Hop til indhold
Mads73

Kiel Laufenhaus

Recommended Posts

På hjemturen fra en en-dags Hamborg tur, havde jeg i forvejen planlagt at besøge Kiel, og når det ikke er den store omvej så gik turen mod wall som gaden hedder.

Fik bilen parkeret i et parkeringshus på Flämische Str. Som ligger tæt ved de røde huse. Besøgte begge Eros center, og PARADISE Laufhaus Kiel.

Det var noget af en skuffelse. Pigerne var noget utilgængelige da de sad inde på deres værelser og havde travlt på telefonen. Ikke som i Hamborg hvor de sad i døren og gjorde sig til. Der var nok max 20-25 piger i alt hvor kun 1 så sød ud. De andre var ikke min type og en del noget oppe i alderen og så noget slidte ud, og gjorde ikke meget ud af at se godt ud, men der var nu heller ingen kunder en sådan fredag aften klokken 22.30.

Priserne 50 euro standard 20 min. 

Tænker hvis man er lidt proaktiv og gør noget ud af sig selv, så vil det også kunne tiltrække flere kunder. 

Kørte igen lidt skuffet, når man nu havde håbet på et godnat knal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men helt ærligt du kører fra Hamburg til Kiel -og som du selv skriver  "Ikke som i Hamborg hvor de sad i døren og gjorde sig til." hvorfor ikke få dit knald der...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt jeg kom fra Hamborg hvor jeg både fik hovedret og dessert.

Havde håbet på lidt nat mad i Kiel men desværre ikke min livret på menuerne.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...