Hop til indhold

Recommended Posts

Du skulle have lagt denne under efterlysninger!

 

Jeg har ikke været hos hende for nylig, men for nogen år siden en enkelt gang. Det var

en helt igennem god og engageret oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil give fafnersbane helt ret. En vildt god og fræk oplevelse man får hos thailady. God indlevelse. Se så at kom afsted;-) Ville ønske, at hun tilbød dansk ved Relaxtime, men det tror jeg ikke. Måske nogen ved det??

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil give fafnersbane helt ret. En vildt god og fræk oplevelse man får hos thailady. God indlevelse. Se så at kom afsted;-) Ville ønske, at hun tilbød dansk ved Relaxtime, men det tror jeg ikke. Måske nogen ved det??

Vh

Arbejder Thailady på Relaxtime?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arbejder Thailady på Relaxtime?

Desværre er Thai Lady stoppet helt i brancen og taget tilbage til Thailand. Fik en kort sms fra hende for ca 1 måned siden, at hun flyttede tilbage. Jeg har også haft en del fantastiske oplevelser med Ladyen, så jeg kommer også til at savne hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er Thai Lady stoppet helt i brancen og taget tilbage til Thailand. Fik en kort sms fra hende for ca 1 måned siden, at hun flyttede tilbage. Jeg har også haft en del fantastiske oplevelser med Ladyen, så jeg kommer også til at savne hende.

Øv, kender du nogen tilsvarende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, kender du nogen tilsvarende?

Hej Martin,

Der er måske håb for at gense ThaiLady men der sker i Aarhus denne gang men måske vi kunne få Gudinden til kbh en weekend ?.

Læste hendes annonce på sexpiger.dk

"THAI-LADY tilbyder Body to Body massage Er i Århus fra den 20. til den 22.12 samt fra den 26. til den 30.12 "

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder

Hej har prøvet at ringe til Thai Lady - men kan ikke komme igennem. Er der andre der har haft samme problem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må virkelig have været en oplevelse værd, for jeg har kun læst positivt om hende, selvom hun var aktiv i Holbæk temmelig længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må virkelig have været en oplevelse værd, for jeg har kun læst positivt om hende, selvom hun var aktiv i Holbæk temmelig længe.

 

Ha, ha - BX, det er da en sjov kommentar fra dig (sikkert godt ment, men alligevel...). Du har jo netop kendt en kvinde, der var aktiv i mange år, og det gjorde jo ikke, at hun blev "dårligere"..., men som andre skriver, så var/er hun helt speciel.

 

Det var hende, der tog min BDSM-mødom for mange år siden.

 

Og det var godt nok en fantastisk oplevelse. Indlevende, "open--minded", og på alle måder dejlig og empatisk, velduftende og et lækkert sted at mødes dengang i Holbæk.

 

Så dem der er heldige at møde hende i Århus kan man kun lykønske og håbe på, at det måske er optakten til et længere ophold, der også dækker Østdanmark.

 

Drenge - læg mærke til, at der allerede nu er lukket for kontakt iflg. hendes annonce. Det er nok fordi der er mange fans, der allerede har kontaktet hende.

 

Bad luck for alle os andre - lad os håbe, at Thai Lady bliver her i lang tid igen.

 

Og hvorfor er hun nu egentlig efterlyst herunder thai massage? For det var jo noget helt andet hun tilbød(tilbyder efter min mening - godt nok som thailænder, men  lad nu det være.

 

Tillykke til jer, der lykkes med at møde hende i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha - BX, det er da en sjov kommentar fra dig (sikkert godt ment, men alligevel...). Du har jo netop kendt en kvinde, der var aktiv i mange år, og det gjorde jo ikke, at hun blev "dårligere"...

 

Mjah, så har du altså misforstået mig.

Det, jeg mente, var, at jeg ikke har set en eneste dårlig anmeldelse af hende - hun var mange år i Holbæk, og med årene vokser vel også risikoen for, at der før eller siden lander en dårlig anmeldelse?

 

Der ligger således ikke i mit indlæg, at hun skulle have slækket på service/kvalitet i løbet af årene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvorfor er hun nu egentlig efterlyst herunder thai massage? For det var jo noget helt andet hun tilbød(tilbyder efter min mening - godt nok som thailænder, men lad nu det være.

Tillykke til jer, der lykkes med at møde hende i Århus.

Hej Bent,

Tråden var startet op herinde da ThaiLady stadig var aktiv, så jeg mente det var mest rigtigt at genstarte den igen.

Det er rigtig nok at ThaiLady havde fundet en niche inden for mild BDSM/ Domina men kunne også tilbyde B2B massage på en glat våd luftmadras med masser af sæbe, lidt ala Nuru men knap så klisteret.

Så derfor tro jeg med denne ydelse på programet vil være ok at placerer hende som Thai massage, selv om man mange gange endte op med at skulle give Gudinden lidt skulder/ ryg massage til allersidst :-).

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bent,

Tråden var startet op herinde da ThaiLady stadig var aktiv, så jeg mente det var mest rigtigt at genstarte den igen.

Det er rigtig nok at ThaiLady havde fundet en niche inden for mild BDSM/ Domina men kunne også tilbyde B2B massage på en glat våd luftmadras med masser af sæbe, lidt ala Nuru men knap så klisteret.

Så derfor tro jeg med denne ydelse på programet vil være ok at placerer hende som Thai massage, selv om man mange gange endte op med at skulle give Gudinden lidt skulder/ ryg massage til allersidst :smile:.

Mvh

Giraffen

 

Hej

 

Ja, vi har nok alle haft forskellige bevæggrunde for at besøge ThaiLady. Min absolutte preference var i hendes rolle som Domina, og jeg følte nu nærmest at det med B2B var sådan en niche for nybegyndere :mad:

 

Selv kommer jeg aldrig til at glemme de superoplevelser, jeg havde sammen med hende, da hun kunne træffes i Holbæk. Så hun er stadig stærkt savnet.

 

Sidder og tænker på, om der er nogen der fik besøgt ThaiLady i Århus og om de måske ved noget om, hvorvidt hendes besøg kun var en kort enlig svale, eller om hun er kommet tilbage til DK for en længere periode.

 

Det ville bare være super, hvis det kunne være tilfældet.

 

mvh

bent53

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...