Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mimi i dag https://annoncelight.dk/showad/385158

hun holder ikke til på verdens mest diskrete sted, men hun var virkelig hurtig til at åbne døren og jeg kender ikke nogen i Vejle så jeg var ligeglad.

Til det vigtige, billederne er 100% af hende, hendes bryster er (hjulpne) fantastiske og velsiddende og hun holder sig godt, vil skyde hendes alder som i slut 30érne.

Hun er rigtig god til at massere, tyve års erfaring iflg hende selv, mht sex delen så fik jeg dét jeg kom efter.

En lille skam hendes engelsk ikke er bedre end det er, men på den anden side så kommer jeg trods alt ikke for at føre dybe samtaler.

 

Alt i alt et godkendt besøg fra min side og jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen når jeg kommer igennem Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev til et genbesøg ved den veludstyrede Mimi, denne gang med sex delen først. og massage bagefter.

Begge dele til min fulde tilfredsstillelse.

Jeg kunne snildt have brugt 2 timer på bare at ælte hendes fantastiske bryster,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 13 timer siden:

Det blev til et genbesøg ved den veludstyrede Mimi, denne gang med sex delen først. og massage bagefter.

Begge dele til min fulde tilfredsstillelse.

Jeg kunne snildt have brugt 2 timer på bare at ælte hendes fantastiske bryster,

Link virker ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 29.10.2023 at 21:20:

Det blev til et genbesøg ved den veludstyrede Mimi, denne gang med sex delen først. og massage bagefter.

Begge dele til min fulde tilfredsstillelse.

Jeg kunne snildt have brugt 2 timer på bare at ælte hendes fantastiske bryster,

Tak for anmeldelse. 
Hvor i byen befinder vi os sådan ca. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 29.10.2023 at 21:20:

Det blev til et genbesøg ved den veludstyrede Mimi, denne gang med sex delen først. og massage bagefter.

Begge dele til min fulde tilfredsstillelse.

Jeg kunne snildt have brugt 2 timer på bare at ælte hendes fantastiske bryster,

Tak for indlægget. Det er rigtig godt, at du havde link med så man kan se pigen; ihvert fald så længe linket virker. MEN der er næsten ikke noget mere intetsigende end "hendes fantastiske bryster". Så er det godt at have billederne, hvor jeg opdager at det er lige den slags bryster jeg ikke bryder mig om - overhovedet! Næh, en B-skål med stående bryster - det er lige mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog, jeg beklager alle de tilstande jeg har bragt dig i, glad for indlægget, skuffet over en intetsigende tekst, glad igen pga billederne, frustreret over at hun har store bryster, men så fik du muligheden til sidst til at fortælle at du er fan af/glad for B skåle.

I det mindste sluttede du af i en positiv tilstand.

Hvis du havde læst den første linje til ende så ville du have set at jeg havde valgt ordet “veludstyrede” som en angivelse af brysternes størrelse, og selvom vi ikke kender hinanden privat og du derved ikke kan være 100% på hvordan jeg definerer “veludstyret” burde det give dig en indikation på at vi er over en B skål, hvis sandheden skal frem så er Mimi nok nærmere indehaver af en D skål.

Men jeg tager din feedback til mig og prøver at gøre det bedre næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man siger at oplevelsen bliver bedre med gentagelser eller tiden, og i Mimi’s tilfælde er jeg enig.

Denne gang sprang jeg massagen over og gik direkte til dét som jeg i virkeligheden kommer for..sex.

Efter et bad til mig, som hun altid insisterer på (renlighed er en dyd) så fik jeg lov til at øve mig på mine orale færdigheder, sådan kan jeg godt lide at starte da det giver mig mulighed for at “mærke stemningen” hun reagerede ligesom jeg ville have det både med lyd og godt med fugtighed og minsandten om hun ikke sagde tak da jeg var færdig.

Videre til sex delen, hende på ryggen på briksen med godt spredte ben, min favorit position at starte i, for så kan jeg selv styre hastighed, dybde og vinkler og så kommer jeg heller ikke så hurtigt.

Det var den bedste omgang sex jeg har været en del af i nogen tid, efter hun var blevet varmet op så responderede hun virkelig godt på selve sex delen, når jeg var i bund, når jeg kørte rundt i cirkler, når jeg kun lod spidsen komme indenfor og ud og indenfor igen, for derefter at køre helt i bund igen.

Noget af det som står klarest for mig er når jeg trak mig helt ud og lige inden jeg kom i bund igen, var den “kolde” fornemmelse omkring roden, der indikerer at der er masser af fugt der hvor den skal være, alt sammen efterfulgt at vellystne lyde som fortalte mig at jeg gjorde de rigtige ting.

Rent visuelt er det super dejligt at se hende på briksen mens hendes bryster vugger frem og tilbage mens man kører ind og ud af hende.

https://annoncelight.dk/showad/386949

 

Nå der blev jeg vist lige grebet af stemningen, beklager hvis det blev lidt for klistret at læse.

God eftermiddag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...