Hop til indhold
storogslap

Creampie GB, hvorfor???

Recommended Posts

McLovin skrev, den 23.11.2023 at 09:21:

Jeg har et opfølgende spørgmsål til dem af jer som har afholdt / deltaget: hvordan forholder I jer til test?   
Antager I at alle parter er anstændige og kommer med frisk svar fra lægen?

Jeg spørg kun fordi jeg selv har haft mange skiftene sexpartnere i perioder. Og fordi de også har deres skiftene sexpartnere, kan noget så “uskyldigt” som oralsex, resultere i rimelig kedelig beskeder som “jeg har fået konstateret gonore / klamydia i halsen, du skal nok lige blive tjekket”. Jeg har indtil videre gået uden om og ikke haft noget, men hvis min egen selv havde været positiv, så er the walk of shame beskederne rundt til egne sexpartnere heller ikke været super fedt. 
Så ovenstående er ikke for at udskamme nogen, men blot for at sige at alle kan være uheldige og blive ramt. 

Man skal nyde det man gør ikke tænke på om man får noget man kører vel heller ikke på vejen tænker på hvorår man bliver kørt ned

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er mega frækt med Creampie GB og har deltaget i nogle stykker - og gør det gerne igen under de rette vilkår. 

Jeg tror der kan være noget sandt i at der er noget primitivt instinkt der gør at man kan synes det er vildt frækt, både fra mandens og kvindens side.  

Jeg ser ikke noget ydmygelse i det aspekt overhovedet, tværtimod er det mig selv der har valgt at tilbyde det fordi jeg netop synes det er frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DarrogMig skrev, den 14.9.2024 at 15:35:

Jeg synes det er mega frækt med Creampie GB og har deltaget i nogle stykker - og gør det gerne igen under de rette vilkår. 

Jeg tror der kan være noget sandt i at der er noget primitivt instinkt der gør at man kan synes det er vildt frækt, både fra mandens og kvindens side.  

Jeg ser ikke noget ydmygelse i det aspekt overhovedet, tværtimod er det mig selv der har valgt at tilbyde det fordi jeg netop synes det er frækt 

Fint svar  måske man kan sige   hjernen slår fra alt drejer sig  om det under navlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en del mudderkastning (spermkastning smf ) vil jeg byde ind med at svare TS på hans spørgsmål.

Hvordan føles det at stukke din pik op i en kusse der allerede er fyldt med sperm ? Himmelsk. Det er så vildt fedt at mærke hvordan det hele glider som smurt :D og se sin pik indsmurt i sperm. For derefter at få den slikket ren af den liderlige kvinde der er 'offer' for GB'et.

Syntes at følelsen nedsættes lidt. Ja da når det er en meget velsmurt kusse der kneppes er følelsen nedsat uanset om kussen er stram. Men det gør jo at nydelsen bare varer længere, man kan holde den gående endnu længere.

Hvad gør at man som mand ønsker at få en anden mands sperm på sig ? Ja jeg er bi og indrømmer det gerne så det er nok derfor.

Når det er sagt så er det så vildt at se på at en kvinde i den grad nyder at blive kneppet af flere mænd. For jeg har aldrig deltaget i et GB privat eller købe hvor kvinden ikke tændte på det. Uanset udseende i øvrigt bliver kvinder bare endnu kønnere, smukkere og dejlige af at være ophidset af mænd der knepper dem.

Og så er jeg jo bi så at slikke en kvindes kusse eller bryster eller mave eller r.. ren for sperm er en fantastisk fetish jeg har. Jeg elsker det, bliver belønnet med spermen, kvindens orgasme lyde og ofte også en vandfald af kvindesprøjt.

Så TS whats not to like ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 12 timer siden:

Fint svar  måske man kan sige   hjernen slår fra alt drejer sig  om det under navlen.

Ja det kan der være noget om.

Men sådan synes jeg personligt også det skal være når man indgår i GB

Det er i hvertfald mit mål, når jeg afholder GB, at det skal være så lækkert at hjernen slår fuldstændig fra, og kun den rå nydelse står tilbage - og så er creamy GB særligt lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Efter en del mudderkastning (spermkastning smf ) vil jeg byde ind med at svare TS på hans spørgsmål.

Hvordan føles det at stukke din pik op i en kusse der allerede er fyldt med sperm ? Himmelsk. Det er så vildt fedt at mærke hvordan det hele glider som smurt :D og se sin pik indsmurt i sperm. For derefter at få den slikket ren af den liderlige kvinde der er 'offer' for GB'et.

Syntes at følelsen nedsættes lidt. Ja da når det er en meget velsmurt kusse der kneppes er følelsen nedsat uanset om kussen er stram. Men det gør jo at nydelsen bare varer længere, man kan holde den gående endnu længere.

Hvad gør at man som mand ønsker at få en anden mands sperm på sig ? Ja jeg er bi og indrømmer det gerne så det er nok derfor.

Når det er sagt så er det så vildt at se på at en kvinde i den grad nyder at blive kneppet af flere mænd. For jeg har aldrig deltaget i et GB privat eller købe hvor kvinden ikke tændte på det. Uanset udseende i øvrigt bliver kvinder bare endnu kønnere, smukkere og dejlige af at være ophidset af mænd der knepper dem.

Og så er jeg jo bi så at slikke en kvindes kusse eller bryster eller mave eller r.. ren for sperm er en fantastisk fetish jeg har. Jeg elsker det, bliver belønnet med spermen, kvindens orgasme lyde og ofte også en vandfald af kvindesprøjt.

Så TS whats not to like ?

Bare beskrivelse af nydelse    god fortælling  har deltaget lidt ui samme.

Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
DarrogMig skrev, for 9 timer siden:

Det er i hvertfald mit mål, når jeg afholder GB, at det skal være så lækkert at hjernen slår fuldstændig fra, og kun den rå nydelse står tilbage - og så er creamy GB særligt lækker.

Dejligt sagt og som Moden slikker skriver. Et gang bang med en helst milf  der lægger i en seng og nyder en lille gruppe fyre    der køreløs  i en godt klistret fisse eller mund som fyr er mn fokuseret på at kunne tømme sig i et hul hvad kvinden føler siger du jo godt selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er relativ "ny" i dette forum. Har fulgt med et stykke tid, men nu oprettet profil. 

Gb er mega frækt, og deltaget i nogle stykker, dog med kondom da det har været som swinger. Jeg er dog nysgerrig på sådan, uden, da det er en fantasi som tænder maks. Er selvfølgelig klar over risisi og vil også tjekkes efterfølgende. 

Havde fornøjelsen af for ca én mdr siden at lave en aftale med én GP i Kruså kino, hvor hun havde haft én kunde uden kondom før vi mødtes, jeg havde ønsket det i forvejen og hun kom til Kruså uden at have skyllet sig ud osv. Var en super fræk oplevelse, var slet ikke i tvivl om hun var fyldt op med sperm da vi kom ind i kabinen... Har prøvet efterfølgende at lave lignende aftaler med hende, dog uden at det er lykkedes for hende at have én før mig. 

Mit ønsesenarie ville være hun havde aftale med 2-4 kunder før mig i Kruså hvor hun lå klar i kabinen og vi stod i "kø" uden for døren og hun tog os på skift når dén ene var færdig og kom ud af døren.. ved godt det ikke er gb, men det er en fræk fantasi og tanke. Dette uden kondom gør noget og frækt. 

Ved GP er herinde, men ved også hun ikke ønsker anmeldelser osv på EG. Hvilket jeg respekterer... Hun er dog mega lækker og medlevende og nyder det hun gør. Men andre mænd herinde som tænder på dette scenarie? 

Slutteligt vil jeg lige nævne ifht tråden, dette har INTET MED UNDERTRYKKELSE af kvinden at gøre olign. En del kvinder, tænder faktisk på at blive brugt og stå til rådighed for flere mænd. Har selv været swinger i ca 20 år og også haft kærester som tændte på dén del... Det andet er en misforståelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eniko1001 skrev, den 3.10.2024 at 10:50:

Er relativ "ny" i dette forum. Har fulgt med et stykke tid, men nu oprettet profil. 

Gb er mega frækt, og deltaget i nogle stykker, dog med kondom da det har været som swinger. Jeg er dog nysgerrig på sådan, uden, da det er en fantasi som tænder maks. Er selvfølgelig klar over risisi og vil også tjekkes efterfølgende. 

Havde fornøjelsen af for ca én mdr siden at lave en aftale med én GP i Kruså kino, hvor hun havde haft én kunde uden kondom før vi mødtes, jeg havde ønsket det i forvejen og hun kom til Kruså uden at have skyllet sig ud osv. Var en super fræk oplevelse, var slet ikke i tvivl om hun var fyldt op med sperm da vi kom ind i kabinen... Har prøvet efterfølgende at lave lignende aftaler med hende, dog uden at det er lykkedes for hende at have én før mig. 

Mit ønsesenarie ville være hun havde aftale med 2-4 kunder før mig i Kruså hvor hun lå klar i kabinen og vi stod i "kø" uden for døren og hun tog os på skift når dén ene var færdig og kom ud af døren.. ved godt det ikke er gb, men det er en fræk fantasi og tanke. Dette uden kondom gør noget og frækt. 

Ved GP er herinde, men ved også hun ikke ønsker anmeldelser osv på EG. Hvilket jeg respekterer... Hun er dog mega lækker og medlevende og nyder det hun gør. Men andre mænd herinde som tænder på dette scenarie? 

Slutteligt vil jeg lige nævne ifht tråden, dette har INTET MED UNDERTRYKKELSE af kvinden at gøre olign. En del kvinder, tænder faktisk på at blive brugt og stå til rådighed for flere mænd. Har selv været swinger i ca 20 år og også haft kærester som tændte på dén del... Det andet er en misforståelse. 

Slutteligt vil jeg lige nævne ifht tråden, dette har INTET MED UNDERTRYKKELSE af kvinden at gøre olign. En del kvinder, tænder faktisk på at blive brugt og stå til rådighed for flere mænd

Du har så ret  bliver bare mere liderlig med tanken om have pik i flere huller  og bare lægger der og nyde og blive fyldt med sperm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DarrogMig skrev, den 17.9.2024 at 04:57:

Det os det man fornemmer ved læse  på denne side piger kan lide det. Have you ever had a creampie gangbang and if so, how many men and did they all cum inside you? - Quora

Del dette indlæg

Link til indlæg
storogslap skrev, den 1.10.2023 at 09:57:

Jeg har selv deltaget i 2 gangbang uden creampie. 

Det var en sjov oplevelse.  

Men synes efterhånden der er langt imellem gb med kondom. 

Mit spørgsmål til  kvinden:

Hvorfor har du lyst til at tage imod så meget sperm fra så mange mænd på en gang. Hvordan føles der forneden? 

Mister du ikke følelse jo mere sperm der bliver sprøjtet op i dig. 

Og i forhold til BJ. Hvad gør du har lyst til at sluge måske  10 fremmede mænd på 1 Time. Gør du det for pengene eller fordi du faktisk nyser at sluge det?

Til manden:

Hvordan føles det at stikke dik pik op et sted der allerede er fyldt med  sperm fra andre mænd. 

Hvis jeg har billet damen to gange på en time, synes jeg faktisk runde 2 er lidt .....  Synes det føles Meget våd og følelsen nedsættes lidt.

Hvad gør man som mand har lyst til at få en anden mand sperm på sig. Ingen angeb, men er du måske lidt bi?

Spørger fordi jeg er nysgerrig. Ingen angreb på nogen. Og I kan gøre hvad i vil. 

Gangbang uden med creampie    super hot man tænker ikke på andre  sådan set  men at tømme sig i en pik hungrende fisse   den skal selvfølgelig være glat.

Nej  man er ikke bi  man har ofte mulighed for at få et blow mens en anden er igen med fissen   det er tanken om tømme sig intet andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, den 2.10.2023 at 00:41:

Tilbyder IKKE det, MEN, når du nu spørger hvorfor man som kvinde har lyst til den slags, så handler det vel om instinkt? Altså, lysten til at mænd tager en og kommer oppe i en, det er vel et “ritual” som giver ufattelig meget biologisk mening :)  
Jeg tænder bestemt på tanken!! Men grundet risiko for sygdomme og graviditet, er det ikke en mulighed..

Men lysten handler vel i bund og grund om, at man følger ens lyst/biologi :-) 

Som mand  når man  først har jern på  forsvinder tanker og sygdom fra hjernen   og alt handler om  at pikken skal ind  i pigen og tømmes   helst i alle huller og pigen har pik i alle huller       det  der giver nydelsen  at aflevere sin mandom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...