Hop til indhold
Mads73

Hamborg Reeperbahn

Recommended Posts

 

Efter at havde været i sauna club Harmony
Tog jeg til Hamborg Reeperbahn.
Fik stillet bilen i et parkeringshus og gik en rund tur i området . Fedt område om aften hvor der er en blanding af underholdning fest øl og fisse. Har været der en gang tidligere og haft gode oplevelser.
Freelance piger er par lækre forsøgte kontakt. Fuck de er flotte men nej tak.
Pink Palace laufenhaus. Mange søde piger 50 euro for 20 min alm sex fik en god snak med et par stykke. Søde piger som man godt kunne haft noget med. Mødte en spansk 23 år pige som lignede en på 16 år fuck hun var lækker og sød at snakke med. 
Paradise point of sex også her skønne piger 
Som tilbød selskab. Ud fra min vurdering var der ml. 40 og 50 piger tilsammen i de to huse. De fleste lækre og imødekommende, og ikke som da jeg var der sidst hvor de have mere travlt med at kikke på deres telefon. 
Parodise Thai Haus ved gross freiheit
Har været der før med succes og måtte bare have Thai fisse. Mødte en kvinde på 37 år der kunne tage fat og dejlig 30 min med hende hvor man kunne gramse og tage fat. Lækkert. Er slet ikke færdig med at komme til Hamborg som også har en masse andet at byde på, og kan anbefale man tager et par dage og oplever byen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en del skønne oplevelser i Hamburg.. Kommer der forretningsmæssigt 10-12 gange om året.. Men jeg synes at der skal ledes efter de gode oplevelser.. Det var lettere for bare 6-8 år siden.. Ved ikke helt hvorfor...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et overset element ved hamburg: De almindelige barer. Fx. Pinoy Bar lige overfor Herbert Strasse hvor man kan få en lækker latina med store bryster en en omgang samba-sex i et af barens lokaler. Der er desuden barer omkring Hansa Platz hvor man kan møde piger, som tilbyder en frisk rusketur hos dem privat inden man går tilbage til baren. Ingen særlige i tankerne, så det er bare at prøve sig frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
CJ69

Se det er jo interessant, for Laufhaus konceptet har altid haft et ry som grimme turistfælder.

Men hvis der findes barer med købe damer, med eller uden egne værelser.
Så vil det være særdeles velkomment at få en liste med dem.

Det er ikke ligefrem nemt at plotte dem på Google, hvis ikke de sådan helt åbent har den funktion at man kan komme der for at møde piger der sælger sex.

Det vil derfor være velkomment med tips til alle ukendte steder med muligheder i Hamborg.

Fandt denne

Gaststätte Pinoy
https://restaurantguru.com/Gaststaette-Pinoy-Hamburg-2 

Henry Osuagwu 4 måneder siden på Google
Meget flot og unikt... Dette er en bar, der ligeledes er et short_time-hus, hvor du kan booke enhver pige for så lavt som 40 år og derover! Sydamerikanske piger er smukke
( Google oversat )

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 7.10.2023 at 05:54:

for så lavt som 40 år

Der menes 40€. Den er skrevet på engelsk og lyder originalt:

"you can book any girl for as low as 40 and above!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Der menes 40€. Den er skrevet på engelsk og lyder originalt:

"you can book any girl for as low as 40 and above!"

Korrekt tak!

Men den bar skal besøges, hvis jeg kommer til Hamborg igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, den 30.9.2023 at 13:34:

Pink Palace laufenhaus. Mange søde piger 50 euro for 20 min alm sex fik en god snak med et par stykke. Søde piger som man godt kunne haft noget med. Mødte en spansk 23 år pige som lignede en på 16 år fuck hun var lækker og sød at snakke med. 

Da jeg var på Pink Palace for en måneds tid siden på en torsdag aften var det 50 euro for 15 min og der var ikke rabat hvis jeg ville have mere tid… var det en turistpris jeg fik pga mit gebrokne tyske? Eller kan du bekræfte at alle piger tilbyder 20 min for 50 euro? spurgte adskillige piger og alle gav den samme pris…paradise point of sex var næsten dødt…

Angående gadepigerne omkring herbertstasse (de smukkeste af dem) kan jeg ikke få dem længere ned end 300-350 euro hvis sex skal være inkluderet i prisen (jeg får dræberblikket og bliver ignoreret hvis jeg prøver at få dem længere ned) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Winniethepooh skrev, for 5 timer siden:

Da jeg var på Pink Palace for en måneds tid siden på en torsdag aften var det 50 euro for 15 min og der var ikke rabat hvis jeg ville have mere tid… var det en turistpris jeg fik pga mit gebrokne tyske? Eller kan du bekræfte at alle piger tilbyder 20 min for 50 euro? spurgte adskillige piger og alle gav den samme pris…paradise point of sex var næsten dødt…

Angående gadepigerne omkring herbertstasse (de smukkeste af dem) kan jeg ikke få dem længere ned end 300-350 euro hvis sex skal være inkluderet i prisen (jeg får dræberblikket og bliver ignoreret hvis jeg prøver at få dem længere ned) 

 

 

Du skal huske at være selvsikker når du går op til dem og virke som om at du har kommet der i mange år.

Når de kommer med en pris til dig og det gør de selvfølgelig efter du har spurgt dem, så skal du bare sige at du gerne vil have den "rigtige pris" og siger de at det er den rigtige pris første gang, så lad som om at du er ved at gå, så plejer de som regel at tage fat i en igen i armen og det er så her at de typisk kommer noget længere ned i pris. Jeg er kommet i Hamburg i mange år efterhånden og det virker 9/10 gange. De siger en høj pris hvis de kan mærke at du er ny eller lidt usikker på det. Fortæller man dem at man har kommet der i mange år ved de godt at det ikke er noget at gøre :)

Selv i starten sagde jeg altid at jeg tit var i Hamburg og det virkede sgu også den gang :D 

Skal man derimod have sex på et laufhaus kan jeg anbefale at man kommer sent på natten eller meget tidlig morgen. 03-05.. Her kan du oftest få ret god sex for næsten ingen penge fordi dem som står mangler penge her og nu. Jeg har oftest været heldig på det tidspunkt af dagen. Ved det er et lorte tidspunkt, men vil man spare en masse dumme penge, så er det der man skal komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Hansoo

Tænkte at det var inflationen, kan huske at jeg købte en time med en lækker 19årig tysk-arabisk pige for et år siden for 150 euro

Har været der 4 gange i løbet af halvandet år og ender for det meste på geiz-club da man ved hvad man får, udvalget er ikke det bedste men plejer altid at være en enkelt pæn pige.

Ville være fedt hvis nogen havde den rigtige pris for sex med gadepigerne omkring herbertstrasse.

Accepterede 50 euro for at gå med op en enkelt gang.

Resultat:

30min snak om mersalg, mens en fed rumæner suttede min pik med gummi… men fik trods alt lov til at rage den lækre tysker på hendes nøgne bryster

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de første gange jeg var im Kiez, var der ligesom en garage, hvor pigerne stod og ovre i et hjørne stod de høje flotte ladyboys, så det var nemt at se forskel og man kunne gå rundt og vælge - men ikke alt for længe, så blev de ligesom mere pågående eller bad en om at fordufte - mener at for 30 eller 50 DM blev man lovet både dit og dat, men når man så kom op ovenpå, så var der næsten ikke det, der ikke kostede ekstra og de 30 DM dækkede kun en halvsløv omgang med hånden - eller der kommer pludselig en "gratis" ekstra pige til at trække flere penge ud af en - især, hvis de bare en ekstra gang har fået en til at åbne pungen klem - sådan har jeg stort set altid oplevet det foregår dernede - og derfor engagerer jeg mig helst ikke med nogen af pigerne im Kiez/Reeperbahn/Herbertstrasse og tager hellere til SH/Saunaclub Harmony i Seevetal, hvis jeg vil være intimt sammen med nogen piger - der kan man også bedre se hvad man får, priserne plejer at holde og mersalg er nogenlunde defineret på forhånd. Entreen synes jeg bare er blevet lidt hamper - og kommer man for kun at være sammen med en pige eller 2, kniber det lidt med cost/benefit - og så meget "gratis" mad fra buffetten kan man heller ikke spise - så er det bedre at finde en pige på et bordel eller bar med flere piger, hvor man kan vælge lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet

Kan læse at dine erfaringer ligger et stykke tid tilbage…men nogenting ændrer sig vel aldrig)

Har endnu ikke fået taget mig sammen til at besøge en FKK. Der er nok lidt for meget hulbror over det…

Har prøvet at besøge en lille bar i Tyskland, med fri entre, der var 3 piger og en ældre herre da jeg kom, så snart han så mig træde indenfor skyndte han sig at kalde den kønne tøs hen til sig…og tro mig, sådan som han så ud ville du nok heller ikke have lyst til at være nummer 2, nogen ting kan ikke vaskes væk imo))

Kender også nogle piger der er stoppet efter en dag på FKK…har ladet mig forstå at de ikke må afvise mændene?! Sku’ lige en tand for stenaldermand-agtigt til mig…forstår selvfølgelig godt problemet i forhold til høje entrepriser, ville nok også blive skuffet hvis jeg havde betalt 80 euro, og der så ikke var nogen piger der gad mig…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Winniethepooh skrev, den 12.11.2023 at 20:34:

har ladet mig forstå at de ikke må afvise mændene

Jeg kan se det er en ældre tråd. Men jeg har set GP'er afvise mænd på FKK. Men kender ikke reglerne på de klubber nok til at sige om det er standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...