Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 (edited) Jeg har en god bekendt som præsenterede mig for en af hendes veninder til fødselsdag i week-enden, hun fortalte af veninden var på førtidspension grundet kroniske smerter ryggen efter en ulykke, men samtidig tjente en del ved siden af som GP, både på AL og surgadaters. mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert i nogens øjne, men hvad er jeres holdning til det ? Redigeret 29. September, 2023 af FeetMann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 17 minutter siden: mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert Nu kan du jo kun snakke om din egen moral og ikke andres. Men måske det også sådan du mener det. Det ikke meget hun har på kun en førtidspension, så jeg ser ikke noget problem. Den slags er først et problem i et land hvis det meget udbredt iblandt alle der arbejder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 25 minutter siden: Jeg har en god bekendt som præsenterede mig for en af hendes veninder til fødselsdag i week-enden, hun fortalte af veninden var på førtidspension grundet kroniske smerter ryggen efter en ulykke, men samtidig tjente en del ved siden af som GP, både på AL og surgadaters. mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert, men hvad er jeres holdning til det ? Hvorfor skulle det være moralsk forkert ? For det første ved du jo ikke om hun betaler skat af det hun indtjener som GP/sugarbabe... For det andet, så er det ikke ulovligt i Danmark, at være GP. Så det er kun din egen moral der er ramt. /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 sexes skrev, for 10 minutter siden: Nu kan du jo kun snakke om din egen moral og ikke andres. Men måske det også sådan du mener det. Det ikke meget hun har på kun en førtidspension, så jeg ser ikke noget problem. Den slags er først et problem i et land hvis det meget udbredt iblandt alle der arbejder. Snakker ikke om min moral, men moral generelt, derfor jeg spurgte om andras moral i forumet . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 (edited) Francois skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor skulle det være moralsk forkert ? For det første ved du jo ikke om hun betaler skat af det hun indtjener som GP/sugarbabe... For det andet, så er det ikke ulovligt i Danmark, at være GP. Så det er kun din egen moral der er ramt. /Francois Stop nu ! Hvem siger min moral er ramt ? spørger om andres moral i dette forum, så læs dog hvad jeg skriver , skriver at mig genere det ikke ! Redigeret 29. September, 2023 af FeetMann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 31 minutter siden: mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert, men hvad er jeres holdning til det ? Hvorfor er det moralsk forkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 tvr skrev, for 1 minut siden: Hvorfor er det moralsk forkert? Hvem siger det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 2 minutter siden: Stop nu ! Hvem siger min moral er ramt ? spørger om andres moral i dette forum, så læs dog hvad jeg skriver . Jeg læste hvad du skrev : FeetMann skrev, for 34 minutter siden: mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert, men hvad er jeres holdning til det ? Hvis din moral ikke var ramt, hvorfor skriver du så "Selvom det er moralsk forkert" ? /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 2 minutter siden: Hvem siger det ? det var dig der sagde det. Jeg citerer dig: FeetMann skrev, for 37 minutter siden: mig genere det ikke det store, selvom det moralsk forkert, men hvad er jeres holdning til det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 tvr skrev, Lige nu: det var dig der sagde det. Jeg citerer dig: Skriver at det ikke genere mig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, Lige nu: Skriver at det ikke genere mig ? For derefter i samme sætning at skrive "selvom det er moralsk forkert", og regner da med du kun udtaler dig i forhold til din egen holdning... /Francois. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Francois skrev, for 2 minutter siden: Jeg læste hvad du skrev : Hvis din moral ikke var ramt, hvorfor skriver du så "Selvom det er moralsk forkert" ? /Francois Fordi samfundsmæssigt er det nok moralsk forket, du behøver ikke spille dum . Jeg var bare nysgerrige på ar høre folks mening generelt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Francois skrev, for 1 minut siden: For derefter i samme sætning at skrive "selvom det er moralsk forkert", og regner da med du kun udtaler dig i forhold til din egen holdning... /Francois. Det er rettet, tilfreds ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 (edited) FeetMann skrev, for 1 minut siden: Fordi samfundsmæssigt er det nok moralsk forket, du behøver ikke spille dum . Jeg var bare nysgerrige på ar høre folks mening generelt . Hvorfor er det "samfundsmæssigt moralsk forkert", når det ikke er ulovligt at være GP ? Jeg forholder mig til det du skriver. Hvis det du skriver er dumt, så er det ikke mig der spiller dum, vel ? /Francois Redigeret 29. September, 2023 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Francois skrev, Lige nu: Hvorfor er det samfundsmæssigt moralsk forkert, når det ikke er ulovligt at være GP ? Jeg forholder mig til det du skriver. Hvis det du skriver er dumt, så er det ikke mig der spiller dum, vel ? /Francois Er det ikke ulovligt at arbejde sort ved siden af førtidspension ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Francois skrev, for 1 minut siden: Hvorfor er det "samfundsmæssigt moralsk forkert", når det ikke er ulovligt at være GP ? Jeg forholder mig til det du skriver. Hvis det du skriver er dumt, så er det ikke mig der spiller dum, vel ? /Francois Jeg giver op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 2 minutter siden: Fordi samfundsmæssigt er det nok moralsk forket, du behøver ikke spille dum . Jeg var bare nysgerrige på ar høre folks mening generelt . Hmm, du efterspørger folks holdning, men når du får den, er du ikke tilfreds og mener, at man “spiller dum”? Det er nok ikke så befordrende for den debat, du søger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 1 minut siden: Er det ikke ulovligt at arbejde sort ved siden af førtidspension ? Jeg forstår godt hvor du vil hen, faktisk ikke særlig svært at forstå. selvfølgelig skal man modregnes eller betale skal eller hvordan reglerne nu er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 29. September, 2023 Jeg tror på frihed til at gøre hvad der gør dig lykkelig og føle du lever, kun begrænset af at gøre skade på andre eller begrænse deres lykke. Hvis hun er glad, så skal hun bare leve sit liv som hun øsnker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 29. September, 2023 Den_glade_amatør skrev, Lige nu: Hmm, du efterspørger folks holdning, men når du får den, er du ikke tilfreds og mener, at man “spiller dum”? Det er nok ikke så befordrende for den debat, du søger. Argh hold da op. Skatte bedrag er vel ikke ok bare fordi det er en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 FeetMann skrev, for 2 minutter siden: Er det ikke ulovligt at arbejde sort ved siden af førtidspension ? Hvorfra ved du hun arbejder sort ? Intet du har skrevet til nu, har indikeret at hun ikke betaler skat af hvad hun måtte tjene som GP ? /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Hmm, du efterspørger folks holdning, men når du får den, er du ikke tilfreds og mener, at man “spiller dum”? Det er nok ikke så befordrende for den debat, du søger. Når man ikke læser opslaget ordenligt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 29. September, 2023 (edited) FeetMann skrev, for 4 minutter siden: Når man ikke læser opslaget ordenligt . Du mener vel : "Når jeg ikke formulerer opslaget ordentligt, men først retter det til, når flere folk forstår det, som jeg har skrevet det, istedet for hvad jeg mente..." Ingen her er tankelæsere, så de svar du har fået fra mig og andre deltagere i tråden, er baseret på hvad du faktisk skrev, ikke hvad du mente. /Francois Redigeret 29. September, 2023 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 29. September, 2023 Francois skrev, Lige nu: Hvorfra ved du hun arbejder sort ? Intet du har skrevet til nu, har indikeret at hun ikke betaler skat af hvad hun måtte tjene som GP ? /Francois Nu stopper du ! Hun får førtidspension for kronisk rygskade, tror du så hun indberetter regninger på job hvor man ikke kan bruge sin ryg og tror du seriøst af folk på sugerdaters betaler skat, du er fuldstændig væk og påståelig . Læs nu opslag, inden du fyrer dine kommentar sted . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 29. September, 2023 Larschristian skrev, for 3 minutter siden: Skatte bedrag er vel ikke ok bare fordi det er en GP. Trådstarter adresserer ikke noget om skat, men om at arbejde som GP sideløbende med at modtage førtidspension. FeetMann skrev, for 2 minutter siden: du er fuldstændig væk og påståelig . Dejligt med en åben og Imødekommende attitude. Det skal nok lokke flere ind i debatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg