Hop til indhold
B&O

Rejse til Filippinerne

Recommended Posts

Hej med jer! Jeg planlægger en rejse til Filippinerne her til vinter. Jeg vil gerne planlægge rejsen selv og rejse lidt rundt på egen hånd i det smukke land. Ikke en sexferie, for det er lidt for hardcore til mig... men det gør da ikke noget at møde en sød filippinsk kvinde, som måske kan ledsage mig på en del af rejsen. Er der nogen af jer, der har erfaringer i den retning ? Do's and dont's ? Er det bedst skrive med en på forhånd eller skal man satse på at møde en tilfældigt, når jeg er kommet frem ? Jeg er indstillet på, at jeg gerne vil give hende noget for ulejligheden. Andre rejsetips er også velkomne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder super fedt. Jeg har ikke selv været i Filippinerne endnu, men vær opmærksom på at der kan være steder/områder som ikke er sikkert at rejse for 'rige' europæere. Så sørg for at researche grundigt og better safe than sorry.

Har du erfaring med en "ferie-kæreste"? Der er meget du kan læse herinde fx i forhold til diverse rejsebeskrivelser fra Thailand. Generelt så pas på at du ikke aftaler for lang tid og sørg for at have muligheder for at komme ud af aftalen på en respektfuld måde. Der er risiko for at kvinden vil forelske sig i dig og tænke at I skal forblive sammen og der er også risiko for at det ikke er helt så idylisk/lækkert/frækt i praksis at rejse med en fremmed. 

Men når alt det er sagt, så er der basis for nogle fantastiske oplevelser. Rigtig god fornøjelse og glæder mig til at høre om dine oplevelser herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde mange søde kvinder her på www.pinalove.com som du kan chatte med på forhånd og se om der er nogen kemi.

Et par dage i Angeles og Baloy beach/Barretto er at anbefale.

God tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at planlægge turen på denne måde?

1.
Hvornår rejser jeg ud til Filippinerne. 

Hvor længe bliver jeg i Filippinerne. 

Hvornår rejser jeg hjem til Danmark.

2.
Hvor mange steder rejser jeg rundt til i Filippinerne. 

Hvornår rejser jeg fra et sted til det næste.

Hvor længe bliver jeg hvert sted.

3.
Når jeg nøjagtigt kender svarene på spørgsmål 1 og 2, så efterlyser jeg en pige til samvær under mit ophold hvert sted.
I den tid jeg opholder mig hvert sted.

4.
Skriv måske noget i  denne retning til hver pige du kontakter, eller som du bliver kontaktet af?

Jeg er interesseret i at du bor sammen med mig på mit hotel/mit resort, de dage jeg opholder mig i din by/dit område.

Jeg vil gerne invitere dig til og betale for alt, under mit ophold.
Restaurant, mad og drikke.

Eventuelt at hun laver mad og at I spiser hjemme på dit resort, hvis du bor sådan at det kan lade sig gøre.

Jeg vil gerne have at du er min lokalt kendte guide og hjælp til at opleve seværdigheder og kultur.

5.
Skriv på en pæn måde at du også forudsætter at I har sex sammen, og at hun er villig til det på daglig basis.

Spørg hvor meget hun ønsker at du honorerer hende, samlet for hendes samvær med dig i de dage I er sammen.
Inklusiv at I også har sex, men eksklusiv alt det som du betaler for jer begge, som I foretager jer sammen.

Når hun har fremsat sit personlige økonomiske krav, så kan du vælge at kvittere med at du betale hende dobbelt op.
Det foreslår jeg dig fordi, at som jeg har forstået det så er Filippinerne et fattigere og et billigere land at rejse rundt i end Thailand er.

Måske det ikke bliver dyrere end det tilsvarende ville have kostet dig i Thailand, men jeg tror at du vil opleve en ægte goodwill for det.
Også som en økonomisk taknemmelighed, men ikke kun som en økonomisk taknemmelighed, tror jeg?

6.
Som jeg forstår det så går thai piger på sådan en tur, langt mere hardcore efter at optimere det økonomiske udbytte den tid de er sammen med dig.
End det tilsvarende er tilfældet for fillipinske piger.

Mens fillipinske piger måske er mere tilbageholdende med, meget implicit at sætte beløb på hvor meget de forventer at du betaler dem.
De danser måske lidt mere om den varme grød, og bliver lettere forlegne når emnet er cool cash fra dig til dem.

Derfor tror jeg at det kan være en god strategi at du sætter beløb på, og at du viser at du er mere generøs end hun forventede at du vil være.
Det gør det også lettere for hende at sige pænt ja tak, uden selv at føler at hun er grådig.

Det tror jeg alt i alt vil kunne give dig den bedste oplevelse sammen med de piger, du træffer aftaler med på turen.

Jeg har læst før at nogle mere hardcore rejsende, med mange tidligere rejser i bagagen godt kan bebrejde nybegyndere for det.
Når de overbyder markedsprisen for sex i Thailand eller Filippinerne.

Fordi de mener at det er med til at skrue prisniveauet i vejret for sex.
Sådan at de selv over tid bliver mødt med krav om at de betaler tilsvarende mere for sex, end de plejer at gøre.

Men det synes jeg at du skal være græsk katolsk ligeglad med, særligt i Filippinerne!
I Thailand er priserne for sex måske allerede på vej op i et leje, hvor pigerne ikke kan kræve og forvente at få mere?

Når vi rejser i så fattige lande som Filippinerne og nogle lande i syd og latin Amerika.
Så er vi alle som ganske almindelige middelklasse danskere hovedrige, i de lande vi tager på ferie i.
Og alt er så rørende billigt at jeg tror at 10000 - 15000 kr givet ekstra for alt den sex vi kan købe billigt i de lande, er en rigtig god investering over 3 - 6 ugers ferie.

Jeg tror at du vil opleve at du får  mere igen for at gøre det, end din oplevelse vil være af at du er mere generøs end det forventes at du er.

Her tænker jeg også på stuepiger, tjenere etc for hvem det virkelig tæller, når vi giver lidt flere drikkepenge end de regner med at få.

Det er klart sådan jeg ville vælge at agere økonomisk, hvis jeg kommer til et land hvor alt et rørende billigt for mig.
Simpelthen fordi at landet er ludfattigt.

Noget tilsvarende gør sig vist nok også gældende i et andre nabolande til Thailand?
Som Laos og Kampuchea ( det tidligere Cambodja)

7.
Gør det klart fra start at det eneste du er interesseret i, det er en ferieaftale den tid du er i landet.
Og at der absolut ingen udsigt er til, hverken at du vil giftes med dem, eller at de med din hjælp kan komme til Danmark.
Sådan at der er krystal klare linjer desangående fra dag 1!
Også for at din generøsitet ikke skal kunne misforstås, som at du samtidig kan være deres billet til et bedre liv i Danmark end det liv de lever i Filippinerne.

Uanset om du er helt uenig med mig, og ikke agter at bruge de forslag jeg stiller her.
Så ønsker jeg dig en fantastisk rejse til Filippinerne, med eller uden meget sex på din rejse.

Håber at vi får en lille beretning fra din hånd, når du er vel hjemme igen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal nu aldrig give drikkepenge på forhånd, men bagefter når man synes man har fået en god service.

Man skal heller ikke aftale alt for meget på forhånd med en ukendt guide/glædespige - bedre lade det komme sådan lidt henad vejen, når man finder ud af om vedkommende er nogenlunde god til engelsk, har et godt lokalkendskab, om man spiller godt sammen i/som udenfor sengen - ellers kan det hurtigt blive en kedelig bytur.

Men Rejse, du snakker og snakker, fremfor at tage pikken i den anden hånd og kom herud til østen, så kan du møde alle de dejlige piger du vil - jeg er lige pt. Pattaya/Jomtien, tager senere til Philipinerne og så igen lidt tilbage til Bangkok.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gør jeg Jernsvin, men jeg læste også om hvad sex kostede på Fillipinernne før pandemien i sammenligning med Thailand.
Og jeg ved fra en jeg kendte hvor meget mindre han betalte for sex i Fillipinerne før pandemien, end samme ville have kostet ham i Thailand.

Så selvom jeg ikke rejser derud, så ved jeg at desto billigere sex måtte være i Fillipinerne, i Laos og i Cambodja i sammenligning med Thailand.
Des to mere villig vil jeg være til at betale mere end det der kræves, hvis det er markant mindre end prisen i Thailand.

Det handler simpelthen om den enorme fordel der er på den købekraft vi medbringer, og den lokale købekraft der sætter standarden for hvor billigt alting er for os når vi rejser derude.
Det ville jeg selv glæde mig over, og det ville jeg selv drage fordel af hvis jeg rejste!
Men jeg synes samtidig godt vi kan dele noget af den favør der er til vores fordel, med de lokale når vi køber gode oplevelser rystende billigt som vi vi ikke har råd til andre steder ellers når vi rejser ud.

Som jeg forstår det så er priserne steget så meget for sex i Thailand efter pandemien, at jeg næppe heller ville betale mere end der forlanges, måske bortset fra tips oveni.

Men der er lande som Cuba og Laos, måske også Fillipinerne hvor alting er så billigt, at det kan være oplagt at give mere for den gode oplevelse end der forventes.

Det er så muligt at det ikke falder i god jord hos nogle der rejser ofte, og i lang tid af gangen.
Men dem der ikke gør det, som kun gør det sjældent.
Som afsætter et budget til det, som kan bære at de er mere generøs end der forventes.
Og som måske netop tilvælger Laos eller Fillipinerne fremfor Thailand, fordi prisniveauet er markant lavere end i Thailand.

Dem tror jeg også på at de vil opleve at det kan være givet godt ud, at være generøs i en kontekts der lokalt opleves som generøst.
Men som måske blot for en selv udgør en forskel på få hundrede kr, eller måske 1000 over nogle dage.
Sammen med en lokal kvinde man har truffet aftale med.

Her er der så tale om forskellen i omkostningerne for samme i Fillipinerne og vestlige lande.
Som vi mærker dem, men i lande med meget stor ulighed er forskellen i købekraft lokalt så stor at priserne lokalt opleves som dyrere.
End vi oplever det til daglig hjemme i vores egne lande.

Info om Filippinerne
https://kristofferlenvig.weebly.com/info-om-filippinerne.html 

Flytter du til Filippinerne? 2023 Leveomkostninger og tips til flytning
https://moverdb.com/da/moving-to-the-philippines/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Som afsætter et budget til det, som kan bære at de er mere generøs end der forventes.

Hvis du gerne vil give dobbelt op på prisen - så tag 2 piger LongTime istedetfor -- det vil stadig være langt billigere end for 1 pige i en ½ time i DK ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Hvis du gerne vil give dobbelt op på prisen - så tag 2 piger LongTime istedetfor -- det vil stadig være langt billigere end for 1 pige i en ½ time i DK ;-)

Som jeg har skrevet, så er det ikke i Thailand jeg foreslår at give dobbelt op, men i Filippinerne jeg ser det for mig som en et muligt valg vi kan træffe.

Men det forudsætter jo alt sammen hvad pigernes honorar forventninger viser sig at være.

Jo mere de selv giver udtryk for at de forventer at blive betalt, des mindre ville jeg selv vælge at tilbyde at betale mere end de foreslår.
Måske vil jeg kun tilbyde 1,5 x det forventede og ikke dobbelt op, måske ikke tilbyde mere end de forventer.
Men hvis jeg gør det, så er det fordi de forlanger mere end jeg regnede med.

Det må jo komme an på den konkrete anledning, og hvad honorar niveauet viser sig at ligge på.

Men en tommel fingeregel kan vel være, at des mindre pigerne forlanger, des mere kan man vælge selv at give lidt mere.

Nu er der også forskel på om du køber short time, eller longtime fra gang til gang på time basis.
Eller om du som tråd starter ønsker dig en kvindes selskab undervejs, generelt og med sex som et krydderi
Men ikke som det primære motiv for at hun er sammen med ham i flere dage.

Der tror jeg han kan forvente at pigernes forslag til en økonomisk kompensation vil være så beskeden.
At han kan føle at der er rum for at give dem mere for ulejligheden, end de selv forlanger.

Men om jeg har ret eller uret, får jo komme an på de oplevelser som tråd starter får med at kontakte piger i Fillippinerne, og forhandle med dem om honorar og aftale vilkår.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...