Hop til indhold
Mega Happy

Sophie Kbh. V. – Freakout Over A teenage-dream-O’girl

Recommended Posts

Hej 

Bliver nødt til at dele denne oplevelse ... som jeg har haft med Sophie. Håber I vil tage godt imod den

Dream girl Sophie | Sex og Massage i København V (nympho.dk)

Besøgte Sophie denne weekend – som tydeligvis er en del af den eksklusive klub af ”GP’er” fra de øst-europæiske lande(-; deres annoncer ligner hinanden; det er ikke en kritik, deres priser er lidt over middel; det er bestemt heller IKKE en kritik, tværtimod! – ligesom deres fotos ligner model-fotos osv.:-) De har det til fælles, at de er fantastiske og smukke …

Men, jeg tænker tit – hvornår møder jeg en fuser … Det blev, det – heller IKKE denne gang. Tværtimod!!!

Kort om stedet – er på det nye Vesterbro – så gæt hvor? Men, alligevel et sted, hvor alle alligevel står og glor; så man er ikke speciel udsat.

OG-så endelig mødet med Sophie. Jeg havde bestilt en time, og jeg blev budt inden for til tiden af Sophie, som var iført en kort sort satin kimono, BH og g-streng. Sophie er præcis så ungepige-agtig, som man kan drømme om, samt ser ud på foto’erne. I min optik er Sophie slank / slim fit, smukt ansigt, og skønne øjne, med dejlige bryster som har fået lidt hjælp (og det står også i annoncen). Hun er sprød og lækker. Kysser med tungen, gi’r et blow så dybt hun kan. Det blev til missionæren og doggy – et bad til (og næsten et hjerteanfald), herefter vil Sophie give lidt massage, så kom der mere gang i blodomløbet og det blev til et nyt dybt blow, cowgirl og doggy – et vidunderligt syn. Jeg er helt vild med den rene og uspolerede erotik, som man finder hos unge piger, (før det bliver et rutinearbejde; hvilket ikke nødvendigvis er noget dårligt). Det var det jeg oplevede hos Sophie – hun er en dream-girl.

JEG havde en super oplevelse – som gjorde mig vægtløs som i en Bowie-sang; hvis man er for ung til referencen i overskriften …

(Og, kun ”vægtløs”, jeg ved godt hvad Bowies musik ellers tematiserer. Det skal ikke være noget musik-forum selvom, der er åben for fortolkning: D' er jo kun for sjow)

Go'aften. held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

her er en tidligere anmeldelse af hende sidst hun var her .

har ikke besøgt hende denne omgang , men her cirka et år efter mit besøg husker jeg slet ikke besøget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dr. Love
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

Ærgerligt at hun har fået silikone :( 

Hun var mere lækker da hun havde naturlige bryster…imo

Meget ærgerligt. Forbandet silikone!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lsman

En pige der ellers er så ung, lækker og sprød. Jeg fatter det ikke! At finde en pige uden silikone er efterhånden sværere end at vinde i lotto eller finde en af de meget sjældne pokemons. Det er f....træls. Eneste plus er at hun skriver det så man ikke går forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Sophie i dag og kan bekræfte alle de god anmeldelser hun har fået herinde. True GFE og value for money. Jeg vil gerne besøge hende igen. God aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrGrey skrev, den 3.10.2023 at 18:11:

For os der kommer langvejs fra, hvor er stedet så ca.?

Altså du har nok set "Bryggeren" - måske ikke - godt nok -  men der er noget som hedder J.C. Jacobsens Have og det er lige i nærheden ... 20 meter ... hvis du ikke går forkert:-) 

Redigeret af Mega Happy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mega Happy skrev, den 30.9.2023 at 19:57:

(…)

Men, jeg tænker tit – hvornår møder jeg en fuser … Det blev, det – heller IKKE denne gang. Tværtimod!!!

(…)

Tak for anmeldelsen. Mange fine beskrivelser. Jeg har selv haft kig på hende, og jeg synes, at hun ser rigtig fin ud. Jeg synes dog 2.000 kr. for en time er i den højere ende – den “gruppe” af piger plejer at køre mellem 1.800 kr og 2.000 kr. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...