jydefyren 121 Skrevet 2. Oktober, 2023 Hejsa https://annoncelight.dk/showad/376590 Hun/de annoncerer jævnligt. Er der nogle, der kan fortælle om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 152 Skrevet 2. Oktober, 2023 jydefyren skrev, for 6 timer siden: Er der nogle, der kan fortælle om oplevelsen? Jeg vil kalde det en dyr b2b uden udløsning. Der var kun den ene dame dengang, en pæn, slank, smilende dame sidst i fyrrerne vel nok, som bruger sin nøgne krop til at massere én overalt på kroppen. Man skal bare ikke regne med fuldbyrdet hj. Der ikke er mulighed for bad, selvom det er en dyr oplevelse. Det er et hus i landsby nær Randers. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet 2. Oktober, 2023 De holder til i Hald lidt nord for Randers. Desværre er det en penge maskine som alle de andre. Hun er en gammel kending og har huseret i Randers/aalborg/hals og nu Hald. ikke værd og skrive hjem om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 121 Skrevet 2. Oktober, 2023 Mange tak for info… jeg tror, jeg holder mig væk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 3. Oktober, 2023 Har prøvet at skrive til dem på mail for at høre priser, men de svarer ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 3. Oktober, 2023 @Jyskpikjeg har spurgt, jeg mener det var en 15-1800 de skylle have Det var mere end jeg vil give Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet 3. Oktober, 2023 Det er bedre og smide pengene ved en ordenlig thai massør helt ærligt.. optrækkeri derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg