RDSFyr99 1 Skrevet 2. Oktober, 2023 havde besøg af Sofie igen idag og hun var son altid super dejlig og imødekommende på alle områder. Har kun positivt at sige og virkelig en skøn og tilfredsstillende oplevelse. Alt var som aftalt og leveret med massere af energi og tilstedeværelse. Varmt anbefalet herfra! https://www.eroguide.dk/forum/profile/65553-sofiej0409/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmjens 8 Skrevet 3. Oktober, 2023 Enig med RDSFyr99. Har været sammen med Sofie en del på det sidste. Hun er virkelig naturlig og let at snakke med. Hun tager sig god tid og har virkelig god indlevelse. En rigtig god kæresteoplevelse og dejlig sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UndercoverGuy 39 Skrevet 3. Oktober, 2023 Hvorfor under sugarbabes når hun nu er blevet “pro” ? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 40 Skrevet 4. Oktober, 2023 UndercoverGuy skrev, for 14 timer siden: Hvorfor under sugarbabes når hun nu er blevet “pro” ? Jeg kunne ikke sige det bedre selv. Hun har været der så længe og kører et totalt "pro" setup, så ikke rigtig sugardating mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bisgaard 0 Skrevet 5. April, 2024 Jeg har haft besøg af Sofie0409 2 gange indtil videre. Hun er meget dejlig at være sammen med, meget naturlig at være sammen med. Jeg har ikke prøvet sådan noget som det her før, og Sofie0409 har været helt perfekt at starte med. Fik hele oplevelsen til at fleste meget naturlig og behageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gez3 2 Skrevet 8. April, 2024 Hvad er hendes alder ca.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg