Hop til indhold
GæstPartner

Utroskab giver PTSD

Recommended Posts

SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Tja der har jeg herinde givet gode råd til både han, hun og alle andre køn i op til flere debatter. 

Nu virker du mig ikke som en der virkelig er i stand til at give gode råd. :lol:  men tro bare selv du er et levede orakel. 
dine råd var ensidige og uden for empati. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

det er jo slet ikke pointen det er et opråb til de utro mænd, lige som en GP ikke har ansvar over for om hendes kunder er gift. 

Det er jo den utro person ansvaret ligger på. 
Den person der er utro må stå til ansvar hverken en GP eller anden modpart kan stå til ansvar for dennes handlinger. 

Det var ikke TS pointe nej, men tankevækkende hun ikke havde forholdt sig til det inden hun solgte sex. Og dobbeltmoralsk at råbe op om det bagefter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
SweettieDK skrev, for 12 minutter siden:

Ok fint stopper bare her, men man skal godt nok leve livet med skyklapper på, hvis man ikke ved det før det sker for en selv. At din mand også var chokeret… ved ikke hvilken boble I har levet i. 

Med mindre kvinderne bevidst kun går efter one nighters, så tror jeg sådan generelt set kvinder i byen som leder efter er forhold er mere opmærksomme på og spørger ind til om manden er i er forhold. Jovel de kan blive løjet for. Men så er de selv et “offer”. 

Jeg har vidst længe før jeg blev gp hvor skadeligt det kan være. Men jeg vælger at være egoistisk og være ligeglad med det. Der er et marked for salg af sex. Ingen behov ingen salg ingen arbejde. Hvordan folk så vil prøve at forebygge det sker i deres forhold. Tja der har jeg herinde givet gode råd til både han, hun og alle andre køn i op til flere debatter. 

Men jeg ville aldrig være den som startede en debat om hvor forkert det er, når jeg selv bidrager til det. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Det var ikke TS pointe nej, men tankevækkende hun ikke havde forholdt sig til det inden hun solgte sex. Og dobbeltmoralsk at råbe op om det bagefter. 

Det er jo netop ikke dobbelt moralsk og sælge sex og være imod utroskab. 
prøv at se alle dine med søster. 
dine argumenter holder ikke en meter. 

alle de lyserøde mener ikke det er utroskab at arbejde som GP og have en kæreste. 
og accepter ikke manden har sex ved siden af. 
så kan man så undre sig over de bliver ved at holde fast i det er ægte når man besøger dem når det ikke er utroskab mod deres kæreste eller mand. 

det er sgu så sjovt med jer hobby prostitueret lyserøde her inde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
SweettieDK skrev, for 6 minutter siden:

Må man ikke have lov at blive klogere. 

Står vi altid samme sted i livet og flytter vi os ikke  ?

Synes du dømmer TS utrolig hårdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Nu virker du mig ikke som en der virkelig er i stand til at give gode råd. :lol:  men tro bare selv du er et levede orakel. 

Åh så høje tanker har jeg slet ikke om mig selv. Og tydeligt du kun relaterer til denne tråd med din kommentar. Men tror nu også det var før mit rebrand jeg deltog i debatter fra mænd om deres utroskab, hvor samme råd blev givet som her: hvad de selv havde prøvet inden de valgte utroskab. Være ekstra opmærksomme, give blomster, gaver, vise ekstra omsorg på alle måder, være opmærksom på hvad kvindes behov måske var for hun havde lyst til sex. Og det er ikke mine råd. Men gentagelser fra sexologer. Så nej intet orakel. Men alle som I alle skal være bevidste om deres handlinger, valg, ansvar i situationen og konsekvenserne af deres handlinger. 
Jeg er som gp udemærket klar over min rolle i det trekants drama og klar over risikoen for sure / ulykkelige kvinder kan kontakte mig og skælde ud over jeg har haft sex med deres mænd. Det er et egoistisk valg jeg lever med. Hvis jeg ikke sælger varen gør en anden (der findes mange af os). Jeg stopper ikke problemet ved at stoppe i branchen. Men jeg er i det mindste opmærksom på problemet. Og kan sagtens mene det et forkert af de utro at gøre det. Men det er deres valg og den der skal leve med det. Har set konsekvensen af det mange gange. Flere af mine kunder er blevet opdaget og lever med konsekvensen. Surt for dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 12 minutter siden:

alle de lyserøde mener ikke det er utroskab at arbejde som GP og have en kæreste. 
og accepter ikke manden har sex ved siden af. 
så kan man så undre sig over de bliver ved at holde fast i det er ægte når man besøger dem når det ikke er utroskab mod deres kæreste eller mand. 

Tja så er dit problem med at forstå mig jo nok du sætter mig i bås med alle andre i stedet for at se det som skriv fra en enkeltstående person. 
Jeg kan ikke gøre ved at andre gør, mener siger. Jeg taler for en mig. Har kun haft kæreste på engang mens jeg var/er gp. Kunde som blev kæreste. Så han var velinformeret og indgik i forholdet fuldt vidende om hvad der foregik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, Lige nu:

Tja så er dit problem med at forstå mig jo nok du sætter mig i bås med alle andre i stedet for at se det som skriv fra en enkeltstående person. 
Jeg kan ikke gøre ved at andre gør, mener siger. Jeg taler for en mig. Har kun haft kæreste på engang mens jeg var/er gp. Kunde som blev kæreste. Så han var velinformeret og indgik i forholdet fuldt vidende om hvad der foregik. 

Næ jeg læser præcis det som enkeltstående dog har du selv bekræftet at du har haft en kæreste og han vidste hvad han gik ind til. 
så det at arbejde som GP er ikke utroskab. 
det er forstået og bekræftet af næsten alle Danske GP herinde. 

så kan jeg ikke forstå du bliver ved at punke TS 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

så det at arbejde som GP er ikke utroskab

Selvfølgelig er det utroskab. Men som sagt i mit tilfælde valgte han til selvom han vidste jeg var gp og vidste jeg ikke ville stoppe med at være det. Han kunne ha valgt sig en anden kæreste. Alt i livet handler om bevidste valg gerne på et velinformeret grundlag. Hvis man arbejder som gp uden ens partner ved det er det da nok værste kategori af utroskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, Lige nu:

Selvfølgelig er det utroskab. Men som sagt i mit tilfælde valgte han til selvom han vidste jeg var gp og vidste jeg ikke ville stoppe med at være det. Han kunne ha valgt sig en anden kæreste. Alt i livet handler om bevidste valg gerne på et velinformeret grundlag. Hvis man arbejder som gp uden ens partner ved det er det da nok værste kategori af utroskab. 

Ok så du mener at det at arbejde som GP. 
er utroskab. 
spændene indgangs vinkel. 
kunne være sjovt at høre eksempelvis @JenniferRomantica hvad hun siger til det. 
eller de andre lyserøde som har kærester og arbejder som GP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

så kan jeg ikke forstå du bliver ved at punke TS 

Fordi en ting er hun ikke vidste hvor skadeligt utroskab kan være. Men en anden ting er hun åbenbart heller ikke havde forholdt sig til det logisk ville komme mænd i forhold til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Ok så du mener at det at arbejde som GP. 
er utroskab. 

Ja det mener jeg og ja det må de så selv svare på. Jeg kunne ikke se mig selv i spejlet hvis jeg var gp og min partner ikke vidste det. Det skal de da have lov til at vælge til eller fra om de vil leve i forhold med en gp. Tænk at høre det af omveje. Vores branche er så ildeset i samfundet. Det mange folk tænker om os er bestemt ikke pæne ting. Så jo det skal evt partner da have lov til at vælge om de vil være en del af. Det kan påvirke hele deres liv, omdømme, karriere osv. Så ikke kun utroskab. Kan ikke lige finde en godt ord for hvad det mere er, men har beskrevet det så godt jeg kan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Kan godt undre mig over hvorfor du egentlig er på et site som EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ridolfo skrev, for 5 minutter siden:

Kan godt undre mig over hvorfor du egentlig er på et site som EG. 

Det samme som dig går jeg ud fra. 
men utroskab kan man jo godt være imod man behøver jo ikke at være komplet tømt for empati for at være på siden. 
selv om det nok hjælper en del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

komplet tømt for empati for at være på siden. 
selv om det nok hjælper en del. 

Wow, du har godt nok “høje” tanker om dine med mennesker (andre medlemmer). 

For mig er det total logik at mænd i forhold vælger at benytte GP’er, når de vælger utroskab. Der tilbydes den nødvendige diskretion. De har ikke følelser i klemme to (flere steder). Hvis de skulle være “almindeligt” utro. Finde en ubetalt elskerinde. Skal de for alvor spille dobbeltspil. Lade som om de har følelser for elskerinden, såre endnu flere. Og kommer der konflikter med elskerinden, hun opdager han er i forhold. Eller hun vidste det og de bliver uvenner af andre årsager. Er det meget større risko for hævn i form af at afsløre ham for konen/kæresten. Det er den mindst dårlige løsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Det samme som dig går jeg ud fra. 

Jeg er her 99% for underholdningen og 1% for at læse anmeldelser, som jeg kan hive banditten til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

I min verden er man ikke utro hvis man dyrker sex eller sexuelle handlinger med andre andre end ens partner hvis der er samtykke og accept fra partnerens side. 

Utroskab er jo bedrag. Og man bedrager ikke sin partner hvis partneren godt ved at man har andre og samtykker til det. Måske ovenikøbet tænder på det og endda opfordrer til det.

Lever man eks i hotwife/cuckold forhold hvor kvinden ( hotwifen ) dyrker sex med andre end sin mand ( cuckolden ) så kan det jo ikke være et bedrag ( utroskab ) da de begge ønsker deres forhold på denne måde. Der er således ingen der bliver ført bag lyset.

Har man en trekant med sin faste partner samt en anden mand , kan det jo heller ikke være et bedrag / utroskab. Da der ikke foreligger et bedrag eller tillidsbrud. Heller ikke her føres nogle bag lyset hvis ellers alle overholder de indgåede aftaler.

Eller lever man i et åbent forhold hvor begge parter har indgået en aftale om at sexe med andre , er det heller ikke utroskab/ bedrag. Her forligger heller ikke et bedrag eller et tillidsbrud. 

Bedrag / utroskab bliver det først når der gøres brug af løgnen. Når tilliden bliver brudt og partneren ført bag lyset. Når partneren ikke ved og ikke samtykker til det hans/hendes partner laver ved siden af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Selvfølgelig er det utroskab

Du mener det er utroskab, at arbejde som GP? Så du er din partner utro, når du går på arbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Idet det undre mig hvorvidt en tråd kan nå så langt, altså,  hvis man bedrager en anden, er man utro, længere er den faktisk ikke, uanset :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Du mener det er utroskab, at arbejde som GP? Så du er din partner utro, når du går på arbejde?

Jeg har ingen partner. 
Men var nok mere generelt ment, ja man er utro når/hvis man i hemlighed har sexuel omgang med andre end sin partner. Som gp bør man, som jeg har skrevet, efter min mening, være ærlig overfor sin partner om at man er gp. Så må de vælge om de vil acceptere det eller ej. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ingen partner. 
Men var nok mere generelt ment, ja man er utro når/hvis man i hemlighed har sexuel omgang med andre end sin partner. Som gp bør man, som jeg har skrevet, efter min mening, være ærlig overfor sin partner om at man er gp. Så må de vælge om de vil acceptere det eller ej. 

Interessant at du antager, at andre prostituerede arbejder i skjul for deres partner. Min erfaring er det stik modsatte, nemlig at partneren ved og er indforstået med hvilket arbejde kvinden har. Det gælder også i mit eget liv….

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Antager ingenting. Deraf ordet “hvis” , men det er ikke et fripas fra at være utro, at det er et job. I tilfælde at det gøres i skjul. 

Jeg tror faktisk, at det er de færreste (voksne danske kvinder) der skjuler det for deres partner…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
Liv skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror faktisk, at det er de færreste (voksne danske kvinder) der skjuler det for deres partner…..

Fandeme da også noget nær umuligt.. Så det tænker jeg at du har fuldstændig ret i.. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...