vide at thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester. Mit største problem er at jeg er gift. Men når man er ramt og det er gensidigt så er man sgu på røven. 

kom med nogen konstruktive løsninger. Jeg ved godt de fleste skriver at jeg skal komme over det og komme videre. 

jeg skriver anonymt da jeg allerede har en profil herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMann

Din teks bærer mere præg af, at det er dig som er forelsket i din thai veninde og ikke omvendt .

Hvis der ikke er penge imellem jer, så er hun jo ikke din GP, men veninde .

Redigeret af FeetMann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om hun er ærlig eller ej vil jeg ikke kloge mig på. jeg tror det spørgsmål du skal stille dig selv er om det er værd at vende op og ned på dit liv for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver

Det har jeg også prøvet. Spørg dig selv om hvem du vil blive gammel med?  Jeg ved det gør ondt at sige nej tak og cutte forbindelsen men det er min anbefaling til dig. 

Jeg har også været blind og forelsket selvom jeg var gift og lod mig lokke af hendes charme, liderlighed, venlighed, kærlighed og puslen om mig. Men bagved ligger en agenda som måske handler om permantent ophold i Dk med de goder der følger med. Du kommer også til at skulle sende penge hjem til famillien osv. forvent osse og du ikke er den eneste hun har spurgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaimassoren
FeetMann skrev, for 3 minutter siden:

Din teks bærer mere præg af, at det er dig som er forelsket i din thai veninde og ikke omvendt .

Hvis der ikke er penge imellem jer, så er hun jo ikke din GP, men veninde .

Det skriver han jo også han er. Tænker han er blevet “lokket” lidt at de gratis møder og kærlighed. Og så lige så stille faldet i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæste-besøg skrev, for 12 minutter siden:

(Hun gjorde fra starten mig klar over er der ikke skulle være penge imellem os)

Men ER der så penge imellem jer nu ?

Er hun dansk gift?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Gæste-besøg du skriver at hun er forelsket i dig (måske) og at du nu er faldet for hende. Jeg vil give @FeetMann ret, det lyder til at du er hårdest ramt -og den der har mest at tabe. Det er nemt at falde for en sød pige der giver masser af opmærksomhed og sex, særligt hvis der er knas på ægteskabsfronten, men mit råd til dig er at du bør bryde al kontakt til thai pigen og aldrig kigge dig tilbage. Der er så mange røde flag, hun har massiv gæld -gæt hvem der skal hjælpe med det, hvis det bliver jer to og du ved jo glimrende at de ser noget anderledes på moral og etik end vi er vant til når det gælder penge og tjenester. Det er ikke nedsættende ment, men en konstatering, de ser os vesterlændinge som meget rige og har en mere pragmatisk tilgang til kærlighed, det kan man se i det glimrende program "Fra Thai til Thy" som kørte for nogle år siden.

Ja, gu er det hårdt når man er ramt, men med mindre du til ødelægge dit ægteskab og de relationer du har bygget op gennem flere år for en meget usikker fremtid, som du ikke helt selv tror på, så er der vist ingen anden udvej end et bryde, konsekvent og med det samme. Det er mit bedste råd, jeg håber du finder en løsning der fungerer for dig.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gæste-besøg

Gå på youtube og find "Thai talk with Dan" og lyt til nogle at de mange fortællinger om thaipiger og deres agendaer.

Så kan du i alt fald ikke sige du ikke var advaret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er ved, at falde for det mest kendte Thai pige trick - store tårer og flotte ord om, at du er så fantastisk.

Hun har læst dig som "værende godtroende" og "i besiddelse af en god sum penge".

Men der er en kur: Gå videre med hende, og begge dele er løst inden du ser dig om :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tro på det du har hørt. Meget godt kan man sige om thailandske kvinder,  men når det gælder penge og deres familie i Thailand,  så går de langt. 

Hermed endnu en advarsel om, at du er ved at sætte meget på spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gæste-besøg bare det at du skriver herinde og beder om råd, viser lidt at du er i tvivl. Jeg ville lade den tvivl komme dig sig til gode. Er der ikke et ordsprog der går ud på, at hvis man er i tvivl ... så lad være med det??

Det er ikke fordi jeg på nogen måde er misundelig, det har jeg ingen grund til at være. Faktisk er jeg fløjtende ligeglad, hvad du gør i sidste ende. Det er kun og kun din beslutning!

Men når det kommer til Thai damer, så er min tiltro til dem li nul, hvad angår forelskelse og hvad der følger med. Specielt når hun er i den branche. I Thailand er sex - prostitution så vanvittigt udbredt .. at man kan sige, alt er til salg. 

Jeg kan godt forstå dine følelser, jeg ville også selv blive påvirket. Men jeg ville nok holde væk i sidste ende.

Og som andre skriver, at hun har massiv gæld. Fuck siger jeg bare, den regning kommer du til at stå for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Gæste-besøg skrev, 1 time siden:

Jeg har altid fået at vide at thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester

Jeg kan godt fortælle dig, at det ikke er alle thaier som gør det. 
En lystløgner er ikke min stærk side. Som danskere …. lyver I aldrig eller hvad hvis jeg må spørge ?? Jeg lyver nogle gange hvis samtalen går ind i mit privatliv, fordi jeg ikke skal fortælle jer som kunder om mit privatliv! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
Mook skrev, for 5 minutter siden:

En lystløgner er ikke min stærk side. Som danskere …. lyver I aldrig eller hvad hvis jeg må spørge ?? Jeg lyver nogle gange hvis samtalen går ind i mit privatliv, fordi jeg ikke skal fortælle jer som kunder om mit privatliv! 

selvfølgelig lyver alle thaier ikke og selvfølgelig lyver danskere også, men hvorfor siger du ikke bare at du ikke vil tale om dit privatliv istedet for at lyve? Det villel de fleste danskere gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FeetMann
Mook skrev, for 9 minutter siden:

Det findes heldigvis undtagelser som dig Mook;) Ja danskere kan også lyve og være utroværdige .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mandpaa53 skrev, for 4 minutter siden:

hvorfor siger du ikke bare at du ikke vil tale om dit privatliv istedet for at lyve?

Fordi for hvergang de kunder som besøger mig spørger kun om mit privatliv - og jeg må finde på noget og der blev mange historier omkring mig de år jeg arbejdede som GP — og hvis jeg ikke ville fortælle eller havde sagt noget der mente jeg afbrudt dem — så lod  det sådan som en dårlig stemning fra start.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Fordi for hvergang de kunder som besøger mig spørger kun om mit privatliv - og jeg må finde på noget og der blev mange historier omkring mig de år jeg arbejdede som GP — og hvis jeg ikke ville fortælle eller havde sagt noget der mente jeg afbrudt dem — så lod  det sådan som en dårlig stemning fra start.. 

Alle ville respektere at du selvfølgelig holder dit privatliv for dig selv. Det kommer ikke en kunde ved hvad du laver i privaten. Når man fortæller sandheden behøver man ikke kunne huske hvad man har sagt. bare et godt råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mandpaa53 skrev, for 7 minutter siden:

Alle ville respektere at du selvfølgelig holder dit privatliv for dig selv

Jeg kan fortælle dig. Ikke alle.

De bliver ved og ved ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mandpaa53 skrev, for 11 minutter siden:

Når man fortæller sandheden behøver man ikke kunne huske hvad man har sagt. bare et godt råd.

Netop.

Men jeg husker alle detaljer for hvergang jeg lyver, fordi det var med vilje det jeg havde gjort. Som normalt går jeg ikke og lyver 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad være med at lytte til alle de gamle sure mænd.

Kig på dit ægteskab - er det værd at bevare eller har du lyst til at komme videre og opleve noget nyt i livet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Gæste-besøg skrev, for 2 timer siden:

Mit største problem er at jeg er gift. Men når man er ramt og det er gensidigt så er man sgu på røven. 

Jeg tror du skal fortælle hende en sandhed om du har en kone og du er lige nu forelsket i hende - og det vil ikke komme til at ske, fordi du ikke stoler på Thai kvinder ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med @Jernsvinet i, at første overvejelse må være omkring dit ægteskab.

Kommer du, @Gæste-besøg, til den erkendelse, at du er villig til at gøre slut på det, så kan du overveje for og imod i forhold til det videre forløb med den pågældende GP. I min optik er der mange gode observationer fra “de gamle sure mænd”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@gæste-besøg ja du har en udfordring af de store. du kommer til lige at sætte dig ned og eventuelt skrive dig en liste med det der vil komme til at ske hvis du vælger din Thai pige (ved gud de er dejlige :wub:) men det tænker jeg også din nuværende kone er eller har været da i blev gift og måske har i også børn, måske bor de ved jer endnu eller også flyttet hjemmefra, ved ikke hvor gammel du er og dine eventuelle børn

du skal virkelig tænke dig om og finde ud af om det er det du/thai-pige vil sammen om I kan klare det sammen hvordan skal I bo fungere sammen, skal hun stadig være GP så hun kan tjene ind til hendes gæld, eller skal hun finde et nyt arbejde (har hun opholdstilladelse så hun kan blive og arbejde fuld tid) ellers er det dig der skal betale af på hendes gæld, men det ændre ikke op hun skal ha opholds tilladelse så I kan være og bo sammen hvis det er det i vil. 

Det kan være en hjælp at skrive den liste så det står sort på hvidt foran dig, skilsmisse, børn, bodeling, nyt hjem med din kæreste, økonomi sammen, kan du forsørge jer begge? fremtid aldersforskel?

Håber det bedste for dig, men være ærlig og måske starte forfra med din kone og få jeres live tilbage, virker til I har et problem der siden du har en GP. De brune øjne kan få selv den stærkeste mand i knæ. 

PS. kan ikke li`den mistro der er til thai pigers ærlighed. Er sikker på der er rigtig mange mænd her der har en partner hjemme som ikke ved deres liv med de søde og smukke thai piger vedsiden af

Vil være ærlig har selv haft samme tanke som single og at tage min thai massør med hjem og beholde, men der er mange tanker ved det, men ved gud hun er dejlig:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
Fynsbo skrev, 1 time siden:

Kan vi ikke komme tilbage på sporet

at lyve er en del af sporet fra de gamle sure mænd som skriver til spørgeren at han skal vide at det hun fortæller ham ikke nødvendigvis er sandheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...