Singelguy 101 Skrevet 1. Oktober, 2023 Besøgte Emma i dag. Det er hende på billederne og jeg synes hun er bedre i virkeligheden. De første 3 billeder i profilen giver det bedste indtryk. I min optik har hun en perfekt krop. “All natural” med bryster som jeg kan lide dem og jeg vil give hende 10. Derefter blev det lidt ligesom ligemeget. Pigen var sød og venlig, men uden engagement. Ingen kemi for mit vedkommende. Havde bestilt en time og valgte at gå efter en halv. Kunne bare mærke jeg ikke kunne få mig selv i gang til en runde to. Hvis jeg skulle besøge hende igen var det for at opleve den fantastiske krop. Men så kun i 15 min. Selvom jeg normalt altid booker en time. Hun er her kun kort tid endnu. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justalook123 0 Skrevet 1. Oktober, 2023 hvad var hendes priser? hun skriver det ikke på announcen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 1. Oktober, 2023 justalook123 skrev, for 2 timer siden: hvad var hendes priser? hun skriver det ikke på announcen En time 1200 + 200 for superfransk. Resten kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 861 Skrevet 22. Oktober, 2023 Er brysterne flotte og spændstige med små bystervorter, @Singelguy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 282 Skrevet 22. Oktober, 2023 Link så anmeldelsen dukker op i søgninger på annoncenummer https://annoncelight.dk/showad/370690 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 26. Oktober, 2023 ChoosyVery skrev, den 22.10.2023 at 09:09: Er brysterne flotte og spændstige med små bystervorter, @Singelguy? Jeg kan ikke huske detaljerne. Men jeg havde ikke noget at udsætte på krop og bryster. Alt harmonisk. Hvis oplevelsen for mig havde været en anden kunne jeg være blevet afhængig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg